Ja dat dacht ik al. Maar die hebben nog best leuke nummers.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik je hele verhalen over vertellen.
Langharig tuig!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Maar die hebben nog best leuke nummers.
Totaal eensch!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Mensjes, dit gaat niet lang stand houden. Jammer, want ik vind het leuk om zovel verschillende mensen te leren kennen. De haat en nijd onderling is eigenlijk niet meer te negeren.
Zo jammer. Al die steken onder water, het maakt deze s.c. kapot.
Ik kocht ooit de live LP, 1973 Live, op weg naar huis op de fiets ging ik (bezopen en stoned) in een bocht op mijn bek, ik had schaafwonden, maar de dubbel LP was nog OK.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch kicke
Dat heb ik dan weer via mijn ouders.
Ook met dit ben ik het 100% eensquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt gelijk.... maar af en toe mag ik wel terugsteken vind ikzelf...
niet letterlijk natuurlijk... want ik ben niet gewelddadigzéker niet..........
Ik zit ook al op het randje van niet meer leuk.quote:
Ik hou wel van scherpe randjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook al op het randje van niet meer leuk.
Zie het zo voor mequote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht ooit de live LP, 1973 Live, op weg naar huis op de fiets ging ik (bezopen en stoned) in een bocht op mijn bek, ik had schaafwonden, maar de dubbel LP was nog OK.
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook al op het randje van niet meer leuk.
Door mensen zoals jij en eigenlijk de meeste hier blijf ik.quote:
Ging echt gigantisch op mijn bek.quote:
Doe je ook maar 1x.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ging echt gigantisch op mijn bek.
Was 15 jaar.
Ik zat in de 60's al helemaal in de muziek.quote:
Ik moest nog verwekt worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in de 60's al helemaal in de muziek.
Was amper 6 jr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |