@Doublepainquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heb ik hiermee maken??
Voor onterecht mentionen kan je 1,5 maand ban krijgen he, pasterop
geemquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg een mention van scrum.. maar geem post?????
Je vind....HAHAHAHAHAquote:
Hij is echt kanjerdomquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
de poppenspeler was al gepost
tering
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:trein2000 @:dr.mikey @:i. @:madame_paon @:klaasweetalles @:helpmefok @:vollenhoven @:scrummie @:yvonne @:danny @:flippiee
* @Bannyquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:trein2000 @:dr.mikey @:i. @:madame_paon @:klaasweetalles @:helpmefok @:vollenhoven @:scrummie @:yvonne @:danny @:flippiee
Squote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
Sorry maar als je dit niet snapt is je moeder een hoer
Squote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
Van metsjfiksing?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Selectief beleid dit zeg
Ga aangifte doen
Waar heb jij het in vredesnaam over?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
JanCees kan beter uitloggen voor vandaag. Er gaat nog meer mis dan tijdens de geboorte van @:GGMM
Wtf, je zet jezelf te kijk makker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
@GGMMquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf, je zet jezelf te kijk makker.
Is Elan de nieuwe Herman??quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over?Zit je weer aan de drank?
Vermoeden hequote:
Wel eens. Misschien zitten de chips van gisteren hem wat dwars, wie zal het zeggen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
JanCees kan beter uitloggen voor vandaag. Er gaat nog meer mis dan tijdens de geboorte van @:GGMM
Herman2.0quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Elan de nieuwe Herman??
[..]
Vermoeden he
Die was echt heel pijnlijk ja. Daar viel mijn domme flater van een dag geleden volledig bij in het niets.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat met die file en ongeluk. CalandGod pakte je flink aan.
Domme flater?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was echt heel pijnlijk ja. Daar viel mijn domme flater van een dag geleden volledig bij in het niets.
Daar hadden we beide gelijk hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging Scrummie weer onderuit ja? Wéér????quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar hadden we beide gelijk hoor.
quote:
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.quote:Wegwerkzaamheden en een ongeluk zorgden ervoor dat technisch directeur ad-interim Sjaak Troost en Toon van Bodegom, voorzitter van Feyenoords raad van commissarissen, uren langer deden over het ritje van zo'n negentig kilometer naar het trainingskamp van Feyenoord in Tirol.
Hoe gaat je gymsessies eigenlijk, je bent al WEKEN verdacht stil..quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging Scrummie weer onderuit ja? Wéér????
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Kingroland
Je hebt gelijk Scrum. Laat die haterts lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.
Ik ben namelijk ontzettend dom en zou graag weten waarom.
Bedankt Don.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Scrum. Laat die haterts lekker.
Ik stel Scrummie in het gelijk. Caland zat met zijn hoofd waarschijnlijk al bij die kinderdisco die ze de Vierdaagsefeesten noemen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.
Nee, Caland had ook gewoon gelijk, want in de eerste alinea stond het gebeuren over de file, maar daar had ik overheen gelezen en focuste mij enkel op de quote.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel Scrummie in het gelijk. Caland zat met zijn hoofd waarschijnlijk al bij die kinderdisco die ze de Vierdaagsefeesten noemen.
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, Caland had ook gewoon gelijk, want in de eerste alinea stond het gebeuren over de file, maar daar had ik overheen gelezen en focuste mij enkel op de quote.
Ben ook al WEKEN niet meer geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe gaat je gymsessies eigenlijk, je bent al WEKEN verdacht stil..
Dikke zeug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben ook al WEKEN niet meer geweest.
Nondedju zeg! User @Scrummie2.0 krijgt even een veeg uit de pan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.
Ja, lol. Lekker selectief een stukje hier neerzetten. Een paar regels ervoor stond dat ze in de file stonden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brakquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brak
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brak
Dat ontken ik ook niet ouwe reusquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.
Stond hier opsporten?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig zag niemand mijn foutje.
@:GGMM gaat 'm alsnog opsporen.
Ja, dat zeg ik toch. Jezus Christus Lenny, wat ben jij een vies vervelend varken. Donder maar op naar ONZ als het zo moet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, lol. Lekker selectief een stukje hier neerzetten. Een paar regels ervoor stond dat ze in de file stonden.
Ongelofelijk smerig zwijn dat je bent.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien minder drugs gebruiken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet ouwe reus.
Ik heb echt een extreem waardeloos geheugen.
Ja, ook daar maakte ik een foutje maar die bedoelde ik niet eensquote:
Dat zou erg verstandig zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien minder drugs gebruiken.
Verrassend zeg @Smoofiequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij er mokerhard af vandaag, ik er straks mokerhard op, bij je moeder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ook daar maakte ik een foutje maar die bedoelde ik niet eens
Ik ga echt mokerhard af vandaag.
Niemand lacht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij er mokerhard af vandaag, ik er straks mokerhard op, bij je moeder.
En dan traint die dikzak ook al niet meer...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat maakt onlogisch zich hier weer onsterfelijk belachelijk.
Nog even en hij zit in dat interventie programma van Peter van der Vorst.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan traint die dikzak ook al niet meer...
Onlo lijkt me een type die in de 80e minuut het stadion al verlaat, born to give upquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan traint die dikzak ook al niet meer...
Hahaha, madquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Jezus Christus Lenny, wat ben jij een vies vervelend varken. Donder maar op naar ONZ als het zo moet.
Tel er 5 minuten bij en dit klopt aardig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo lijkt me een type die in de 80e minuut het stadion al verlaat, born to give up
Verdenk je Onlo nu van vooruit denken??? Je schat hem te hoog inquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tel er 5 minuten bij en dit klopt aardig.Niks mis mee overigens, want je komt anders de komende 1,5 uur niet meer weg met je auto.
Als ik zelf moet voetballen ga ik bij 14:30 wedstrijden ook wel eens 5 minuten eerder weg...quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tel er 5 minuten bij en dit klopt aardig.Niks mis mee overigens, want je komt anders de komende 1,5 uur niet meer weg met je auto.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik zelf moet voetballen ga ik bij 14:30 wedstrijden ook wel eens 5 minuten eerder weg...
zo danquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verdenk je Onlo nu van vooruit denken??? Je schat hem te hoog in
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verdenk je Onlo nu van vooruit denken??? Je schat hem te hoog in
Wij beginnen om 17:00. Als ik om 16:10 het stadion uitloop, sta ik precies op tijd op het veld.quote:
Je gaat jezelf toch niet tegen JC lopen verantwoorden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij beginnen om 17:00. Als ik om 16:10 het stadion uitloop, sta ik precies op tijd op het veld.
JC is cool.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet tegen JC lopen verantwoorden.
Als hij zich dan ook eens daarnaar zou gedragen. Heb nog steeds geen excuses van hem gehad.quote:
Lol ben je een wijf ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij zich dan ook eens daarnaar zou gedragen. Heb nog steeds geen excuses van hem gehad.
Ik leg de schuld altijd bij @Tarado neer bij dat soort ads.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef DonRaja het volgende:
Wtf, hoezo krijg ik adds voor 50+ dating?![]()
![]()
Ah goed plan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik leg de schuld altijd bij @:Tarado neer bij dat soort ads.
Google knows everythingquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef DonRaja het volgende:
![]()
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje?( @RensAjacied ), Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:
die krijg ik zelfs nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Voor?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij zich dan ook eens daarnaar zou gedragen. Heb nog steeds geen excuses van hem gehad.
40/45quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is tot nu toe jouw leukste leeftijdsperiode geweest?
jij krijgt bokslessen advertenties?quote:
1 2 3 4 5 | WRITTEN BY Case Greenfield (aka. Kees Groeneveld) |
oh dacht andersom lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij beginnen om 17:00. Als ik om 16:10 het stadion uitloop, sta ik precies op tijd op het veld.
iedere leeftijd heeft wel z'n charme, maar veel lol heb ik wel gehad toen ik in Thailand en Brazilië woonde, dat was wel iedere dag feest bijna, toen was ik in de 20 en in de 30quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is tot nu toe jouw leukste leeftijdsperiode geweest?
Hoe ben jij in Brazilie terechtgekomen? Werk of liefde?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
iedere leeftijd heeft wel z'n charme, maar veel lol heb ik wel gehad toen ik in Thailand en Brazilië woonde, dat was wel iedere dag feest bijna, toen was ik in de 20 en in de 30
nee dat was werk, liefde komt daar vanzelf welquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe ben jij in Brazilie terechtgekomen? Werk of liefde?
quote:Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Ik dacht dat zoiets tijdelijk was?quote:Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
@Zipportal heeft hier ervaring meequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat zoiets tijdelijk was?
Ik las het ja, wat is jouw mening hierover?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Over liefde gesproken, Sylvie is weer 'verliefd'
@Caland ook.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier ervaring mee
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Over liefde gesproken, Sylvie is weer 'verliefd'
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
when you got money, flaunt itquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik las het ja, wat is jouw mening hierover?
quote:
@Caland heeft dit ook nog steeds.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Toch is dat volgens mij wel een keer gebeurd...quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:13 schreef Doublepain het volgende:
Zoals Johan ooit zei: ze zal nooit op de plaatselijke tegelzetter vallen.
Ze zal vast wel eens een verdwaalde ONS gehad hebben, maar niet meer dan dat denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is dat volgens mij wel een keer gebeurd...
Ah dat scheelt dat @yvonne en ik twee handen op één buik zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:caland heeft dit ook nog steeds.
@:yvonne zou dit regelen
Grappig dat dit artikel uit April 2019 is en dat er inmiddels alweer een extra naam aan de lijst is toegevoegd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zal vast wel eens een verdwaalde ONS gehad hebben, maar niet meer dan dat denk ik
de dochter vanquote:
Dat meisje kan dus echt 0,0. Perfect voor een voetballer dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, ze wil een voetballer dus.
https://sportnieuws.nl/fu(...)ge-avond-op-curacao/
https://www.instagram.com/p/Bx7S9rKAZei/?utm_source=ig_embedquote:
kunsttieten, kunstlippen tja je moet er van houdenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bx7S9rKAZei/?utm_source=ig_embed
Vraag me altijd af wat je dan denkt gedurende het voorbereidende traject van zo'n foto.
yes. niet dochter maar kleinkind ofzoquote:
en Spangasquote:
Ik word er behoorlijk treurig van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunsttieten, kunstlippen tja je moet er van houden
Ik alleen van de inhoud eigenlijk. Perfect voor de Cil dusquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word er behoorlijk treurig van.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik zelf moet voetballen ga ik bij 14:30 wedstrijden ook wel eens 5 minuten eerder weg...
Daar had ik het dan ook over.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik alleen van de inhoud eigenlijk. Perfect voor de Cil dus
Met z'n jankkopquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik alleen van de inhoud eigenlijk. Perfect voor de Cil dus
Leuk Tjacka.quote:
Wat zouden die mannen gemeen hebben denk je??quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat dit artikel uit April 2019 is en dat er inmiddels alweer een extra naam aan de lijst is toegevoegd.
https://www.rtlboulevard.(...)vriendjes-van-single
Allemaal een penis?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zouden die mannen gemeen hebben denk je??
Wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond de grap van @:Kapiteintje gisteren tot dusver het leukst. Dat iemand DJ Paul L. stak.
Hmmm? Dat ik in Funchal foto's voor je heb gemaakt van dat CR7 museum maakt ons nog geen bellybuddies hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dat @:yvonne en ik twee handen op één buik zijn
En dat komend van iemand die Anne Frank en een bewegende boekenkast als UI heeft.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm? Dat ik in Funchal foto's voor je heb gemaakt van dat CR7 museum maakt ons nog geen bellybuddies hoor.
Alle credits daarvoor gaan naar @Doublepainquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat komend van iemand die Anne Frank en een bewegende boekenkast als UI heeft.
Er zijn tweets van Raymond van Barneveld die mijn gevoel nu uitstekend zouden kunnen duiden.
Ik ben blij dat hij terug is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle credits daarvoor gaan naar @:doublepain
Toen speciaal youtube filmpjes uit india gekeken hoe ik gifjes kon maken #deficationquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle credits daarvoor gaan naar @:doublepain
@Caland en ik zouden het zéér op prijs stellen als we weer één van onze grondwet (artikel 7, vrijheids van meningsuiting) mogen gebruiken maken en dus ook weer mogen DM/PMen..quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm? Dat ik in Funchal foto's voor je heb gemaakt van dat CR7 museum maakt ons nog geen bellybuddies hoor.
DM sturen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland en ik zouden het zéér op prijs stellen als we weer één van onze grondwet (artikel 7, vrijheids van meningsuiting) mogen gebruiken maken en dus ook weer mogen DM/PMen..
@Caland.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Begrijpend lezen, @:Caland.
Dat is het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou uitleggen dat dat een fout in het mention systeem is...
@Coco.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou uitleggen dat dat een fout in het mention systeem is...
Zodra ik geen normale zin meer kan formuleren, die hoort te eindigen met een punt, is het een fout in het systeem.quote:
Oké Dummie2.0quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zodra ik geen normale zin meer kan formuleren, die hoort te eindigen met een punt, is het een fout in het systeem.
Je bent zelf een fout in het systeemquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zodra ik geen normale zin meer kan formuleren, die hoort te eindigen met een punt, is het een fout in het systeem.
Walgelijk stuk nageboorte.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent zelf een fout in het systeem
@:god
Het is pas 5 uur??quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eet smakelijk alvast iedereen. Ik ga weg!
Loop maar weer weg jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Aha. Het wordt moeilijk en meneer kiest het hazenpad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Net een joodquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Het wordt moeilijk en meneer kiest het hazenpad.
Ik begrijp het even niet meer, begin deze maand viel er nog in 1 dag net zoveel regen als in een complete maand en nu lopen we alweer achter door 'aanhoudende droogte'...quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)ende-hitte~a0d4b1fa/
Gvd.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp het even niet meer, begin deze maand viel er nog in 1 dag net zoveel regen als in een complete maand en nu lopen we alweer achter door 'aanhoudende droogte'...
Potentiele moeder grapje, maar ik laat het lopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp het even niet meer, begin deze maand viel er nog in 1 dag net zoveel regen als in een complete maand en nu lopen we alweer achter door 'aanhoudende droogte'...
dat zei je moeder ook...quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Potentiele moeder grapje, maar ik laat het lopen
Hoe zit dit, expert @haags_kwartiertje ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet, eerst chest slopen dan etenquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen was blijkbaar al heerlijk burgerlijk aan het eten.
Lekker maatquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog niet, eerst chest slopen dan eten
Beest.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vond je? Vond het niet zo leuk als 1 maar ik heb me stukken beter vermaakt dan met seizoen 2.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
Stranger Things seizoen 3 is echt een stuk minder dan de eerste 2 seizoenen.
Einde bericht.
Muah het is beter dan S2, maar een stuk minder dan S1 ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:57 schreef GGMM het volgende:
Stranger Things seizoen 3 is echt een stuk minder dan de eerste 2 seizoenen.
Einde bericht.
Waarom mention je mij hierbij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een ander soort wasmiddel gehaald en alles jeukt als de tering, is dat allergie ofzo? of niet goed gewassen??
@:jojoortje
@:charlotte3
@:charmed_angel
@:karina
@:scrummie2.0
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het is beter dan S2, maar een stuk minder dan S1 ja.
Friendsquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:59 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 2 was veel beter.
Dit seizoen zit echt vol met "humor" die ik totaal niet waardeer. Dan was ik wel friends gaan kijken ofzo.
Matig matig.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Friends
Mensen die dat leuk vinden kan ik niet serieus nemen.
@Jojoortjequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Friends
Lekker bezig maat. Ik ga zo ook sporten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Friends
Uitstekend makker. En met jou?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo maat. Hoe gaat het met je?
Lol, Scrummie krijgt er weer van langs.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet te merken gezien de wachtrij bij je moeder vanmorgen.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, Scrummie krijgt er weer van langs.
Zou hij nu weer weglopen?
Prima maat. Wel zin om te sporten zoquote:
Zaterdag wordt wel wat kcalletjes verbranden makker. Maar niet in de gym (Ook niet bij @Scrummie2.0 's moeder) Ik heb een feestje zaterdag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima maat. Wel zin om te sporten zo
Morgen en overmorgen ook uiteraard. Zondag rustdag.
Hoe ziet jouw sportschema eruit deze week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag wordt wel wat kcalletjes verbranden makker. Maar niet in de gym (Ook niet bij @:Scrummie2.0 's moeder) Ik heb een feestje zaterdag.geen gemekker, pep is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik ook niet.quote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen gezeik, je moeder's kont is zo breed als de afsluitdijk.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil een nieuw liedje opzetten. Iemand suggesties? (Nee, jij niet @:JanCees )
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil een nieuw liedje opzetten. Iemand suggesties? (Nee, jij niet @:JanCees )
Vorige week film uit 2019 met Jennifer Aniston gezien, is toch wel het beste vanaf hoor inmiddels.quote:
50 jaar ook welquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorige week film uit 2019 met Jennifer Aniston gezien, is toch wel het beste vanaf hoor inmiddels.
doerakquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Zucht. Dan zelf maar weer wat opgezet.
Waarschijnlijk zit daar meer parfum in dan je vorige?.. allergie voor bepaalde wasmiddelen bestaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een ander soort wasmiddel gehaald en alles jeukt als de tering, is dat allergie ofzo? of niet goed gewassen??
@:jojoortje
@:charlotte3
@:charmed_angel
@:karina
@:scrummie2.0
Kan alleen maar tegenvallen maat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar verheug mij er toch wel een beetje op.
Je hebt echt geen smaak he.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Weet ik, maar ik ben Feyenoorder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen maat.
Charlotte is #blacked.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit daar meer parfum in dan je vorige?.. allergie voor bepaalde wasmiddelen bestaat.
nog festivals pakken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Dat heb ik gedaan en nu zit ik een een stressloos gat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Charlotte is #blacked.
Je ging wat doen aan je leven en zou hier niet meer komen.
Hup hup.
want?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jullie zijn wel echt zeikerds met series zeg.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag maat.
12 uur lang een portie tyfusherrie.
Dit wordt 'm
Pics van je stressloze gat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en nu zit ik een een stressloos gat.
lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag maat.
12 uur lang een portie tyfusherrie.
Dit wordt 'm
Fuck de klopcore.quote:
klopcore?????quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fuck de klopcore.
Angerfist, N-Vitral, Paul () Miss K8, AniMe, Nosferatu & Destructive Tendencies
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
klopcore?????
angerfist maakt net zo goed frenchcore
uitgaan stomme hondquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat kom je doen pik
praten bij deloitte?
Witte de Withquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:33 schreef KingRoland het volgende:
ik ga trouwens naar witter de wit ergens voor de mensen die bekend zijn met de stad
hier makkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke kutmuziek zie ik voorbij komen.
Muziek in combinatie met de vulva van je moeder???quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke kutmuziek zie ik voorbij komen.
Te gezocht deze grap.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muziek in combinatie met de vulva van je moeder???
VERTEL ONS MEER.
tot hoe laat zijn ze open? want anders ga ik naar de mcdonalds bij de coolsingel want de mac is altijd openquote:
@johannes_vermeerquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:33 schreef KingRoland het volgende:
ik ga trouwens naar witter de wit ergens voor de mensen die bekend zijn met de stad
ken je cryptonquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Over 3 posts opent zich er een nieuw topic.
Ik vind het nu al spannend.
smerig varken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tot hoe laat zijn ze open? want anders ga ik naar de mcdonalds bij de coolsingel want de mac is altijd open
Als je twijfelt tussen McDonald's en Warung Mini, moet je gewoon weer optyfen naar Amsterdam.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tot hoe laat zijn ze open? want anders ga ik naar de mcdonalds bij de coolsingel want de mac is altijd open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |