Ja, als Jessie wat wilt, dan kan het allemaal!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen drol
zoals alles daar nada noppes kost
t'is maar gesponsorde tv
En het gelijk maken van de grond kost ook niks? ppfffquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat nou helemaal niets kosten, die man had toevallig een paar vierkante meter over en als reclame voor zijn bedrijfje mochten de Utopianen het hebben
Een paar vierkant meter is in dit geval 300 vierkante meter
Dat heeft Wim gedaan geloof ik, of via wimquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
En het gelijk maken van de grond kost ook niks? ppfff
Dat zou echt leuke tv opleverenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Kan Louis van Gaal ze niet een dagje coachen? Dat zie ik dan wel weer zitten.
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?quote:
Is dat niet de bril van Kaylee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?
Brenda begon ermee, Merel droeg hem gisteren en nu Dylan weer.
[ afbeelding ]
De gratis-gras-meneerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik daar een vreemde man met iets strooien op dat kale terrein?
O, wist niet dat die er ook 1 had.quote:
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze primaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
Argh, die His is ook altijd tergend langzaam met alles.
Slap en smerig stuk pudding.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dragen ze dat lelijke ding in toerbeurten?
Brenda begon ermee, Merel droeg hem gisteren en nu Dylan weer.
[ afbeelding ]
Dan is ze er als de kippen bij ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze prima
En als iemand post heeft, dat is ze ook altijd heel snel...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Behalve met het zich bemoeien met iedereen, dat kan ze prima
goede actie ni t opruimen dan weg ermee, deed ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh Adriaan gaat van alles weggooien en als ze daar niet blij mee zijn dat hebben ze pech moeten ze mij maar niet op de schoonmaak taak zetten
Kan me er wat bij voorstellen. Vooral als je het daar moet doen en vlug afgeleid bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het leren lukt Lexy niet,ze wordt er helemaal gek van.
Zonder hersens gaat dat ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het leren lukt Lexy niet,ze wordt er helemaal gek van.
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.
Ze is dus weer eens te laat. Ze wilde het doen voordat de nieuwe er wasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net nu Shel aan de bel wult rinkelen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat Merel haar ochtendjas aan had. Zie nu dat het een jurk is, die ze beter aan had kunnen trekken op de hippie markt.....Maar voor de zomer lijkt hij me ontzettend warm.
Nee dus nu die nieuwe komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:34 schreef Hznootje het volgende:
En Lex wil rustig gaan leren, wordt m ook weer niet
Misschien keert Jorge terugquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook met die roze auto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |