@Doublepainquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heb ik hiermee maken??
Voor onterecht mentionen kan je 1,5 maand ban krijgen he, pasterop
geemquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg een mention van scrum.. maar geem post?????
Je vind....HAHAHAHAHAquote:
Hij is echt kanjerdomquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
de poppenspeler was al gepost
tering
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:trein2000 @:dr.mikey @:i. @:madame_paon @:klaasweetalles @:helpmefok @:vollenhoven @:scrummie @:yvonne @:danny @:flippiee
* @Bannyquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:trein2000 @:dr.mikey @:i. @:madame_paon @:klaasweetalles @:helpmefok @:vollenhoven @:scrummie @:yvonne @:danny @:flippiee
Squote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
Sorry maar als je dit niet snapt is je moeder een hoer
Squote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
Van metsjfiksing?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Selectief beleid dit zeg
Ga aangifte doen
Waar heb jij het in vredesnaam over?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
JanCees kan beter uitloggen voor vandaag. Er gaat nog meer mis dan tijdens de geboorte van @:GGMM
Wtf, je zet jezelf te kijk makker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
S
[..]
@GGMMquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf, je zet jezelf te kijk makker.
Is Elan de nieuwe Herman??quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over?Zit je weer aan de drank?
Vermoeden hequote:
Wel eens. Misschien zitten de chips van gisteren hem wat dwars, wie zal het zeggen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
JanCees kan beter uitloggen voor vandaag. Er gaat nog meer mis dan tijdens de geboorte van @:GGMM
Herman2.0quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Elan de nieuwe Herman??
[..]
Vermoeden he
Die was echt heel pijnlijk ja. Daar viel mijn domme flater van een dag geleden volledig bij in het niets.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat met die file en ongeluk. CalandGod pakte je flink aan.
Domme flater?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was echt heel pijnlijk ja. Daar viel mijn domme flater van een dag geleden volledig bij in het niets.
Daar hadden we beide gelijk hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging Scrummie weer onderuit ja? Wéér????quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar hadden we beide gelijk hoor.
quote:
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.quote:Wegwerkzaamheden en een ongeluk zorgden ervoor dat technisch directeur ad-interim Sjaak Troost en Toon van Bodegom, voorzitter van Feyenoords raad van commissarissen, uren langer deden over het ritje van zo'n negentig kilometer naar het trainingskamp van Feyenoord in Tirol.
Hoe gaat je gymsessies eigenlijk, je bent al WEKEN verdacht stil..quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging Scrummie weer onderuit ja? Wéér????
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Kingroland
Je hebt gelijk Scrum. Laat die haterts lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.
Ik ben namelijk ontzettend dom en zou graag weten waarom.
Bedankt Don.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Scrum. Laat die haterts lekker.
Ik stel Scrummie in het gelijk. Caland zat met zijn hoofd waarschijnlijk al bij die kinderdisco die ze de Vierdaagsefeesten noemen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Leg het me aub even uit waarom uit deze quote 100% uit te sluiten is dat ze zelf een ongeluk kregen.
Nee, Caland had ook gewoon gelijk, want in de eerste alinea stond het gebeuren over de file, maar daar had ik overheen gelezen en focuste mij enkel op de quote.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel Scrummie in het gelijk. Caland zat met zijn hoofd waarschijnlijk al bij die kinderdisco die ze de Vierdaagsefeesten noemen.
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, Caland had ook gewoon gelijk, want in de eerste alinea stond het gebeuren over de file, maar daar had ik overheen gelezen en focuste mij enkel op de quote.
Ben ook al WEKEN niet meer geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe gaat je gymsessies eigenlijk, je bent al WEKEN verdacht stil..
Dikke zeug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben ook al WEKEN niet meer geweest.
Nondedju zeg! User @Scrummie2.0 krijgt even een veeg uit de pan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.
Ja, lol. Lekker selectief een stukje hier neerzetten. Een paar regels ervoor stond dat ze in de file stonden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brakquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben ook al WEKEN niet meer geweest.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brak
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vandaag ook niet, was iets te brak
Dat ontken ik ook niet ouwe reusquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur op deze quote geef ik jou gelijk. Dat je het geheugen hebt van een garnaal, waardoor je de eerste alinea alweer vergeten bent, daar kunnen wij hier niks aan doen.
Stond hier opsporten?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig zag niemand mijn foutje.
@:GGMM gaat 'm alsnog opsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |