Ja hij knalt er wel in hè..heerlijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:48 schreef zodeju het volgende:
Nou, laat maar komen die vrolijkheid.....![]()
![]()
Positieve instelling en we gaan ervoor.....
Die vindt het helemaal niks aan zijn gezicht te zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit al te wachten op een gesprek met Jessie..
Was misschien wel beide ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar gecast worden op je geaardheid ipv enig talent vind ik wel een dingetje
Zit me zelf op te beuren....misschien ga ik het weer leuk vinden....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij knalt er wel in hè..heerlijk!
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
Krijgen we nog meer schreeuwende LexC op de streams ....
Lex is gek , echt een heel raar wijfquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde is
Is dat niet zo dan.?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Achterlijk dom wijf, "ik wil een gay, ik wil een gay, ik ben gek op gay's" Alsof iedereen die gay is hetzelfde is
Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En hij lijkt mij ook niet bang voor de bully's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |