abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188003590

Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 13:54:24 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188003710
Zullen we proberen inhoudelijk te blijven? Persoonlijke vetes voer je maar via DM uit.

*opgeschoond*

[ Bericht 8% gewijzigd door onlogisch op 19-07-2019 14:02:26 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188003899
Wtf dit is gewoon een discussie tussen twee users (over Feyenoord) :')
blablablabla
pi_188003941
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we proberen inhoudelijk te blijven? Persoonlijke vetes voer je maar via DM uit.

*opgeschoond*
Dit was gewoon inhoudelijk hoor sjaak
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 14:10:07 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188004064
Het eindige in, zoals @Elan al verwoordde, een wellus-nietus verhaaltje wat zeer vermoeiend werd. Hier nu over Feyenoord. Huilen over moderatie mag in FB.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 juli 2019 @ 14:29:42 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188004570
Ik heb nog steeds niemand gezien die Eenhoorn als ‘verlosser’ ziet. Wel als iemand met een achtergrond bij AZ die het daar goed heeft gedaan, de club mede heeft opgebouwd tot wat het nu is. Daarom zou het, voor zover buitenstaanders daar over kunnen oordelen, een prima kandidaat zijn lijkt me.

Dat heb ik liever dan een ex-NOS directeur zonder enige ervaring in de voetballerij en een uitstraling heeft van 0,0.
pi_188004618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef fetX het volgende:
Ik heb nog steeds niemand gezien die Eenhoorn als ‘verlosser’ ziet. Wel als iemand met een achtergrond bij AZ die het daar goed heeft gedaan, de club mede heeft opgebouwd tot wat het nu is. Daarom zou het, voor zover buitenstaanders daar over kunnen oordelen, een prima kandidaat zijn lijkt me.

Dat heb ik liever dan een ex-NOS directeur zonder enige ervaring in de voetballerij en een uitstraling heeft van 0,0.
Exact. Maar we mogen het hier niet meer over hebben van Onlogisch ofzo.
pi_188004767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef fetX het volgende:

https://www.ad.nl/video/k(...)-plek-de-jong~p91606

Gouka noemt hem hier letterlijk de droomkandidaat. En zo zijn er de laatste dagen heel veel meer van dat soort berichtjes geschreven. Eigenlijk kan ik geen bericht lezen over een opvolger van De Jong waarin men het niet louter over hem heeft. Misschien is droomkandidaat dan een betere woordkeuze :) Een alternatief lijkt er anderzijds niet te zijn. Of men moet intern echt met een verrassende naam op de proppen gaan komen.
blablablabla
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 14:42:49 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188004849
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Gouka noemt hem hier letterlijk de droomkandidaat. En zo zijn er de laatste dagen heel veel meer van dat soort berichtjes geschreven. Eigenlijk kan ik geen bericht lezen over een opvolger van De Jong waarin men het niet louter over hem heeft. Misschien is droomkandidaat dan een betere woordkeuze :) Een alternatief lijkt er anderzijds niet te zijn. Of men moet intern echt met een verrassende naam op de proppen gaan komen.
Er valt ook geen rijtje van 3 tot 5 namen te maken. Eén en al Eenhoorn wat de toon slaat. De soap is straks compleet als hij bedankt :)
4045
onlogisch
pi_188004869
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Alternatief is er vast wel.

Maar dit zal de droomkandidaat zijn, mocht ie willen gaan ze door naar de volgende.

Net met trainers. Wil er kandidaat 1 niet komt er plots een andere naam vol in de pers.
pi_188004913
Zou een algemeen directeur nou zoveel verschil maken? Inhoudelijk weten we toch vrij weinig van hoe dat soort mensen functioneert. Je gaat af op de beeldvorming en die was m.b.t. Jan de Jong niet heel positief. Maar verder..
pi_188004924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Alternatief is er vast wel.

Als je de soap rondom het vertrek van Van Geel een beetje gevolgd hebt zou je daar best je twijfels over kunnen hebben.

De timing is om een opvolger te vinden is natuurlijk ook ronduit onhandig. Alle clubs zitten vol in hun voorbereiding.
blablablabla
pi_188004942
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je de soap rondom het vertrek van Van Geel een beetje gevolgd hebt zou je daar best je twijfels over kunnen hebben.

De timing is om een opvolger te vinden is natuurlijk ook ronduit onhandig. Alle clubs zitten vol in hun voorbereiding.
Een AD is meer voor de langere termijn, dus of ze nou in voorbereiding zitten lijkt mij niet veel uit te moeten maken.
pi_188004970

Zak winegums en een schop na.
pi_188004990
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja. Als er 5 man afwijzen kan je er inderdaad vraagtekens bij hebben. En kan je idd tot de conclusie komen dat er, in jouw ogen, geengeschikte kandidaten meer zijn.

Maar is er volgena jou dan maar 1 man volgens die in staat is tot deze job?
pi_188006116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ja. Als er 5 man afwijzen kan je er inderdaad vraagtekens bij hebben. En kan je idd tot de conclusie komen dat er, in jouw ogen, geengeschikte kandidaten meer zijn.

Maar is er volgena jou dan maar 1 man volgens die in staat is tot deze job?
Natuurlijk zijn die er wel. Maar de hoge heren van de RvC hebben een dusdanige dubieuze bestuursstructuur opgezet dat de vraag is of iemand nog zin heeft om hier in te stappen. En vergeet niet: Jan de Jong is amper 2 jaar geleden zelf door deze club aangesteld.

Zo'n reactie van Janmaat is natuurlijk ook veelzeggend over hoe je je als club keer op keer te kijk zet door rare beslissingen.
blablablabla
  vrijdag 19 juli 2019 @ 16:21:22 #17
438851 Oldground
El Poderoso
pi_188006814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 16:32:49 #18
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188006969
Ik zie in Eenhoorn wel een mogelijke oplosser hoor. Ook iemand die de club gewoon naar de tyfus kan werken, maar als ie dat doet zullen we wel op een sneller tempo naar de tyfus gaan dan onder de Jong.

Hij heeft in ieder geval de ruimte om het helemaal opnieuw op te bouwen, er zit geen TD, dus het zullen alleen types bij de jeugdopleiding als Adriaanse, Brard en Kuyt zijn die hem dwars kunnen zitten bij het opnieuw opzetten van de club. Echter, als zij gecharmeerd zijn van Eenhoorn en zijn plannen kunnen ze hem juist enorm helpen, Brard en Adriaanse zijn ietwat conservatief in hun werkwijze maar het zijn op zich wel vakmensen. Dat kunnen we over de scouting niet zeggen, maar Eenhoorn kennende zal dat wel een focuspunt voor hem worden. Wie weet krijgen we na een jaar of 20 weer eens een fatsoenlijke scouting!

Maar goed, het is zeker te hopen dat Eenhoorn komt. Als hij afwijst, ben ik heel bang voor wat er gaat komen.
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 19 juli 2019 @ 16:33:00 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_188006970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

wat een foto
Met pijn en moeite derde
pi_188007128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie in Eenhoorn wel een mogelijke oplosser hoor. Ook iemand die de club gewoon naar de tyfus kan werken, maar als ie dat doet zullen we wel op een sneller tempo naar de tyfus gaan dan onder de Jong.

Hij heeft in ieder geval de ruimte om het helemaal opnieuw op te bouwen
Dat laatste zou toch een mooie reden voor hem kunnen zijn om het te doen, zou je denken. Als je denkt in kansen en niet in bedreigingen, dan is Feyenoord een mooie uitdaging. Gudde en Van Geel zijn ooit aan de klus begonnen toen Feyenoord er veel slechter voor stond dan nu. De types die nu bedanken voor de job, daar missen we dan ook niks aan. Die hebben kennelijk slappe knieën en dan pas je toch niet bij deze club.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 17:04:37 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_188007467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat laatste zou toch een mooie reden voor hem kunnen zijn om het te doen, zou je denken. Als je denkt in kansen en niet in bedreigingen, dan is Feyenoord een mooie uitdaging. Gudde en Van Geel zijn ooit aan de klus begonnen toen Feyenoord er veel slechter voor stond dan nu. De types die nu bedanken voor de job, daar missen we dan ook niks aan. Die hebben kennelijk slappe knieën en dan pas je toch niet bij deze club.
De vraag is in hoeverre er samen te werken valt met sommige types, en hoe makkelijk het is om iedereen aan dezelfde kant te krijgen. Er zitten bij Feyenoord nou eenmaal een hoop types die meer in eigenbelang denken dan in clubbelang, laat staan mensen als Beukers die er al sinds het DVD'tjes-aankoopbeleidtijdperk er zitten en duidelijk niks toevoegen, maar die toch maar niet weggestuurd worden. Dat laat een vrij zieke organisatiestructuur zien, waar eventueel Eenhoorn ook niks meer veranderd aan gaat krijgen.
Met pijn en moeite derde
pi_188007588
Je kunt je ook afvragen of de huidige beleidsbepalers daadwerkelijk zitten te wachten op een nieuwe AD/TD, ze hebben nu wel mooi alle touwtjes in handen. Koevermans is op het moment alleenheerser .

Of is dat teveel BNW? :D
blablablabla
pi_188007613
Wij. Willen. Berghuis. Niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188007661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
Wij. Willen. Berghuis. Niet.
Als Sevilla daadwerkelijk Bergwijn koopt hebben jullie makkelijk 15 miljoen liggen voor Berghuis.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')