Beledigd? Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik bij alles wat ik over die gasten lees denk dat ze op hun achterhoofd gevallen zijn. Dat is niet zomaar wat roepen, dat is wat ik denk. Vervolgens vraag je me voorbeelden wat ik zoal lees, wat vrijwel alles is wat de nieuwsmedia over Feyenoord en de Vrienden van is, en als ik geen zin heb te voldoen aan een verzoek waar je zelf alleen maar google voor hoeft te openen ben je beledigd?
Je weet dat niet alles een wedstrijdje verpissen hoeft te zijn hè, twee mensen kunnen ook gewoon van mening verschillen
dat vind ik reuze meevallenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:45 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Wat er van zal komen, moet nog blijken, eerst daden dan woorden toch?
Laten we blij zijn dat die De Jong weg is. Voor schut die man.
Hoe kan hij nou weten op welk stuk jij doelt? Dus bij alles wat jij leest over de VvF vind jij dat die gasten op hun achterhoofd zijn gevallen? Slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik bij alles wat ik over die gasten lees denk dat ze op hun achterhoofd gevallen zijn. Dat is niet zomaar wat roepen, dat is wat ik denk. Vervolgens vraag je me voorbeelden wat ik zoal lees, wat vrijwel alles is wat de nieuwsmedia over Feyenoord en de Vrienden van is, en als ik geen zin heb te voldoen aan een verzoek waar je zelf alleen maar google voor hoeft te openen ben je beledigd?
Je weet dat niet alles een wedstrijdje verpissen hoeft te zijn hè, twee mensen kunnen ook gewoon van mening verschillen
Zou hij geen AD kunnen worden?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een verademing die van Bodegem, wel wat anders dan de Jong met z,n wollige praat.
In ieder geval een persoon die duidelijk communiceert en die van aanpakken weet.quote:
En een man die beslissingen neemt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In ieder geval een persoon die duidelijk communiceert en die van aanpakken weet.
Aardige kerel hoor die De Jong, maar meer geschikt als voorzitter van een omroepvereniging.
Nelom heeft de band eens om gehad in een officiele wedstrijd. Dusja. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek was aanvoerder vandaag thats it club kapot 😂
je bedoelt Ferrader?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag vrienden.
Hoe heeft Fer het gedaan?
Fergevenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bedoelt Ferrader?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek was aanvoerder vandaag thats it club kapot 😂
Ik hoop dat hij zich met z’n voet stoot tegen een steen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Wij wensen @:klaasweetalles veel plezier morgen op de open dag.
Moet je toch niet willenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:49 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com(...)On9iDLJ0EdwjFd1xqo0/
Die komt terug...?
Als hij z'n niveau haalt van 2016-2017 dan zie ik hem graag hoor. Dan is hij véél beter dan Larsson.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |