Ik schrap Scully van m'n lijstje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef Marcoss het volgende:
Parcours is wel flink lastig als je La Course bekijkt
Tranen in m'n ogen van het lachenquote:OP
quote:
helaaschtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 11:31:00Sommige dingen zijn veel, veel belangrijker dan werk of wielrennen. Dus ik ben de komende dagen niet in de Tour en niet altijd bereikbaar. Voor vragen en opmerkingen ---> @HIDDEvWARMERDAM @thomasdekker @pimbijl @daanhakkenberg reageer retweet
JAaAaAaAaaAAAAAaaAAAaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]helaaschtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 11:31:00Sommige dingen zijn veel, veel belangrijker dan werk of wielrennen. Dus ik ben de komende dagen niet in de Tour en niet altijd bereikbaar. Voor vragen en opmerkingen ---> @:HIDDEvWARMERDAM @:thomasdekker @:pimbijl @:daanhakkenberg reageer retweet
Maar wat dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]helaaschtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 11:31:00Sommige dingen zijn veel, veel belangrijker dan werk of wielrennen. Dus ik ben de komende dagen niet in de Tour en niet altijd bereikbaar. Voor vragen en opmerkingen ---> @:HIDDEvWARMERDAM @:thomasdekker @:pimbijl @:daanhakkenberg reageer retweet
Vriendje van Rohan Dennis zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop op elke dag waaiers vanaf nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Meer dan 4 jaar geleden alweer, amai.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:36 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@:classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
quote:
Theater Thijs blijft draaien.twitter:JohanBruyneel twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 17:29:40@thijszonneveld @itvcycling @LeTour Word je dat zelf niet beu, Thijs? Altijd diezelfde ironie. Wordt een beetje saai hoor! reageer retweet
Allemaal de invloed van Pauquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ziedende showtimer, dat is nieuw.
Bruyneel unshackled is wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Theater Thijs blijft draaien.twitter:JohanBruyneel twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 17:29:40@:thijszonneveld @:itvcycling @:LeTour Word je dat zelf niet beu, Thijs? Altijd diezelfde ironie. Wordt een beetje saai hoor! reageer retweet
Hopelijk niks ernstigs.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon niet naar de NOS kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef Max23 het volgende:
Oh god nee, Clement als co commentator van Herbert
Dan 1000x liever Ducrot
Als je echt goed onderzoek had verricht had je geweten dat Tony niks had verwacht van deze tijdrit omdat zijn batterijen leeg zijn.quote:
Ik was vanochtend de hele ochtend weg dus ik heb geen goed onderzoek kunnen doen. Mag ik mijn autistenpas inleggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je echt goed onderzoek had verricht had je geweten dat Tony niks had verwacht van deze tijdrit omdat zijn batterijen leeg zijn.
We hebben nog geen tijden, misschien trapt hij gewoon een Grabsch verzet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Apart wel, van Aert zei gisteren nog dat hij en Tony al een paar dagen bezig waren met deze tijdrit. En in principe zal de rol van hem de komende dagen niet heel groot zijn
Dat mag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was vanochtend de hele ochtend weg dus ik heb geen goed onderzoek kunnen doen. Mag ik mijn autistenpas inleggen?
Ik heb hem dan ook niet hoor lieverdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je echt goed onderzoek had verricht had je geweten dat Tony niks had verwacht van deze tijdrit omdat zijn batterijen leeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |