+10quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:04 schreef DKUp het volgende:
Ik wil juist minder Brandoff en Dil op de streams niet meer.
Hardwerkende, bouwende en sportende mensen boeien mij ook niks.
Ik blijf het belachelijk vinden dat dat achterbakse groepje het voor het zeggen denkt te hebben. Schijt aan iedereen. Zij doen wat zij willen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:11 schreef mootie het volgende:
De verhuizers verkneukelen zich al over het huisjesgedoe. Jens heeft er zin in. Mylene wil niks bespreken. Ze hebben lol dat ze met 2 man een vierpersoons huisje hebben.
Dil is het met Gerrit eens dat 2 man in de yurt genoeg is. Waaaarom ben je het met hem eeeens, vraagt Mylene.
Ja, gezellig opstaan zoquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
Genieten. Heerlijke pijnlijke stilte in de yurt
Sorry, maar wie zijn er nu achterbaks?? Jessie wilde zich niet bemoeien toen Mariska daar de dienst ging uitmaken waar ze wilde slapen....en nu wil hij zich er wel mee bemoeien en waarom wordt de een alles gegunt en de ander niks....Ze hebben altijd zonder morren de derde persoon erbij gelaten wie het ook was.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf het belachelijk vinden dat dat achterbakse groepje het voor het zeggen denkt te hebben. Schijt aan iedereen. Zij doen wat zij willen.
Bij Maris wilde hij zich er niet mee bemoeien, maar bood zich wel aan als bemiddelaar zodat hij toch de keus kon maken, dat was slim gespeeldquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, maar wie zijn er nu achterbaks?? Jessie wilde zich niet bemoeien toen Mariska daar de dienst ging uitmaken waar ze wilde slapen....en nu wil hij zich er wel mee bemoeien en waarom wordt de een alles gegunt en de ander niks....Ze hebben altijd zonder morren de derde persoon erbij gelaten wie het ook was.
Dat hele groepje is achterbaks. Het gespreksonderwerp is altijd Merel en Jessie. Tot ze in de buurt zijn, dan lachen ze allemaal vriendelijk en knikken ze allemaal ja. Tot ze uit de buurt zijn dan gaan ze gekke muilen trekken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, maar wie zijn er nu achterbaks?? Jessie wilde zich niet bemoeien toen Mariska daar de dienst ging uitmaken waar ze wilde slapen....en nu wil hij zich er wel mee bemoeien en waarom wordt de een alles gegunt en de ander niks....Ze hebben altijd zonder morren de derde persoon erbij gelaten wie het ook was.
Met die dry wood van Adje kan die bosbrand bijna niet uitblijven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
O nee woensdag 35 graden, Franny volgende week woensdag 35 graden schreeuwt Lex
Moeten we wel naakt gaan slapen, zegt Adje tegen Franny anders is het veel te warm
Met dat huisje was het gesprek tussen Dylan en Kaylee....toen Jessie daar lucht van kreeg dacht hij in ene aan Shelley.....die voorrang moest krijgen terwijl Shelley helemaal geen haast had want er was al voor nood een oplossing maar ze bleef liever in haar eigen bed. En Shell wil daar niet eens naar toe......dus wie is er achterbaks begonnen .quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hele groepje is achterbaks. Het gespreksonderwerp is altijd Merel en Jessie. Tot ze in de buurt zijn, dan lachen ze allemaal vriendelijk en knikken ze allemaal ja. Tot ze uit de buurt zijn dan gaan ze gekke muilen trekken.
Dat hele groepje is achterbaks en laf.
Ja er is maar een heel klein vonkje nodig denk voor het uitmond in een grote vuurzee en hij de brand gaat blussenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Met die dry wood van Adje kan die bosbrand bijna niet uitblijven.
Gatverdamme, mij te warm
Shelley doet niet mee. Het is iets met rennen of zo. Ja dahaggg!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hiske is iets leuks voor de groep aan t regelen
Hoera
Is gister of eergiser naar voren gegooid door een van de bewoners en wallaa het is al helemaal geregeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
Komt wel erg onverwacht uit de lucht vallen dat uitje met rollatorrace van het ouderenfonds of niet?
Daarom net mn vraag: Zal er eens echt een ouwe knakker de nieuwe bewoner zijn?
Maris kwam hier gisteren mee naar His en Lexquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is gister of eergiser naar voren gegooid door een van de bewoners en wallaa het is al helemaal geregeld.
Ja daarom, super spontaanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is gister of eergiser naar voren gegooid door een van de bewoners en wallaa het is al helemaal geregeld.
geen drolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:53 schreef Angelique61 het volgende:
Wat kost dat voetbalveld aanleggen wel niet?
Laat dat nou helemaal niets kosten, die man had toevallig een paar vierkante meter over en als reclame voor zijn bedrijfje mochten de Utopianen het hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:53 schreef Angelique61 het volgende:
Wat kost dat voetbalveld aanleggen wel niet?
Ja, als Jessie wat wilt, dan kan het allemaal!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen drol
zoals alles daar nada noppes kost
t'is maar gesponsorde tv
En het gelijk maken van de grond kost ook niks? ppfffquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat nou helemaal niets kosten, die man had toevallig een paar vierkante meter over en als reclame voor zijn bedrijfje mochten de Utopianen het hebben
Een paar vierkant meter is in dit geval 300 vierkante meter
Dat heeft Wim gedaan geloof ik, of via wimquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
En het gelijk maken van de grond kost ook niks? ppfff
Dat zou echt leuke tv opleverenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Kan Louis van Gaal ze niet een dagje coachen? Dat zie ik dan wel weer zitten.
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?quote:
Is dat niet de bril van Kaylee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?
Brenda begon ermee, Merel droeg hem gisteren en nu Dylan weer.
[ afbeelding ]
De gratis-gras-meneerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik daar een vreemde man met iets strooien op dat kale terrein?
O, wist niet dat die er ook 1 had.quote:
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze primaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
Argh, die His is ook altijd tergend langzaam met alles.
Slap en smerig stuk pudding.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?
Brenda begon ermee, Merel droeg hem gisteren en nu Dylan weer.
[ afbeelding ]
Dan is ze er als de kippen bij ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze prima
En als iemand post heeft, dat is ze ook altijd heel snel...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze prima
goede actie ni t opruimen dan weg ermee, deed ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh Adriaan gaat van alles weggooien en als ze daar niet blij mee zijn dat hebben ze pech moeten ze mij maar niet op de schoonmaak taak zetten
Kan me er wat bij voorstellen. Vooral als je het daar moet doen en vlug afgeleid bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het leren lukt Lexy niet,ze wordt er helemaal gek van.
Zonder hersens gaat dat ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het leren lukt Lexy niet,ze wordt er helemaal gek van.
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.
Ze is dus weer eens te laat. Ze wilde het doen voordat de nieuwe er wasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat Merel haar ochtendjas aan had. Zie nu dat het een jurk is, die ze beter aan had kunnen trekken op de hippie markt.....Maar voor de zomer lijkt hij me ontzettend warm.
Nee dus nu die nieuwe komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:34 schreef Hznootje het volgende:
En Lex wil rustig gaan leren, wordt m ook weer niet
Misschien keert Jorge terugquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook met die roze auto...
ik ken hem niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jordi de rel nicht.
Nooit meer veilig je zeep laten vallen heren!!!
kan best je moet alleen een vork inslikken. dan heb je tralies voor je reetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jordi de rel nicht.
Nooit meer veilig je zeep laten vallen heren!!!
Maar hij is wel heel blaaiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:45 schreef cobain1994 het volgende:
Niets tegen gay. maar dit trek ik niet meer..
Gay , is het wat voor je ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:45 schreef BloesBloes het volgende:
Jordy, Jordy, yeaaah Jordy.....WTF is Jordy?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kan best je moet alleen een vork inslikken. dan heb je tralies voor je reet
Heb geduld ook dat komt nog , helaas geen inwonerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, ik ben meer into bodybuilders
Niks mis mee, maar gecast worden op je geaardheid ipv enig talent vind ik wel een dingetjequote:
Ja hij knalt er wel in hè..heerlijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:48 schreef zodeju het volgende:
Nou, laat maar komen die vrolijkheid.....![]()
![]()
Positieve instelling en we gaan ervoor.....
Die vindt het helemaal niks aan zijn gezicht te zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit al te wachten op een gesprek met Jessie..
Was misschien wel beide ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar gecast worden op je geaardheid ipv enig talent vind ik wel een dingetje
Zit me zelf op te beuren....misschien ga ik het weer leuk vinden....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij knalt er wel in hè..heerlijk!
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
Krijgen we nog meer schreeuwende LexC op de streams ....
Lex is gek , echt een heel raar wijfquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde is
Is dat niet zo dan.?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde is
Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En hij lijkt mij ook niet bang voor de bully's![]()
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat had keesje ook toen e binnen kwam en je ziet het
Wat vind jij fritsie ? val jij een beetje hier op ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vind Jordy wel iets voor Jens, kan die ook eens uit de kast komen
Hij is nog geen 10 min binnen , mag die jongen ff nerveus zijnquote:
Niet mijn type, ik val op echte kerels geen spercibonenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat vind jij fritsie ? val jij een beetje hier op ?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet mijn type, ik val op echte kerels geen spercibonen
[..]
[..]
[..]
Klopt, en ze dragen allemaal een roze speedo en staan tijdens de gay pride op een boot.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan.?Daar zitten toch geen slechte tussen.
Hoorde jij wat ze overfFenkie vroeg?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:56 schreef Harrison het volgende:
Lex legt de wetten en regels even uit. Je krijgt een zendercheck als je iets zegt wat je niet mag zeggen.
ik ben mijn buurvrouw gewend, toen ik hier net woonde dacht ik dat er een alarm afgingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:58 schreef zodeju het volgende:
Oh, die lach.....mag hopen dat het zenuwen zijn.
Ben bang van niet...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:58 schreef zodeju het volgende:
Oh, die lach.....mag hopen dat het zenuwen zijn.
Nee niet gehoord, sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoorde jij wat ze overfFenkie vroeg?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ben mijn buurvrouw gewend, toen ik hier net woonde dacht ik dat er een alarm afging![]()
dus mij maakt het niet uit. ben iets gewend
Als ie maar lozen kan zonder dat ie het zelf moet opruimen, thats how Ger rollsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
'Some things never chance'....
Ondertussen wordt hij uitgehoord over hoe het zit tussen Shel en hem.
Hij weet het nog niet goed, hij is er nog niet uit. Hij is eigenlijk nog niet klaar voor een relatie![]()
![]()
Hij is nog maar jong.....
[ afbeelding ]
Iets beter dan "poes" vind ik het welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:01 schreef BloesBloes het volgende:
Oh shit vanaf nu heet iedereen "schat"
Dat vind ik wel weer leukquote:
OMGquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef cobain1994 het volgende:
Volgens Jens gaat hij het moeilijk krijgen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dill zegt snel man snel man.... deze langzame zal eigenlijk alles wel snel vinden
Powervrouwen....hoe krijgen ze dat uit hun strot....verschrikkelijk woord vind ik het en dat als vrouwen onder elkaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Iets beter dan "poes" vind ik het wel
Eensquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Powervrouwen....hoe krijgen ze dat uit hun strot....verschrikkelijk woord vind ik het en dat als vrouwen onder elkaar.![]()
![]()
Ja, maar dat zijn er maar 2, hij gaat dus alle vrouwen sowieso schat noemen en als ie een beetje eigen wordt de mannen ook, beginnend bij Jessie.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Iets beter dan "poes" vind ik het wel
Euhhhhhhhh hij heeft haar een brief geschreven waarin hij zegt te willen stoppen met de relatiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
'Some things never chance'....
Ondertussen wordt hij uitgehoord over hoe het zit tussen Shel en hem.
Hij weet het nog niet goed, hij is er nog niet uit. Hij is eigenlijk nog niet klaar voor een relatie![]()
![]()
Hij is nog maar jong.....
[ afbeelding ]
Denk dat zij allang wou maar nu pas kon....en dat ze een go heeft gekregen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef PTLe het volgende:
Zal het zo geweest zijn dat Kyl er uit moest van de Febo , dit gaat zo snel ?
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn er maar 2, hij gaat dus alle vrouwen sowieso schat noemen en als ie een beetje eigen wordt de mannen ook, beginnend bij Jessie.....
Hij zelf.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef cobain1994 het volgende:
Volgens Jens gaat hij het moeilijk krijgen..
[ afbeelding ]
Keesje wil al weken weg, dus Jordy stond al vast een soort van klaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef PTLe het volgende:
Daar heb je niet eens een glazen bol voor nodigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn er maar 2, hij gaat dus alle vrouwen sowieso schat noemen en als ie een beetje eigen wordt de mannen ook, beginnend bij Jessie.....
Dat gevoel had ik ook alquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Keesje wil al weken weg, dus Jordy stond al vast een soort van klaar
Hoi U2quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij doet mij denken aan Freddy Mercury van Queen.....Hij brengt wel een portie positiviteit mee....Maar voor hoelang.....
Er zit nu geen enkele powervrouw in, Nicolien, Aike en Linda hadden dat veel meer in zich.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Powervrouwen....hoe krijgen ze dat uit hun strot....verschrikkelijk woord vind ik het en dat als vrouwen onder elkaar.![]()
![]()
Shot was niet goed moet een keer overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Bye bye tot je me weer ophaalt over 15 maanden
[ afbeelding ]
Nou meid, ik denk wel eerder.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Bye bye tot je me weer ophaalt over 15 maanden
[ afbeelding ]
Hey mop kus.....Je moet het altijd een kans geven, maar vind die opkomst met die limo overdreven...quote:
Merel, Mariska Shelley Lex zullen het niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zit nu geen enkele powervrouw in, Nicolien, Aike en Linda hadden dat veel meer in zich.
quote:
Ja ik dus ook maar ja Feboquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey mop kus.....Je moet het altijd een kans geven, maar vind die opkomst met die limo overdreven...
denk ook dat het maandag al bekend was dat Kaylee donderdag plaats moest makenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef PTLe het volgende:
Precies Fritsiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
denk ook dat het maandag al bekend was dat Kaylee donderdag plaats moest maken
wegens tegenvallende kijkcijfers
Misschien op een castingdag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben het over Jordi en ik hoor er één zeggen: ik heb hem natuurlijk daar ontmoet...
Ik dacht die Lex, maar ik weet het niet zeker.
dus er komen nogquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, ik las het daarna. Moet weer aan de stemmen wennen...quote:
Die heeft de toneelhaak gehad....en terecht ook....Hey topperquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op ten duur wel.quote:
Dan mogen er nog een paar met de sneltreinvaart uit..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Jessie al lang weggemoetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Utopia 3.0quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had Jessie al lang weggemoeten![]()
Ik denk niet dat het daarom is hoor, Kay had dan denk ik veel meer verdriet gehad
Bepaalde stemmen wennen nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik las het daarna. Moet weer aan de stemmen wennen...
hi skeetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft de toneelhaak gehad....en terecht ook....Hey topper
Ookquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
nieuwe tegen lexie: we moete ff zitten voor een sportschema, ik wil ook een normaal lichaam
Zondagochtend een beter idee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Jordi raadt af om het drag event op een zaterdag te doen. Die hebben meestal al wat anders.
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
O nee he, net een homo binnen en ze willen nu al dragqueens binnen halen ppfffff
[ afbeelding ]
Kun je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef PTLe het volgende:
Ik vind dus helemaal geen reet aan die hele dragqueens hequote:
Lex geilt er opquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dus helemaal geen reet aan die hele dragqueens he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |