Ik zei ook niks, heb de hele TT niet eens gezien, da's pagina's terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niz heeft ook niets aangepast. Heeft D zelf gedaan
Het 40+ wandelclubje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Daarom.quote:
uɐɐpǝƃ ɟlǝz p ʇɟǝǝH ˙ʇsɐdǝƃuɐɐ sʇǝᴉu ʞoo ʇɟǝǝɥ zᴉNquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je een nieuw trucje ontdekt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
uɐɐpǝƃ ɟlǝz p ʇɟǝǝH ˙ʇsɐdǝƃuɐɐ sʇǝᴉu ʞoo ʇɟǝǝɥ zᴉN
HI HI.
Nou in elk geval bedankt voor je hulp.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kunnen we volgend jaar de vierdaagse ook lopen.quote:
Een jaar om te trainen, moet lukkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we volgend jaar de vierdaagse ook lopen.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Harstikke gezellie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem al heel lang.quote:
Lopen lopen lopen, de blaren op je poten. Ken ik van een LP van toen ik nog een klein tonjaatje was. Hoe heette dat ook alweer, iets met Disney.quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou in elk geval bedankt voor je hulp.
Ik vind het elk jaar weer lachen, al die wannabeees.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Lijkt me geweldig om eens te lopen. Fantastische sfeer. Echt een belevenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |