quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik distantieer me van deze complete slowchat.
Gelukkig maar, des te meer tettenpics voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik distantieer me van jouw tettenpic bedelmethodes.
MMquote:
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:11 schreef Allures het volgende:
Maar al knap dat je er aan begonnen bent!
Wij zijn allemaal al ontzettend trots op jequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Op 'n kapotte enkel na en teleurstelling dat ik de tweede dag van de vierdaagse niet heb kunnen starten na, gaat 't wel goed.
Beterschapquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenmaar wilde m'n enkel waar ik anderhalve week geleden doorheen gegaan was, laten tapen en de fysiotherapeut zei dat ik niet moest doorlopen als ik m'n enkel niet helemaal kapot wil maken dusja...
Maar dat is dan toch al heel knap!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenmaar wilde m'n enkel waar ik anderhalve week geleden doorheen gegaan was, laten tapen en de fysiotherapeut zei dat ik niet moest doorlopen als ik m'n enkel niet helemaal kapot wil maken dusja...
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Op 'n kapotte enkel na en teleurstelling dat ik de tweede dag van de vierdaagse niet heb kunnen starten na, gaat 't wel goed.
Hallo cougarquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!
Wat klote
Check m'n fbquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!
Wat klote
In teveel ruige pits gestapt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, nu ik een rijke tata ben wel ja
Wees blij dat je welkom bent in mijn topicquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is je derde vraag he. Nu is het weer klaar.
Jeuk aan je poes van een jonge Tom Cruise?quote:
jij bent echt krols de laatste tijdquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Jeuk aan je poes van een jonge Tom Cruise?
Hem nooit echt aantrekkelijk gevonden eigenlijk
GMTAquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen 'jeuk' krijgen van Tom Cruise maar ieder zijn ding he
quote:
Ow halloquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, nu ik een rijke tata ben wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |