Goede exposure therapie misschien voor je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Incomplete LEGO is niet echt veel waard.
Ik heb heel even gevist toen ik een jaar of tien was, maar toen kwam iedereen mij de moeilijke gevallen brengen waarbij de haak er niet uit wilde. Dan ben je er snel klaar mee. Haak door het oog etc.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet prettig, voor de fun een dier aan een (weer)haak rammen en er dan een halve bek uit moeten trekken om die haak er weer uit te halen.
Maar ieder z'n lol.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet prettig, voor de fun een dier aan een (weer)haak rammen en er dan een halve bek uit moeten trekken om die haak er weer uit te halen.
Maar ieder z'n lol.
Ik moet ff lachen. Sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat gewoon in het dagelijks leven en elke dag.
Ja, ik vind jou ook eng.quote:
En dit!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar ieder z'n lol.
Voor mijn OCD, bedoel je? Ik hield vroeger de LEGO ook niet compleet hoor. Heb er vreselijke dingen mee gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goede exposure therapie misschien voor je?
Weet ik, daarom ook zoveel mogelijk bouw nummers bij elkaar gezocht en ze gebouwd maar 9 van de 10 zijn incompleet....quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Incomplete LEGO is niet echt veel waard.
Mja, en dat dan voor de lol. Ik snap het echt niet, maar dat hoeft dan ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb heel even gevist toen ik een jaar of tien was, maar toen kwam iedereen mij de moeilijke gevallen brengen waarbij de haak er niet uit wilde. Dan ben je er snel klaar mee. Haak door het oog etc.
quote:
Hey, je doet maar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest ook lachen maar ik ga Mo niet de hele avond aanvallen
Per bouwsteentje verkopen? Dan word je er redelijk druk mee!quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ook zoveel mogelijk bouw nummers bij elkaar gezocht en ze gebouwd maar 9 van de 10 zijn incompleet....
Dan maar per bouwsteentje verkopen of alles in 1?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef kraakschandaal het volgende:
Mijn 1e vis hing in een boom achter me.
Nou ik ging altijd met een kleine bootje op zee op kabeljauw, die trekken de hengel uit je klauwen zowat, best spectaculairquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, en dat dan voor de lol. Ik snap het echt niet, maar dat hoeft dan ook niet.
Hemelsbreed misschien. Ik weet eerlijk gezegd niet waar je woont.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat woon jij ook bij mij vandaan.
Oh, ik had verwacht dat dat wel een dingetje voor je zou zijn als het niet compleet was. Nou ja, valt alweer mee danquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mijn OCD, bedoel je? Ik hield vroeger de LEGO ook niet compleet hoor. Heb er vreselijke dingen mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |