Ja, ik snapte de link niet tussen dat en de conversatie met KP. Maar dit geheel terzijde allemaal. Op naar vanavond!quote:
Verander je UI naar Bernal en je weet wat er komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ik snapte de link niet tussen dat en de conversatie met KP. Maar dit geheel terzijde allemaal. Op naar vanavond!
Oh dáár reageerde KP op, jeetje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verander je UI naar Bernal en je weet wat er komt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet op je UI gelet amice.
Zdrowie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0Gpd_pipTY/
sammyneyrinck
Maak kennis met @:kasianiewiadoma94. Winnares @:amstelgoldrace en net niet top tien @:lacoursebyletour. Reportage in @:vivelevelo.be @:eenbe en @:sporza.be. Dziękuję. Dank u wel. Alsjeblieft. #LaCourse #TeamSammy @:wmncycling
@:koffieplanter
Gewoon een soort proost of santé als ik het zo google.quote:
Ik laat me niet in de put praten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we al klaar voor een rouwuitzending van een uur?
Voor Egan gaat ook morgen de zon weer op.quote:
Not the best day to have a bad day.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor Egan gaat ook morgen de zon weer op.
Muy duro.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Not the best day to have a bad day.
Landa gaat morgen winnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Not the best day to have a bad day.
Voorspelt Rasmussen dat? Heb ik oprecht niet naar gekeken. Ik dacht; korte rit, beetje avontuur en peper in je reet. Dat wil ons Mikel nog wel eens hebben.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voorspelt Rasmussen dat? Heb ik oprecht niet naar gekeken. Ik dacht; korte rit, beetje avontuur en peper in je reet. Dat wil ons Mikel nog wel eens hebben.
twitter:MRasmussen1974 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 19:52:21Predictions for tomorrows stage. @TeamINEOS will try to wear down Julian, Alan or Philip. @MikelLandaMeana will go no later than 3,5K from the top -probably earlier. @Eganbernal will go with him. Yellow jersey will stay on @alafpolak1. Landa takes the flowers. https://t.co/HpwVRNkImh reageer retweet
Rasmussen is wel erg naïef.quote:
Lakmoesproef.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De UI is weg, eindzege is binnen.
Jesse Vandenbulcke.quote:
Is je UI een anti-jinx?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef showtimer het volgende:
EK1 / Het grote Renate Verhoofstad fan topic # 1
@:tong80
GoensGodquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verlang alweer naar Eric Goens. Wat een vraagontwijkende antwoorden vandaag.
Die fietsacrobaat is ook geen fenomeen. 'Over een paar dagen weten we meer.'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
''Wat denk jij, Jesse. Kan Alaphilippe de Tour winnen?''
''Nou ja ehm goh eeeee...''
Googpe leert me dat ze wielrent. Waarom doe je dot dan aan? Alleen darters kunnen dit hebbenquote:
BK's en NK's doen we bij de PDC niet aan, beste.quote:
Lijkt me een verplichting van de sponsor he. Belgische ploegen hebben de esthetiek niet hoog in het vaandel staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Googpe leert me dat ze wielrent. Waarom doe je dot dan aan? Alleen darters kunnen dit hebben
Kunnen ze beter Puck neerzetten.nu weet ik zeker dat ik hier nooit iets vsn koopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me een verplichting van de sponsor he. Belgische ploegen hebben de esthetiek niet hoog in het vaandel staan.
Wij wachten op Cameron.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Puck neerzetten.nu weet ik zeker dat ik hier nooit iets vsn koop
Komt die oog nog aan tafel? Dat kolt in de agendaquote:
Met.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adriaantje en Dries Smets.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met.
Al gezien?Ik sta volledig achter Mauri en Wim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Geen zwak begaafde.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
''Ik ben kasteelheer van dit kasteel hier''
Die rijdt al tijden 'mannen-tijden' ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Van Vleuten heeft op dat klimmetje redelijk hard doorgetrokken.
Net zo mannelijk als haar kaaklijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die rijdt al tijden 'mannen-tijden' ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |