Beledigd? Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik bij alles wat ik over die gasten lees denk dat ze op hun achterhoofd gevallen zijn. Dat is niet zomaar wat roepen, dat is wat ik denk. Vervolgens vraag je me voorbeelden wat ik zoal lees, wat vrijwel alles is wat de nieuwsmedia over Feyenoord en de Vrienden van is, en als ik geen zin heb te voldoen aan een verzoek waar je zelf alleen maar google voor hoeft te openen ben je beledigd?
Je weet dat niet alles een wedstrijdje verpissen hoeft te zijn hè, twee mensen kunnen ook gewoon van mening verschillen
dat vind ik reuze meevallenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:45 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Wat er van zal komen, moet nog blijken, eerst daden dan woorden toch?
Laten we blij zijn dat die De Jong weg is. Voor schut die man.
Hoe kan hij nou weten op welk stuk jij doelt? Dus bij alles wat jij leest over de VvF vind jij dat die gasten op hun achterhoofd zijn gevallen? Slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik bij alles wat ik over die gasten lees denk dat ze op hun achterhoofd gevallen zijn. Dat is niet zomaar wat roepen, dat is wat ik denk. Vervolgens vraag je me voorbeelden wat ik zoal lees, wat vrijwel alles is wat de nieuwsmedia over Feyenoord en de Vrienden van is, en als ik geen zin heb te voldoen aan een verzoek waar je zelf alleen maar google voor hoeft te openen ben je beledigd?
Je weet dat niet alles een wedstrijdje verpissen hoeft te zijn hè, twee mensen kunnen ook gewoon van mening verschillen
Zou hij geen AD kunnen worden?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een verademing die van Bodegem, wel wat anders dan de Jong met z,n wollige praat.
In ieder geval een persoon die duidelijk communiceert en die van aanpakken weet.quote:
En een man die beslissingen neemt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In ieder geval een persoon die duidelijk communiceert en die van aanpakken weet.
Aardige kerel hoor die De Jong, maar meer geschikt als voorzitter van een omroepvereniging.
Nelom heeft de band eens om gehad in een officiele wedstrijd. Dusja. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek was aanvoerder vandaag thats it club kapot 😂
je bedoelt Ferrader?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag vrienden.
Hoe heeft Fer het gedaan?
Fergevenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bedoelt Ferrader?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek was aanvoerder vandaag thats it club kapot 😂
Ik hoop dat hij zich met z’n voet stoot tegen een steen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Wij wensen @:klaasweetalles veel plezier morgen op de open dag.
Moet je toch niet willenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:49 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com(...)On9iDLJ0EdwjFd1xqo0/
Die komt terug...?
Als hij z'n niveau haalt van 2016-2017 dan zie ik hem graag hoor. Dan is hij véél beter dan Larsson.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd wel een zwaktebod vinden, Fer als verdediger.quote:
Wtf. Wel rare titel ook van AD.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu ik het bericht in het Algemeen Dagblad zelf lees blijkt Fer helemaal niet getest als centrale verdediger, maar in een rol vóór de centrale verdediging op de positie van Liam Kelly.
Opmerkelijk hoe dat is overgenomen door FR12 dan.
Zie: Algemeen Dagblad.
Kan ook dat tie terugkomt naar de Eredivisie en gaat tekenen bij ADO of Twente. Dat zou ik dan wel weer hilarisch vinden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Elia insta post. Soon more updates met een feyenoord filmpje.
Hij is op munich vliegveld nu. Zn Snapchat.
Die komt morgen uit de helikopter 😯😯😯quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan ook dat tie terugkomt naar de Eredivisie en gaat tekenen bij ADO of Twente. Dat zou ik dan wel weer hilarisch vinden.
Alhoewel ik hem wel graag zie terugkomen denk ik (als hij nog net zo goed is als 2 jaar geleden).
Elia in Oranje. Promes (wie?) out.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
De Eel kan toch prima mee in de Eredivisie? Heb je meer aan dan laten we zeggen De Boeet en die schijnt beter te zijn dan Depay heb ik me laten vertellen.
En een geblesseerde of niet fitte Narsingh.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef Caland het volgende:
Morgen dus Nick Marsman en een dwerg uit de helikopter
Janken
Misschien kunnen ze Fer 's ochtends nog even snel een contract laten tekenen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En een geblesseerde of niet fitte Narsingh.
Dan stapt er wel iemand uit de helikopter hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Fer 's ochtends nog even snel een contract laten tekenen.
En Stam zal wel lekker mee gaan
Ja, afrojack.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:58 schreef PIETR het volgende:
Is er eigenlijk ooit weleens een varrassing uit die heli gestapt?
De helikopter waar onder andere Roy Makaay uit stapte is nog altijd niet afbetaaldquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:58 schreef PIETR het volgende:
Is er eigenlijk ooit weleens een varrassing uit die heli gestapt?
Dan komt die helikopter niet eens omhoog denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan stapt er wel iemand uit de helikopter hoor.
Doet morgen vast een wedstrijdje van Oud-Feyenoord mee op de open dag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Elia zit in de auto op de nederlandse snelweg. Zie Snapchat van een paar minuutjes terug
Dat kan ook nog, mag hij gelijk blijven. Ik ga morgen ook naar de open dag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doet morgen vast een wedstrijdje van Oud-Feyenoord mee op de open dag.
Blijkbaar Russen en Arabieren maar omdat de achterban daar een hekel aan heeft 'anderen'quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:42 schreef Elan het volgende:
Waar gaat dit over?
http://www.telegraaf.nl/sport/1557749795/nieuw-geld-in-feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |