Dit was gewoon inhoudelijk hoor sjaakquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we proberen inhoudelijk te blijven? Persoonlijke vetes voer je maar via DM uit.
*opgeschoond*
Exact. Maar we mogen het hier niet meer over hebben van Onlogisch ofzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef fetX het volgende:
Ik heb nog steeds niemand gezien die Eenhoorn als ‘verlosser’ ziet. Wel als iemand met een achtergrond bij AZ die het daar goed heeft gedaan, de club mede heeft opgebouwd tot wat het nu is. Daarom zou het, voor zover buitenstaanders daar over kunnen oordelen, een prima kandidaat zijn lijkt me.
Dat heb ik liever dan een ex-NOS directeur zonder enige ervaring in de voetballerij en een uitstraling heeft van 0,0.
https://www.ad.nl/video/k(...)-plek-de-jong~p91606quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef fetX het volgende:
Ik heb nog steeds niemand gezien die Eenhoorn als ‘verlosser’ ziet. Wel als iemand met een achtergrond bij AZ die het daar goed heeft gedaan, de club mede heeft opgebouwd tot wat het nu is. Daarom zou het, voor zover buitenstaanders daar over kunnen oordelen, een prima kandidaat zijn lijkt me.
Dat heb ik liever dan een ex-NOS directeur zonder enige ervaring in de voetballerij en een uitstraling heeft van 0,0.
Er valt ook geen rijtje van 3 tot 5 namen te maken. Eén en al Eenhoorn wat de toon slaat. De soap is straks compleet als hij bedanktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/k(...)-plek-de-jong~p91606
Gouka noemt hem hier letterlijk de droomkandidaat. En zo zijn er de laatste dagen heel veel meer van dat soort berichtjes geschreven. Eigenlijk kan ik geen bericht lezen over een opvolger van De Jong waarin men het niet louter over hem heeft. Misschien is droomkandidaat dan een betere woordkeuzeEen alternatief lijkt er anderzijds niet te zijn. Of men moet intern echt met een verrassende naam op de proppen gaan komen.
Alternatief is er vast wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/k(...)-plek-de-jong~p91606
Gouka noemt hem hier letterlijk de droomkandidaat. En zo zijn er de laatste dagen heel veel meer van dat soort berichtjes geschreven. Eigenlijk kan ik geen bericht lezen over een opvolger van De Jong waarin men het niet louter over hem heeft. Misschien is droomkandidaat dan een betere woordkeuzeEen alternatief lijkt er anderzijds niet te zijn. Of men moet intern echt met een verrassende naam op de proppen gaan komen.
Als je de soap rondom het vertrek van Van Geel een beetje gevolgd hebt zou je daar best je twijfels over kunnen hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alternatief is er vast wel.
Een AD is meer voor de langere termijn, dus of ze nou in voorbereiding zitten lijkt mij niet veel uit te moeten maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de soap rondom het vertrek van Van Geel een beetje gevolgd hebt zou je daar best je twijfels over kunnen hebben.
De timing is om een opvolger te vinden is natuurlijk ook ronduit onhandig. Alle clubs zitten vol in hun voorbereiding.
Ja. Als er 5 man afwijzen kan je er inderdaad vraagtekens bij hebben. En kan je idd tot de conclusie komen dat er, in jouw ogen, geengeschikte kandidaten meer zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de soap rondom het vertrek van Van Geel een beetje gevolgd hebt zou je daar best je twijfels over kunnen hebben.
De timing is om een opvolger te vinden is natuurlijk ook ronduit onhandig. Alle clubs zitten vol in hun voorbereiding.
Natuurlijk zijn die er wel. Maar de hoge heren van de RvC hebben een dusdanige dubieuze bestuursstructuur opgezet dat de vraag is of iemand nog zin heeft om hier in te stappen. En vergeet niet: Jan de Jong is amper 2 jaar geleden zelf door deze club aangesteld.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja. Als er 5 man afwijzen kan je er inderdaad vraagtekens bij hebben. En kan je idd tot de conclusie komen dat er, in jouw ogen, geengeschikte kandidaten meer zijn.
Maar is er volgena jou dan maar 1 man volgens die in staat is tot deze job?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zak winegums en een schop na.
wat een fotoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zak winegums en een schop na.
Dat laatste zou toch een mooie reden voor hem kunnen zijn om het te doen, zou je denken. Als je denkt in kansen en niet in bedreigingen, dan is Feyenoord een mooie uitdaging. Gudde en Van Geel zijn ooit aan de klus begonnen toen Feyenoord er veel slechter voor stond dan nu. De types die nu bedanken voor de job, daar missen we dan ook niks aan. Die hebben kennelijk slappe knieën en dan pas je toch niet bij deze club.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie in Eenhoorn wel een mogelijke oplosser hoor. Ook iemand die de club gewoon naar de tyfus kan werken, maar als ie dat doet zullen we wel op een sneller tempo naar de tyfus gaan dan onder de Jong.
Hij heeft in ieder geval de ruimte om het helemaal opnieuw op te bouwen
De vraag is in hoeverre er samen te werken valt met sommige types, en hoe makkelijk het is om iedereen aan dezelfde kant te krijgen. Er zitten bij Feyenoord nou eenmaal een hoop types die meer in eigenbelang denken dan in clubbelang, laat staan mensen als Beukers die er al sinds het DVD'tjes-aankoopbeleidtijdperk er zitten en duidelijk niks toevoegen, maar die toch maar niet weggestuurd worden. Dat laat een vrij zieke organisatiestructuur zien, waar eventueel Eenhoorn ook niks meer veranderd aan gaat krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste zou toch een mooie reden voor hem kunnen zijn om het te doen, zou je denken. Als je denkt in kansen en niet in bedreigingen, dan is Feyenoord een mooie uitdaging. Gudde en Van Geel zijn ooit aan de klus begonnen toen Feyenoord er veel slechter voor stond dan nu. De types die nu bedanken voor de job, daar missen we dan ook niks aan. Die hebben kennelijk slappe knieën en dan pas je toch niet bij deze club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |