Zaterdag 1 en maandag 2 nu dus (1 die wel echt top zou zijn). Maar zag een mooi groot appartement in dukenburg, maar daar staat nog geen bezichtiging voor dus wilde dat ook even erin proppen hopelijk maandagquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja geen handige week om iets te willen regelen, maar wachten is geen optie.
Heb je nog bezichtigingen gepland staan?
Even flink benadrukken dat je goed werk hebt in een ziekenhuis, daar is men wel gevoelig voor.
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ikquote:
Lege TT is altijd de beste TT.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ik
sowieso al een betere TSquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ik
ok, gelukkig wel opties.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Zaterdag 1 en maandag 2 nu dus (1 die wel echt top zou zijn). Maar zag een mooi groot appartement in dukenburg, maar daar staat nog geen bezichtiging voor dus wilde dat ook even erin proppen hopelijk maandagof vrijdag want dan ben ik ook weer in Nijmegen
-> dat dus
Huisdieren zijn idd een groot nadeelquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Nja wat ik zei dus, je hebt waarschijnlijk afspraak met degene die de verhuurder adviseert wie hij moet kiezen. Ze zijn vaak erg gevoelig voor mensen met een baan die zeer goed klinkt. plus je bent volwassen vrouw, geen huisdieren en koters.
Was t een beetje tof weer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Sub plebs?.
Ben net terug van even een persreisje naar Barcelona, gewoon even sponsorpresentatie, niets bijzonders op een doordeweekse dag natuurlijk.
31 graden en zonnig, was uit te houdenquote:
Wel veel volk over de vloer misschien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Nja wat ik zei dus, je hebt waarschijnlijk afspraak met degene die de verhuurder adviseert wie hij moet kiezen. Ze zijn vaak erg gevoelig voor mensen met een baan die zeer goed klinkt. plus je bent volwassen vrouw, geen huisdieren en koters.
Dat wordt t hier volgende weekquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
31 graden en zonnig, was uit te houden.
Ja, dat kon niet natuurlijk, moest wel een klein beetje netjes gekleedquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt t hier volgende week. Blij dat ik net wat korte broekjes gekocht heb.
Goed om te weten. Even beetje charme erin gooienquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Ik zit er nu al tegenop te hikken dat ik mijn benen weer moet scheren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt t hier volgende week. Blij dat ik net wat korte broekjes gekocht heb.
Ik de vrije tijd toch nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kon niet natuurlijk, moest wel een klein beetje netjes gekleed.
Ik ben daar nooit mee gestoptquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er nu al tegenop te hikken dat ik mijn benen weer moet scheren.
True, maar had maar een heel klein rugtasje bij me, het was maar 1 nacht.quote:
voor wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Sub plebs?.
Ben net terug van even een persreisje naar Barcelona, gewoon even sponsorpresentatie, niets bijzonders op een doordeweekse dag natuurlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, dan wordt t een ander verhaal idd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar had maar een heel klein rugtasje bij me, het was maar 1 nacht.
Nieuwe smartphone van OPPO, de sponsor van FC Barcelona.quote:
Ik werkte bij een makelaar die ook verhuur deed. Dus goed idee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed om te weten. Even beetje charme erin gooien
Er zat ook echt een geweldig zwembad bij het hotel, maar ook geen tijd voor helaasquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan wordt t een ander verhaal idd.
Jij mazzelaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe smartphone van OPPO, de sponsor van FC Barcelona.
Thx voor de tips!quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik werkte bij een makelaar die ook verhuur deed. Dus goed idee.
Vertel mij wat, wat een luxe overdosequote:
Tuurlijk, hou op hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel mij wat, wat een luxe overdose.
Heb je een date dan? Anders gewoon laten staan toch voor dat ene tripje naar de snackbar of supermarktquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet even een nieuwe tube van die ontharingscrème halen. Zag er laatst een reclame van, zo'n grietje dat onwijs onhandig op de grond zit (...) en dan heel keurig van die kloddertjes crème op dat spateltje smeert en dat heel mooi uitsmeert over haar benen, waar al geen haartje op te zien is, en het dan zonder geklieder eraf 'veegt' met dat spateltje. Oké.quote:
hoe krijg je ooit een date dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een date dan? Anders gewoon laten staan toch voor dat ene tripje naar de snackbar of supermarkt
Qua culinair niveau is dat misschien een match maar voor de rest zoekt CL denk meer iets hooggeleidersquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hoe krijg je ooit een date dan?
Die lekkere boi bij de snackbar bijvoorbeeld.
Het heeft me alleen de reis naar en van Schiphol gekost, voor de rest was er overal wel een creditcardquote:
Dat en daarna werd ik nooit meer zo bruin waar ik dat spul had gebruiktquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet even een nieuwe tube van die ontharingscrème halen. Zag er laatst een reclame van, zo'n grietje dat onwijs onhandig op de grond zit (...) en dan heel keurig van die kloddertjes crème op dat spateltje smeert en dat heel mooi uitsmeert over haar benen, waar al geen haartje op te zien is, en het dan zonder geklieder eraf 'veegt' met dat spateltje. Oké.
Realiteit: zet een voet op de rand van de badkuip zodat ik bij mijn hele been kan, anders zit m'n vetschort in de weg. Ik smeer die crème op dat spateltje maar dat blijft er niet op zitten. Fuck it, smeer het direct op m'n been en smeer het uit met mijn handen. Smeer die halve tube op m'n benen, handen en kleren zitten onder, kraan en handdoek ook. Even laten intrekken en dan met spateltje eroverheen. De helft blijft gewoon zitten. Gewoon scheermesje pakken en er nog een keer overheen raggen met dat ding. Onder de douche de resten crème afspoelen. Nog een pluk bij de enkels zien, nog even met scheermesje eroverheen. Huid helemaal rood, want crème en scheermesje zijn een beetje overkill, alles schrijnt en brandt.
Vriendin van me kwam er ooit (15 jaar geleden) eens mee aanzetten. 'Het sluit al je poriën af, alsof je huid in de fik staat! Wil jij het misschien proberen?' Ja oké, goede recensie, ik sla even over.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat en daarna werd ik nooit meer zo bruin waar ik dat spul had gebruiktDus gebruik dat niet meer
Maar dat is wel 20 jaar geleden
Misschien is het nu minder chemisch
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft me alleen de reis naar en van Schiphol gekost, voor de rest was er overal wel een creditcard.
benen een minuutje? hoe kort zijn jouw beentjes?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:11 schreef Lotusss het volgende:
Gewoon onder de douche met een scheermesje. Als je het een beetje bijhoudt is oksels en benen echt maar een minuutje werk ofzo.
Andere plekken neem ik wel even wat meer dan een minuut de tijd voor
Ik heb lange benen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:11 schreef Lotusss het volgende:
Gewoon onder de douche met een scheermesje. Als je het een beetje bijhoudt is oksels en benen echt maar een minuutje werk ofzo.
Andere plekken neem ik wel even wat meer dan een minuut de tijd voor
Ach, de anderen die meewaren, echte persmensen, vonden dat het allemaal wel meeviel, wij kregen alleen een Barca-shirt, soms krijgen ze gewoon de telefoon zelf meequote:
Twee minuten dan.... en als je elke dag doucht en er dan even met een mesje overheen gaat dan valt het best mee hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
benen een minuutje? hoe kort zijn jouw beentjes?
Mijne zijn heel kortquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
benen een minuutje? hoe kort zijn jouw beentjes?
Maar werk je daar nu of was dat een snoepreisje?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de anderen die meewaren, echte persmensen, vonden dat het allemaal wel meeviel, wij kregen alleen een Barca-shirt, soms krijgen ze gewoon de telefoon zelf mee.
Snoepreisjequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar werk je daar nu of was dat een snoepreisje?
Dan zegt mijn huid dus NOPE. Moet echt wel scheergel gebruiken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twee minuten dan.... en als je elke dag doucht en er dan even met een mesje overheen gaat dan valt het best mee hoor.
Maar je moet toch gewoon met het mesje over beide onderbenen helemaal? of doe je iedere dag een stukje?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twee minuten dan.... en als je elke dag doucht en er dan even met een mesje overheen gaat dan valt het best mee hoor.
Mazzel hebben, ik was op de juiste tijd op de juiste plaats blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren wel spectaculair m'n been opengehaald met scheren. De stukjes huid zaten in t scheermes.
ik voor het laatst voor de vakantie, dus bijna 3 weken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Allures het volgende:
Ik heb die van mij serieus een week niet gedaan of zomaar doe ze vanavond na het sporten weer
Echt ellende hoor
Trutquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik voor het laatst voor de vakantie, dus bijna 3 weken.
Zou nu zo een jurkje aandoen, je ziet nog niks.
Ik heb ook van dat stugge klotehaar waar zelfs de poezenmaaier op vastloopt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Allures het volgende:
Ik heb die van mij serieus een week niet gedaan of zomaar doe ze vanavond na het sporten weer
Echt ellende hoor
iew, hoe dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Trut
Ik heb een soort bos aan zwarte stammen er op staan
poezenmaaierquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook van dat stugge klotehaar waar zelfs de poezenmaaier op vastloopt.
Zeker niet ingeënt. Krijg je dat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:31 schreef Samzz het volgende:
Jezus het lijkt wel of ik de pokken heb.
Mijn ouders waren trendsettersquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker niet ingeënt. Krijg je dat.
hopelijk is de vakantie periode nog in je voordeel. minder kijkersquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:37 schreef Californium het volgende:
Nu toch ook een goedkeuring voor een ander bezichtiging.
op Dinsdag![]()
Lekker handig allemaal
Hoop ik jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hopelijk is de vakantie periode nog in je voordeel. minder kijkers
In hos zijn bedquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoop ik ja
We gaat het zien. 1 van deze drie ben ik wel blij denk ik. Maar wel even regelen dat ik maandag ergens kan blijven pitten want anders is het echt zonde van mijn tijd en geld
Ik denk dat ie dat niet erg vindquote:
wel fijnerquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat niet erg vindmaar ga morgen even bij vriendin vragen. Dan heb ik een logeerbed
Daaromquote:
Bij mij beginnen de wonden eindelijk een beetje weg te trekkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:31 schreef Samzz het volgende:
Jezus het lijkt wel of ik de pokken heb.
Dit doe ik altijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren wel spectaculair m'n been opengehaald met scheren. De stukjes huid zaten in t scheermes.
Zijn die er nog steeds?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
Mij hebben ze weer te pakken
#schijtrupsen
Nergens last van gehad. Ik kom dan ook niet buiten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn die er nog steeds?
Ik ben er gelukkig vanaf *klop klop klop*
nee en als de rupsen weg zijn kunnen de haartjes nog 6 jaar blijven liggen en verwaaien dus we zitten hier nog wel even meequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn die er nog steeds?
Ik ben er gelukkig vanaf *klop klop klop*
En volgend jaar weer een nieuwe lading erbijquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en als de rupsen weg zijn kunnen de haartjes nog 6 jaar blijven liggen en verwaaien dus we zitten hier nog wel even mee
6 jaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en als de rupsen weg zijn kunnen de haartjes nog 6 jaar blijven liggen en verwaaien dus we zitten hier nog wel even mee
8 zelfs, las ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Zo lekkerquote:
en dan de dennenprocessierups uit Duitslandquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En volgend jaar weer een nieuwe lading erbij
Beetje killerteken erbij en het feest is compleet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan de dennenprocessierups uit Duitsland
MCH zit al klaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo lekkerZal maar niet vragen naar welke je gaat, nu je zo specifiek noemt wanneer je daar bent
En nog wat tijgermuggenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje killerteken erbij en het feest is compleet.
Mwoah, ik ben niet zo preutsquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo lekkerZal maar niet vragen naar welke je gaat, nu je zo specifiek noemt wanneer je daar bent
Ik lees net dat de Chinezen daar een oplossing voor hebben bedacht.quote:
Ze eten ze op?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lees net dat de Chinezen daar een oplossing voor hebben bedacht.
Ik gelukkig zelden.quote:
Duurt dat zo langquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij beginnen de wonden eindelijk een beetje weg te trekken
Daar komt het wel op neer. Ze hebben een zooi mannetjes geinfecteerd met een schimmel. Die.mannetjes verdringen de andere mannetjes, bevruchten de vrouwtjes, maar het nageslacht is door de schimmel onvruchtbaar. Best knap allemaal als je het zo leestquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles zo erg vervuilen dat ze niet kunnen voortplanten.
Wondjes genezen bij mij wel langzaam. Minder krabben helpt vast ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig zelden.
[..]
Duurt dat zo lang?
Preuts en privacy zijn wel verwant maar niet gelijk denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben niet zo preuts(maar nog geen keuze gemaakt)
Ja dat zal wel iddquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wondjes genezen bij mij wel langzaam. Minder krabben helpt vast ook
Knap, maar ook wel eng eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ze hebben een zooi mannetjes geinfecteerd met een schimmel. Die.mannetjes verdringen de andere mannetjes, bevruchten de vrouwtjes, maar het nageslacht is door de schimmel onvruchtbaar. Best knap allemaal als je het zo leest
Het begin van iedere apocalyptische thriller / horrorquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ze hebben een zooi mannetjes geinfecteerd met een schimmel. Die.mannetjes verdringen de andere mannetjes, bevruchten de vrouwtjes, maar het nageslacht is door de schimmel onvruchtbaar. Best knap allemaal als je het zo leest
Dat is ook weer waar. Nee Eindhoven zelf heeft niets, maar wel voldoende op 30-45 minuten rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Preuts en privacy zijn wel verwant maar niet gelijk denk ikHebben jullie dan zoveel keuze in Eindje? Of hoeft het niet ingepast te worden na een lange werkdag?
We knowquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nee Eindhoven zelf heeft niets, maar wel voldoende op 30-45 minuten rijden.
En dan steken ze mensen en die krijgen ook schimmelquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zombiesquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan steken ze mensen en die krijgen ook schimmel
Oh dat is wel te doenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nee Eindhoven zelf heeft niets, maar wel voldoende op 30-45 minuten rijden.
Ja is wel een beetje typisch misschien, aan de andere kant genoeg kleinere dorpjes in de omgeving waar mee buitenruimte/privacy gevoel te creëren is natuurlijk. En Sauna Tibet is er wel, maar dat is meer iets voor @Ang3lquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is wel te doenRaar wel, Eindhoven is toch wel groot genoeg om zelf iets op dat gebied te hebben zou ik denken..
Oh dat is helemaal chill jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef Allures het volgende:
Deze week ook al naar de sauna geweest en volgende week weer
Ik ben echt gek op de sauna
En het was vorige week echt helemaal niet druk
Schijnt juist heel goed te zijn omdat die.muggen alleen paren met soortgenoten en andere soorten daardoor niet besmet worden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Knap, maar ook wel eng eigenlijk
Ook heel fijn ja, maar komende tijd geen tijd overdag en nu we eindelijk weer een auto hebben ben ik allang blij dat we weer kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ga wel het liefst overdag want ik ga het liefst ook een beetje zonnen
Idem.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit al de hele dag een beetje te woggen
Ja, met buitenruimte erbij is ook wel wat anders. Maar kleinere, niet per se sexy privé sauna's lijken wel aan populariteit te winnen. En soms kun je bij hotels als niet-gast ook weleens terecht voor die faciliteiten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje typisch misschien, aan de andere kant genoeg kleinere dorpjes in de omgeving waar mee buitenruimte/privacy gevoel te creëren is natuurlijk. En Sauna Tibet is er wel, maar dat is meer iets voor @:Ang3l
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ga wel het liefst overdag want ik ga het liefst ook een beetje zonnen
Schijntquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schijnt juist heel goed te zijn omdat die.muggen alleen paren met soortgenoten en andere soorten daardoor niet besmet worden.
Ik zweer echt bij 1 sauna en die doet tenminste niet van die dealsquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, met buitenruimte erbij is ook wel wat anders. Maar kleinere, niet per se sexy privé sauna's lijken wel aan populariteit te winnen. En soms kun je bij hotels als niet-gast ook weleens terecht voor die faciliteiten.
Was vorige week naar de sauna. Heerlijk dat het niet zo druk was. Maar ja, ze zullen ook niet voor niks zoveel deals overal aanbieden om het drukker te krijgen![]()
Deals hoeft niet van mij maar goede avondentree/after work special is wel fijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zweer echt bij 1 sauna en die doet tenminste niet van die deals
Laatst eens naar een andere gegaan via zo'n deal en iedereen was van 'die is ook echt goed' maar Jezus wat een pauper gebeuren. Doe ik echt nooit nooit meer
Dat gewoon het personeel moet komen zeggen dat iedereen op zijn handdoekje moet liggen ivm hygiëne. Dat mensen tegen je op botsen met hun naaktheid. Een vrouw aan het zwemmen in haar stringGewoon zo'n kanten ondergoed gevalletje
Als je niet weet hoe je te gedragen in de sauna blijf dan alsjeblieft weg
Brrrr
Kutaanbiedingen
Laatste keer was in Zweden, beetje in de sneeuw rollen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben echt al jaren niet meer naar de sauna geweest; afgezien van in IJsland dan. Dat was wel lekker.
In die contreien ga je toch met je collega's de sauna in?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatste keer was in Zweden, beetje in de sneeuw rollen.
Snap wat je bedoelt, maar ik ben juist door die aanbiedingen over de streep getrokken om weer eens te gaan en houd me wel aan de regelsquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zweer echt bij 1 sauna en die doet tenminste niet van die deals
Laatst eens naar een andere gegaan via zo'n deal en iedereen was van 'die is ook echt goed' maar Jezus wat een pauper gebeuren. Doe ik echt nooit nooit meer
Dat gewoon het personeel moet komen zeggen dat iedereen op zijn handdoekje moet liggen ivm hygiëne. Dat mensen tegen je op botsen met hun naaktheid. Een vrouw aan het zwemmen in haar stringGewoon zo'n kanten ondergoed gevalletje
Als je niet weet hoe je te gedragen in de sauna blijf dan alsjeblieft weg
Brrrr
Kutaanbiedingen
Ga je net zo betweterig doen als hier?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo tenminste nog een popcornwaardig overleg, wel zin in.
Precies. Was blij dat ik geen hartaanval kreeg op dat moment.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatste keer was in Zweden, beetje in de sneeuw rollen.
Nee, want het zal mijn tijd wel duren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je net zo betweterig doen als hier?
Das wel lekker dat je er als soort van toeschouwer bijzit en hoe meer emotie hoe beter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want het zal mijn tijd wel duren.
ja maar door een aanbieding weer eens gaan of gewoon met je naakte lijf tegen me aan wrijven vind ik wel wat andersquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar ik ben juist door die aanbiedingen over de streep getrokken om weer eens te gaan en houd me wel aan de regelsMoet nog eens naar zo een niet kortingstoko gaan, dus ik houd me aanbevolen voor jouw adresje via dm
![]()
Had van de week eigenlijk maar een dingetje en dat was snel opgelost door gewoon even te vragen of het wat zachter kon. Lig je niet naast mensen, krijg je door het volume alsnog het gevoel alsof je tussen ze in ligt, terwijl ze hun hele scheiding uit de doeken doen
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hier zien we je lul niet, dus je kunt je gewoon normaal gedragen hier.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hier zien we je lul niet, dus je kunt je gewoon normaal gedragen hier.
Was gewoon met je naakte lijf tegen me aan wrijven maar een aanbiedingquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar door een aanbieding weer eens gaan of gewoon met je naakte lijf tegen me aan wrijven vind ik wel wat anders
Leuk dat die mensen dan een keer komen maar ik kom daar dus nooit meer en ik ga je echt niet aanraden en ik gok dat ik echt meer uitgeef aan sauna's op een jaar dan die vrouw die in haar string alles deed
Dus ik vraag me af wie je liever binnen hebt
Ik weet ook dat mijn adresje die aanbiedingen gewoon niet hoeft te doen. Ze zijn gewoon een echt goeie en schone sauna met een heel stabiele en vaste klantenkring. Lijkt me dat je daar ook gewoon het meest aan hebt
Ja maar daarom zie je mij daar dus gewoon niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was gewoon met je naakte lijf tegen me aan wrijven maar een aanbiedingSnap je punt wel, maar die grote sauna's lijken toch te gaan voor meer en meer gasten. Ik vind het ook zo een discrepantie als ik dan de prijzen van de menukaarten bekijk en wat er dan daadwerkelijk geserveerd wordt. Dat sluit dan weer niet aan bij zo een doelgroep denk ik aan, maar goed ik run geen sauna.
Komt omdat het moeilijk is om je eigen flesje drinken naar binnen te smokkelenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Horeca in sauna's is meestal belachelijk duur ja
Ach als je niet beter weet of niet zo hecht aan personal space en hygiène..quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daarom zie je mij daar dus gewoon niet meer
Maar ik snap dus ook niet hoe iemand dat aan kan raden
Als het nou ook gewoon goed zijn, dan zou ik die prijs wel meer begrijpen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Had het in het bubbelbad, een oudere man die steeds dichterbij schoof tijdens ons gesprek. Maar die bleek gewoon doofquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
En dat schuren is wel een aanbieding maar een andere categorie
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had het in het bubbelbad, een oudere man die steeds dichterbij schoof tijdens ons gesprek. Maar die bleek gewoon doof
Heb altijd zeer prima gegeten en met een aanbiedingkje all-in met lunch enzo goed te betalen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach als je niet beter weet of niet zo hecht aan personal space en hygiène..
[..]
Als het nou ook gewoon goed zijn, dan zou ik die prijs wel meer begrijpen.
Zijn vrouw bleek verderop te zitten en zij was niet blindquote:
Maar dan beoordeel je het eten al anders, als je denkt dat je een koopje hebt lijkt me..quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb altijd zeer prima gegeten en met een aanbiedingkje all-in met lunch enzo goed te betalen.
Blijf wel NL'er hé.
Nature is claiming back her territoryquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje killerteken erbij en het feest is compleet.
Ja, je gaat in je blote niksie of badjas toch niet "ff snel ergens een burgertje eten"quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Debsterr het volgende:
................quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordat je begint over vieze mannetjes ik heb er ook genoeg gezien die ff wijdbeens gaan liggen met de mossel op standje kaastostie in ketchup stand.
ben nog nooit in een sauna geweest. trekt me ook niet echtquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn vrouw bleek verderop te zitten en zij was niet blind
[..]
Maar dan beoordeel je het eten al anders, als je denkt dat je een koopje hebt lijkt me..
Waarom nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog nooit in een sauna geweest. trekt me ook niet echt
Misschien Sauna Tibet dan eens overwegen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog nooit in een sauna geweest. trekt me ook niet echt
klinkt ver wegquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien Sauna Tibet dan eens overwegen?
quote:
Trekken huehuequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje typisch misschien, aan de andere kant genoeg kleinere dorpjes in de omgeving waar mee buitenruimte/privacy gevoel te creëren is natuurlijk. En Sauna Tibet is er wel, maar dat is meer iets voor @:Ang3l
als ik dan toch naar zo'n zweethut moet dan zie ik liever Deb dan Ang3lquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Trekken huehue
I know, I'll let myself out
Niet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dan toch naar zo'n zweethut moet dan zie ik liever Deb dan Ang3l
en ja, doei
met je schunnige gedachten. daar is het internet niet voor bedoeld he
kortingssauna?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet?Damn it, dan maar naar de kortingssauna
Zo een echte zweethut/tent lijkt me ook weleens geinig om te doen.
Weer een flauw grapje, zie hierboven ergens. En om in het thema te blijven, ben je zo heet dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kortingssauna?
ik zweet al zonder hut
AYTO aflevering 2 al gezien?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weer een flauw grapje, zie hierboven ergens. En om in het thema te blijven, ben je zo heet dan?
ik zag gister denk ik 1.5quote:
Echt bizar dat jou dit weer overkomtquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind Sauna meestal wel lekker om te doen, alleen bekenden tegenkomen is weleens Awkward. Behalve dat we laatst de rondborstige vriendin van mijn vriendin tegenkwamen.
als ze zo een doen voor poly bi mensen doe ik meequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep, zij het niet met volle aandacht.
niks! Is een dude nu tochquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik zag gister denk ik 1.5
waarom vind ik die kai (geloof ik) wel wat hebben? wat is mis met mij?
nja dat laatste dus, hij ging meteen met 2 seksen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:18 schreef Allures het volgende:
[..]
niks! Is een dude nu toch
Maar dan val je wel op sloeries
Dat lijkt me super ingewikkeld jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:17 schreef Allures het volgende:
[..]
als ze zo een doen voor poly bi mensen doe ik mee
Al ben ik niet genderfluide
En met poly werken de lampjes natuurlijk niet
Hmmm Laat maar
Seksen is altijd okquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja dat laatste dus, hij ging meteen met 2 seksen.
Dat is niet ok!
Nee nee, het is zijn puberteit!quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:18 schreef Allures het volgende:
[..]
niks! Is een dude nu toch
Maar dan val je wel op sloeries
dan lees ik het nog even nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lijkt me super ingewikkeld ja![]()
Wiskundige achtergrond http://areuthe.blogspot.c(...)ng-combinations.html Pas op voor spoilers als je de volgende posts ook leest, wij lopen hier iets achter.
Ja stout hequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja dat laatste dus, hij ging meteen met 2 seksen.
Dat is niet ok!
De post waar ik naar linkte gaat nog niet over de afleveringen zelf, dus die is veilig. Zag het ja, Danny heeft wel hersens geloof ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
dan lees ik het nog even niet
Maar die Danny deed in aflv 1 al een kleine berekening he
tsja kiest hij zelf hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja stout he
Maar het is ook wel oneerlijk om iemand die zo nog aan het groeien is in die situatie te zetten
Ben ook al aan het crushen op Dannyquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De post waar ik naar linkte gaat nog niet over de afleveringen zelf, dus die is veilig. Zag het ja, Danny heeft wel hersens geloof ik.
Die met bril?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ben ook al aan het crushen op Danny
Vind de stereotype look van een stil watertje met blijkbaar de diepe grond echt
Enigszins herkenbaar, maar Danny is denk ik niet zo een stil typje. Die liet er ook geen gras over groeien dat hij interesse had in dinges, jeetje was dat ook al Kai?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ben ook al aan het crushen op Danny
Vind de stereotype look van een stil watertje met blijkbaar de diepe grond echt
Dat is tenminste nog openlijk ipv als Jenna naar bed is met Remy (?) hetzelfde bed induiken waar je net in lag met haar. Viezer imoquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die met bril?
Ik vond hem wat viezig toen hij zo over die borst ging aaien bij kai.
Ik welquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Jezus waarom heb ik nou geen chocola meegenomen net.
Ja kaiquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, maar Danny is denk ik niet zo een stil typje. Die liet er ook geen gras over groeien dat hij interesse had in dinges, jeetje was dat ook al Kai?
Dat is sowieso vies ja. en gewoon een kutstreekquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog openlijk ipv als Jenna naar bed is met Remy (?) hetzelfde bed induiken waar je net in lag met haar. Viezer imo
Zodat je nog wat extra calorietjes verbrand als je wel de chocola gaat halenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Jezus waarom heb ik nou geen chocola meegenomen net.
Oh zo ja, dat snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja kai
Maar ik bedoel meer dat ie je collega kan zijn En dat je dan niet weet dat dit er ook in zit
Of naast je kan staan bij de bus en dat je dan denkt 'Ow nerd'
Dat je iets invult zeg maar
Dat vind ik leuk
Boeiender dan de Basit look
(Al vind ik dat ook heel cool hoor! Maar dat vind ik cool, het andere boeiend. Trekt mijn aandacht zeg maar)
Basit zou ik als bff willen. Danny als date
Foute grap materiaal dit, maar laat ik niet spotten met transitiefasesquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is sowieso vies ja. en gewoon een kutstreek
haha van mij mag het. vind het een slecht verhaal zo met hemquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Foute grap materiaal dit, maar laat ik niet spotten met transitiefases
Ik heb wel echt zo veel vragen over wat er achter die gesloten deur wasquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Foute grap materiaal dit, maar laat ik niet spotten met transitiefases
ja dat dus!quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zo veel vragen over wat er achter die gesloten deur was
Winkel is 10 meter lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zodat je nog wat extra calorietjes verbrand als je wel de chocola gaat halen
Ik trek het verhaal ook niet zo goed, maar het is ook een ver van mijn bed show om niet jezelf te kunnen voelen door een verkeerd lichaam. Tevens was er hier laatst ook een gesprekje over hormonale invloed op je gemoedstoestand, dus ik snap best dat het van invloed is. Laat staan met drank en dan zo een hele hysterische sfeer van OMG THIS IS ME en let it all out enzo. En ze hadden niks officieels natuurlijk, maar evengoed wel echt shitty.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha van mij mag het. vind het een slecht verhaal zo met hem
Het is geen eotb in onze regionen waar je een stuk meer in beeld krijgt ja. Vind ik eigenlijk wel beter, niet alles hoeft uit de doeken gedaan te worden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zo veel vragen over wat er achter die gesloten deur was
Burpees, die dingen zijn zo hels.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maak er burpees van ter compensatie. En geen dank MCH
nou dat. En de hetero's doen het ook gewoon de hele tijd. Dat huis is er ook soort van op ingericht want dit levert het beste programma opquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik trek het verhaal ook niet zo goed, maar het is ook een ver van mijn bed show om niet jezelf te kunnen voelen door een verkeerd lichaam. Tevens was er hier laatst ook een gesprekje over hormonale invloed op je gemoedstoestand, dus ik snap best dat het van invloed is. Laat staan met drank en dan zo een hele hysterische sfeer van OMG THIS IS ME en let it all out enzo. En ze hadden niks officieels natuurlijk, maar evengoed wel echt shitty.
10 meter lang boeren laten. Moet te doen zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maak er burpees van ter compensatie. En geen dank MCH
Oh nee normaal vind ik het ook prima hoor maar ik vraag me toch af wat er tussen de benen zit zeg maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is geen eotb in onze regionen waar je een stuk meer in beeld krijgt ja. Vind ik eigenlijk wel beter, niet alles hoeft uit de doeken gedaan te worden.
Het is ook gewoon menselijk gedrag, maar ik trek het dan weer slecht als het dan weer zogenaamd door je speciale situatie komt. Dat maakt het misschien begrijpelijker, maar niet minder pijnlijk ofzo en daar lijkt het mij soms wel teveel op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat. En de hetero's doen het ook gewoon de hele tijd. Dat huis is er ook soort van op ingericht want dit levert het beste programma op
Verder vind ik ze allemaal wel lief en lovey hoor. Ook de reacties er op. Ik heb het idee dat het bij de hetero's al 2 kampen was geweest met schreeuwen en drankjes gooien, verwijten naar het meisje dat als 2e mee is gegaan en haar vriendinnen die haar kant kiezen etc. En nu hoor ik dingen als 'ik snap je, doe je ding maar verlies je zelf niet'. Meer een oprechte bezorgdheid of zo (van de andere 'bewoners')
Daar verbrand je iets minder calorieën mee hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 meter lang boeren laten. Moet te doen zijn
ja snap wel dat het een uitlaat dingetje is ook, ineens mag en kan alles.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik trek het verhaal ook niet zo goed, maar het is ook een ver van mijn bed show om niet jezelf te kunnen voelen door een verkeerd lichaam. Tevens was er hier laatst ook een gesprekje over hormonale invloed op je gemoedstoestand, dus ik snap best dat het van invloed is. Laat staan met drank en dan zo een hele hysterische sfeer van OMG THIS IS ME en let it all out enzo. En ze hadden niks officieels natuurlijk, maar evengoed wel echt shitty.
Ja en nee. Voor in zo een programma vind ik het eigenlijk wel verfrissend dat het niet ook zo een dingetje wordt gemaakt. Al ben ik ook wel nieuwsgierig ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee normaal vind ik het ook prima hoor maar ik vraag me toch af wat er tussen de benen zit zeg maargaat me geen flikker aan. Weet ik. Zou er ook nooit naar vragen irl
Normaal vind ik die dichte deur ook prima bij dit programma maar bij deze versie wil ik het allemaal weten
Ja die andere nooit gezien dus geen idee dat zij dat ook doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat. En de hetero's doen het ook gewoon de hele tijd. Dat huis is er ook soort van op ingericht want dit levert het beste programma op
Verder vind ik ze allemaal wel lief en lovey hoor. Ook de reacties er op. Ik heb het idee dat het bij de hetero's al 2 kampen was geweest met schreeuwen en drankjes gooien, verwijten naar het meisje dat als 2e mee is gegaan en haar vriendinnen die haar kant kiezen etc. En nu hoor ik dingen als 'ik snap je, doe je ding maar verlies je zelf niet'. Meer een oprechte bezorgdheid of zo (van de andere 'bewoners')
nieuwsgierigheid is primaquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee normaal vind ik het ook prima hoor maar ik vraag me toch af wat er tussen de benen zit zeg maargaat me geen flikker aan. Weet ik. Zou er ook nooit naar vragen irl
Normaal vind ik die dichte deur ook prima bij dit programma maar bij deze versie wil ik het allemaal weten
Nou ja niet alles dusquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja snap wel dat het een uitlaat dingetje is ook, ineens mag en kan alles.
Maar toch, ik voel dan zo mee met dat meisje
Eloquenter in ieder gevalquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die andere nooit gezien dus geen idee dat zij dat ook doen.
Ik verwachtte dat dit wat beschaafder was dan eotb
ik weet nog niet echt wie met wie zou kunnen. Maar dit gaat hem niet worden gok ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja niet alles dusEn eens, dat voelt klote. Denk dat zij beter af gaat zijn bij een Paige of een Yasmin, al zal die laatste niet androgyn genoeg zijn voor haar..
Paige is die met het korte haar en Yasmin de donkere dame met het zwarte haar en het neusringetje in het midden zeg maar. De zelf omschreven trouwe en loyale meiden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik weet nog niet echt wie met wie zou kunnen. Maar dit gaat hem niet worden gok ik.
ja het is al wel een stuk beschaafder, maar eotb is echt het afvoerputje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eloquenter in ieder gevalAl is dat ook geen stiff competition. Nou ja, wel stiff, maar goed
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Paige is die met het korte haar en Yasmin de donkere dame met het zwarte haar en het neusringetje in het midden zeg maar. De zelf omschreven trouwe en loyale meiden.
Oh nee wat dat betreft is Kai een player hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is ook gewoon menselijk gedrag, maar ik trek het dan weer slecht als het dan weer zogenaamd door je speciale situatie komt. Dat maakt het misschien begrijpelijker, maar niet minder pijnlijk ofzo en daar lijkt het mij soms wel teveel op.
Zie ook die gesprekjes van elkaar beter leren kennen. Natuurlijk ligt het ook aan hoe er gesneden is in het materiaal, maar hoe kom je erbij om als eerste te noemen dat je zoveel mee gemaakt? Waarom niet eerst van hey, ik houd van cocktails, punniken en pimpatpetten ipv omg, my life story blabla.
Begrip is mooi ja, maar benieuwd in hoeverre dat blijft
Oh nee vind ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is geen eotb in onze regionen waar je een stuk meer in beeld krijgt ja. Vind ik eigenlijk wel beter, niet alles hoeft uit de doeken gedaan te worden.
ja Kai is sowieso player.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee wat dat betreft is Kai een player hoor
Ook eerst zelf een beetje op Danny reageren als je gril bent en dan bij de match up als je boos bent
alleen ok tnx
En de ochtend na Remy zo van 'oooh ik ben onschuldig door hem geschept' euhm nee je hebt hem tegen iedereen aangeschuurt en Remy is een even grote sloer en die was wel up for it
Niet piepen over je situatie
(Al denk ik wel dat de hormonen niet helpen maar ik kan ook niet janken op het werk als ik hormonaal ben en wel thuis. Je bent niet opeens willoos)
Dit seizoen is wel heel erg ja, maar in bijna al die realitymeuk zitten wel echt ordinaire dingen. En ze worden eigenlijk ook gewoon beloond voor achterlijk gedrag door in zulk soort series gecast te worden en al die likes online.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja het is al wel een stuk beschaafder, maar eotb is echt het afvoerputje.
Godsamme wat een volk. Als ik dat soms een stukje zie verlies ik IQ punten
Ik heb ZO ONTZETTEND VEEL MEEGEMAAKT. I AM STRONG (kent iemand die Kingreclame nog? Extra strong!)quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]ja wel mooi dat ze allemaal even hun sterke punten tentoonstellen. Hoe doe je dat een beetje natuurlijk in een gesprek?
en want sommige dan hebben meegemaakt is een iets te controlerende vriendinquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb ZO ONTZETTEND VEEL MEEGEMAAKT. I AM STRONG (kent iemand die Kingreclame nog? Extra strong!)
Maar Remy was ook vanaf het begin meteen open dat hij graag hoert en sloert. Die liep ook niet van oe, I care sooooo much for you etc. Wie is dan de grotere player?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee wat dat betreft is Kai een player hoor
Ook eerst zelf een beetje op Danny reageren als je gril bent en dan bij de match up als je boos bent
alleen ok tnx
En de ochtend na Remy zo van 'oooh ik ben onschuldig door hem geschept' euhm nee je hebt hem tegen iedereen aangeschuurt en Remy is een even grote sloer en die was wel up for it
Niet piepen over je situatie
(Al denk ik wel dat de hormonen niet helpen maar ik kan ook niet janken op het werk als ik hormonaal ben en wel thuis. Je bent niet opeens willoos)
Oh nee ik vind Remy ook geen player. Gewoon een snol. Niks mis meequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar Remy was ook vanaf het begin meteen open dat hij graag hoert en sloert. Die liep ook niet van oe, I care sooooo much for you etc. Wie is dan de grotere player?
Vond Jonathan ook niet heel chill reageren en op basis van wat ook
Nou ja, best heftig toch wel als je je ma niet meer spreekt en geïsoleerd raakt enzo. Dat heeft best z'n impact, maar definieert het wie je bent als je daar gelijk over uit gaat lopen weiden? We suck at love, ok. Maar hoe logisch is het om dat uit te vergroten en daar verbinding op te lopen zoeken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en want sommige dan hebben meegemaakt is een iets te controlerende vriendin
wat was die laatste van mij dan wel nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en want sommige dan hebben meegemaakt is een iets te controlerende vriendin
Een wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
MNOHHHH mijn one line drawing is al klaar en ik vind het zo'n leuk cadeautje geworden
Tekening van een foto in 1 lijn gemaakt (of ja, niet precies want ogen enzo zijn lastig danquote:
Heb even gegoogled en het ziet er leuk uitquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tekening van een foto in 1 lijn gemaakt (of ja, niet precies want ogen enzo zijn lastig dan).
Heb je nu een beschadigd verleden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:04 schreef Allures het volgende:
[..]
wat was die laatste van mij dan wel niet![]()
En die er voor kon er ook wat van
Een fattie huisquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is ook wel opvallend trouwens, er zijn ook nog geen grotere maten gecast. Een enkele meid met een of twee maatjes meer, maar that's it. Stel je voor dat Eureka hier bij had gezeten
lijkt me leuker dan drugs. cocktailmeet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Je weet toch
Daarom moet ik maar eens hormonaal dronken worden en met 2 mensen seksen of zo
Ga 'm denk ik wel al cadeau geven op de dag dat we elkaar 1 jaar kennen, als we 1 jaar samen zijn zitten we in het buitenlandquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb even gegoogled en het ziet er leuk uitWeer eens wat anders.
Meteen als tattoo doenquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tekening van een foto in 1 lijn gemaakt (of ja, niet precies want ogen enzo zijn lastig dan).
Goed idee. Zal ik dan met jou als eerste of als tweede?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lijkt me leuker dan drugs. cocktailmeet?
ik wil liever als eerste danquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Goed idee. Zal ik dan met jou als eerste of als tweede?
Leuk kado dan jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga 'm denk ik wel al cadeau geven op de dag dat we elkaar 1 jaar kennen, als we 1 jaar samen zijn zitten we in het buitenland.
Vakantie in Noord-Macedonië, viel toevallig zo qua datum.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk kado dan jaWaar gaan jullie heen voor jubileum? Jeetje, best snel gegaan eigenlijk..
Wel zo leuk om het samen ergens te vierenquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vakantie in Noord-Macedonië, viel toevallig zo qua datum.
Type 2 fun, best fun.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom loop ik de Vierdaagse ipv langs de kant staan/liefdagboek
Nog maar een stukjequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
Omdat je stoer bentquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja op mijn rugoh nee daar zit al iets
TOP DEFINITIONquote:
Ja dat dus. Wil geen resten van een ander.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja slim dat je dat alvast vastlegde. Zou ik ook doen. Ook ivm hygiëne en zo
Ah dit wist ik niet, doe dus vooral veel type 2 dingen. Is er ook type 3?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TOP DEFINITION
type 2 fun
1. An activity that is fun only after you have stopped doing it.
2
Type 2 Fun
The name given to the feeling of enjoyment and nostalgia when reflecting on an event that was a negative experience at the time, but is humorous or fun to look back on.
Spot on
Top of Bottom?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dus. Wil geen resten van een ander.
Type 2.2, mijn ervaring op fok als ze de kerst van 2020 niet halenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TOP DEFINITION
type 2 fun
1. An activity that is fun only after you have stopped doing it.
2
Type 2 Fun
The name given to the feeling of enjoyment and nostalgia when reflecting on an event that was a negative experience at the time, but is humorous or fun to look back on.
Spot on
Nee, type 3 is gewoon trauma.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dit wist ik niet, doe dus vooral veel type 2 dingen. Is er ook type 3?
Niets zo nauw als je eigen klauw.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zou jij willen zijn als @:ang3l de laatste mens op aarde is, top of bottom?
Mietjequote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niets zo nauw als je eigen klauw.
Neem toch eens lekker vakansie meid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:48 schreef Californium het volgende:
Muh Muh Muh....
Kan nog zo weinig doen. Dus maar naar huis zo
Hebben we alquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat je dat met Ang3l best kunt bespreken.
Jij bent wel weer goed bezig niet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:56 schreef Allures het volgende:
Nou zo maar even type 2 funnen i de sportschool dan.
Al kan ik 1 arm niet strekken en ik weer niet waarom
Maar ik wil niet mieten en niet gaan want ik ben gisteren ook al niet gegaan
Ik was goed bezig. Maar gisteren dus gespijbeld en vandaag wil mijn arm niet. Heel vreemdquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent wel weer goed bezig niet?
Straks word je nog een 90-60-90.
Rust is ook belangrijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was goed bezig. Maar gisteren dus gespijbeld en vandaag wil mijn arm niet. Heel vreemd
Nog een dag om het af te leren.quote:
Al wat gehoord van die promotor?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:48 schreef Californium het volgende:
Muh Muh Muh....
Kan nog zo weinig doen. Dus maar naar huis zo
Dat is meer het best fun, type 1 fun ofwel iets wat wel plezierig is. En nog beter leedvermaak beste vermaak. Had ik trouwens toen ik keek hoe mensen voortgestuwd werden om 5 voor 5 terwijl ik allang klaar was voor vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jaar erop ga ik wel dronken langs de kant staan en de hele dag languit in de bank ergens buiten omdat het kan.
Ja maar proefschrift / thesis stressssquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem toch eens lekker vakansie meid.
Jup! Zijn commentaar verwerkt, naar mijn 1e promotor gestuurd. Die gaat er morgen naar kijken en dan hopelijk groen lichtquote:
Topquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar proefschrift / thesis stressss
[..]
Jup! Zijn commentaar verwerkt, naar mijn 1e promotor gestuurd. Die gaat er morgen naar kijken en dan hopelijk groen licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |