Koek en zopie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Jij mag in het stempelhokkie.
Na een uur ben je dat wel zat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Lijkt me geweldig om eens te lopen. Fantastische sfeer. Echt een belevenis.
Ik word niet goed van teveel enthousiasme.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:42 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Na een uur ben je dat wel zat.
quote:
Ik kom er zomaar invallen, sorry maar wat voor wannabies bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het elk jaar weer lachen, al die wannabeees.
Er lopen ook steeds onnozelaars voor je voetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word niet goed van teveel enthousiasme.
Ik word er enthousiast vanquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word niet goed van teveel enthousiasme.
Ik vind het een prestatie van formaat. En de sfeer onderling, elkaar helpen, en de omstanders die alles doen om je naar de finish te helpen, zoveel saamhorigheid vind je vandaag de dag niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het elk jaar weer lachen, al die wannabeees.
Nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
morgen Spot the Fokker![]()
@:qltel is nog niet uitgevallen hoop ik
Omver lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:44 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er lopen ook steeds onnozelaars voor je voeten
Ik ga hem vinden. I will hunt him down. En vastleggen op het ongevoelige plaatquote:
Doe dat gewoon in het dagelijks leven en elke dag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie van formaat. En de sfeer onderling, elkaar helpen, en de omstanders die alles doen om je naar de finish te helpen, zoveel saamhorigheid vind je vandaag de dag niet meer.
Gewoon geweldig.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga hem vinden. I will hunt him down. En vastleggen op het ongevoelige plaat
Dan word je uit de koers gehaald.quote:
Daar heb ik elke dag last van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:44 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er lopen ook steeds onnozelaars voor je voeten
Daarom loop ik niet!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dan word je uit de koers gehaald.
Je herkent 'm aan zijn bleke gelaat van het jaren op een zolderkamer zitten?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga hem vinden. I will hunt him down. En vastleggen op het ongevoelige plaat
nee aan zijn Fok!crew t-shirt. Hij had er een foto van gepost en zei dat hij er vrijdag in ging lopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je herkent 'm aan zijn bleke gelaat van het jaren op een zolderkamer zitten?
Ah, nouja, dat vergroot de kans wel ietsjequote:Op donderdag 18 juli 2019 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee aan zijn Fok!crew t-shirt. Hij had er een foto van gepost en zei dat hij er vrijdag in ging lopen
Ik heb twee verrekijkers, plus camera met een telelens en eentje met normaal lens. Moet wel lukken!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, nouja, dat vergroot de kans wel ietsje
Succes
Dat is niet te doen. Ik herkende mijn eigen dochter vorig jaar niet eens. Tis dat mijn man haar zag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, nouja, dat vergroot de kans wel ietsje
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |