En die makrelen dan op de Westerschelde, soms 5 aan de lijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ging altijd met een kleine bootje op zee op kabeljauw, die trekken de hengel uit je klauwen zowat, best spectaculair
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
Ik ga even thee drinken en relaxen na al dat geLEGO.
Ja makrelen vangen en dan iemand die ze rookte, die zijn fel eh? gaan tekeer als gekken echtquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die makrelen dan op de Westerschelde, soms 5 aan de lijn.
Per kilo gaat dat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Per bouwsteentje verkopen? Dan word je er redelijk druk mee!
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ook zoveel mogelijk bouw nummers bij elkaar gezocht en ze gebouwd maar 9 van de 10 zijn incompleet....
Dan maar per bouwsteentje verkopen of alles in 1?
Dat weet ik maar het is zoveel dat ik het ook niet voor een prikkie weg wil doen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Per bouwsteentje verkopen? Dan word je er redelijk druk mee!
Ik heb liever konijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:05 schreef Prisha het volgende:
Ik vind een visje wel lekker. Eergister echt de lekkerste kibbeling op die ik ooit gehad heb
Afwegen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het is zoveel dat ik het ook niet voor een prikkie weg wil doen...
Dat zal best. Van mij mag 't ook - alsof ik daar wat over te zeggen heb ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ging altijd met een kleine bootje op zee op kabeljauw, die trekken de hengel uit je klauwen zowat, best spectaculair
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
Ik ga even thee drinken en relaxen na al dat geLEGO.
Dat zijn 'mannetjes', die willen jagen, just for fun, niet om te eten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zal best. Van mij mag 't ook - alsof ik daar wat over te zeggen heb ookmaar ik snap niet dat je dat leuk vindt. Als je ze ook daadwerkelijk opeet vind ik het nog anders maar dan ook nog teruggooien?
Maar ik hou d'r over op hoor.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, geef mijn portie konijn maar aan fikkie en geef mij maar een kibbeling!:Y
wat drinkt iequote:
Heb je meegekregen dat er een visvijvergroep een vergunning aangevraagd had om aalscholvers af te schieten omdat die de vissen opvraten die zij uitgezet hadden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, en dat dan voor de lol. Ik snap het echt niet, maar dat hoeft dan ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |