Freak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb twee verrekijkers, plus camera met een telelens en eentje met normaal lens. Moet wel lukken!
Zou ook een trapje meenemen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb twee verrekijkers, plus camera met een telelens en eentje met normaal lens. Moet wel lukken!
Ik wou net zeggen, dat is 8 kilo.quote:
Ladder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:50 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Zou ook een trapje meenemen.
Zo klein zal ie toch niet zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
En de paling direct roken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooie foto's van de Biesbosch Priske ging ik vaak vissen vroeger
quote:
Thanksquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooie foto's van de Biesbosch Priske ging ik vaak vissen vroeger
Varen, vissen, surfen, heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ha, jij ook al? Amphie ook! Tenminste, hij was in een boot. Geen idee of ie aan t vissen was.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ha, jij ook al? Amphie ook! Tenminste, hij was in een boot. Geen idee of ie aan t vissen was.
Laat iedereen dat voor zichzelf bepalen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat gewoon in het dagelijks leven en elke dag.
Ja dit was ook vanuit Werkendam. Volgende week vanuit...effe zien...Hank? Ja Hank.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee varen denk ik, ja Werkendam gingen we altijd net op het puntje van de Biesbosch
Net als de OP.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat iedereen dat voor zichzelf bepalen.
Ja Hank ben ik ook wel eens geweest mijn Bios zit in Woudrichem dat is ook in die buurtquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dit was ook vanuit Werkendam. Volgende week vanuit...effe zien...Hank? Ja Hank.
Gooide ze terug en met een visvergunning betaal je dik mee aan het behoud van de vissen ookquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
Ik ben toch maar aan de LEGO gegaan. Het ding is voor driekwart af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |