Zaterdag 1 en maandag 2 nu dus (1 die wel echt top zou zijn). Maar zag een mooi groot appartement in dukenburg, maar daar staat nog geen bezichtiging voor dus wilde dat ook even erin proppen hopelijk maandagquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja geen handige week om iets te willen regelen, maar wachten is geen optie.
Heb je nog bezichtigingen gepland staan?
Even flink benadrukken dat je goed werk hebt in een ziekenhuis, daar is men wel gevoelig voor.
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ikquote:
Lege TT is altijd de beste TT.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ik
sowieso al een betere TSquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde dat eerst de TT maken maar dit is beter denk ik
ok, gelukkig wel opties.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Zaterdag 1 en maandag 2 nu dus (1 die wel echt top zou zijn). Maar zag een mooi groot appartement in dukenburg, maar daar staat nog geen bezichtiging voor dus wilde dat ook even erin proppen hopelijk maandagof vrijdag want dan ben ik ook weer in Nijmegen
-> dat dus
Huisdieren zijn idd een groot nadeelquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Nja wat ik zei dus, je hebt waarschijnlijk afspraak met degene die de verhuurder adviseert wie hij moet kiezen. Ze zijn vaak erg gevoelig voor mensen met een baan die zeer goed klinkt. plus je bent volwassen vrouw, geen huisdieren en koters.
Was t een beetje tof weer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Sub plebs?.
Ben net terug van even een persreisje naar Barcelona, gewoon even sponsorpresentatie, niets bijzonders op een doordeweekse dag natuurlijk.
31 graden en zonnig, was uit te houdenquote:
Wel veel volk over de vloer misschien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Nja wat ik zei dus, je hebt waarschijnlijk afspraak met degene die de verhuurder adviseert wie hij moet kiezen. Ze zijn vaak erg gevoelig voor mensen met een baan die zeer goed klinkt. plus je bent volwassen vrouw, geen huisdieren en koters.
Dat wordt t hier volgende weekquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
31 graden en zonnig, was uit te houden.
Ja, dat kon niet natuurlijk, moest wel een klein beetje netjes gekleedquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt t hier volgende week. Blij dat ik net wat korte broekjes gekocht heb.
Goed om te weten. Even beetje charme erin gooienquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, gelukkig wel opties.
Ik zit er nu al tegenop te hikken dat ik mijn benen weer moet scheren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt t hier volgende week. Blij dat ik net wat korte broekjes gekocht heb.
Ik de vrije tijd toch nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kon niet natuurlijk, moest wel een klein beetje netjes gekleed.
Ik ben daar nooit mee gestoptquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er nu al tegenop te hikken dat ik mijn benen weer moet scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |