quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik distantieer me van deze complete slowchat.
Gelukkig maar, des te meer tettenpics voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik distantieer me van jouw tettenpic bedelmethodes.
MMquote:
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:11 schreef Allures het volgende:
Maar al knap dat je er aan begonnen bent!
Wij zijn allemaal al ontzettend trots op jequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Op 'n kapotte enkel na en teleurstelling dat ik de tweede dag van de vierdaagse niet heb kunnen starten na, gaat 't wel goed.
Beterschapquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenmaar wilde m'n enkel waar ik anderhalve week geleden doorheen gegaan was, laten tapen en de fysiotherapeut zei dat ik niet moest doorlopen als ik m'n enkel niet helemaal kapot wil maken dusja...
Maar dat is dan toch al heel knap!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon uitgelopenmaar wilde m'n enkel waar ik anderhalve week geleden doorheen gegaan was, laten tapen en de fysiotherapeut zei dat ik niet moest doorlopen als ik m'n enkel niet helemaal kapot wil maken dusja...
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Op 'n kapotte enkel na en teleurstelling dat ik de tweede dag van de vierdaagse niet heb kunnen starten na, gaat 't wel goed.
Hallo cougarquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!
Wat klote
Check m'n fbquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik wist niet dat je ging lopen!
Wat klote
In teveel ruige pits gestapt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, nu ik een rijke tata ben wel ja
Wees blij dat je welkom bent in mijn topicquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is je derde vraag he. Nu is het weer klaar.
Jeuk aan je poes van een jonge Tom Cruise?quote:
jij bent echt krols de laatste tijdquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Jeuk aan je poes van een jonge Tom Cruise?
Hem nooit echt aantrekkelijk gevonden eigenlijk
GMTAquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen 'jeuk' krijgen van Tom Cruise maar ieder zijn ding he
quote:
Ow halloquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, nu ik een rijke tata ben wel ja
*noteert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij minder dan normaal maar goed
Ik val juist op ouder...quote:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Wees blij dat je welkom bent in mijn topic
+1quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen 'jeuk' krijgen van Tom Cruise maar ieder zijn ding he
Gelukkig.quote:
Sportpark Hilversum morgen om 14:50?quote:
Nee. Jeuk van die processierups.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Jeuk aan je poes van een jonge Tom Cruise?
Hem nooit echt aantrekkelijk gevonden eigenlijk
ehm... Wat?quote:
De betere jeukquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Jeuk van die processierups.
Ik heb een Tom Cruish.
Waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm... Wat?![]()
Ik denk het?
[..]
De betere jeuk
Ja daar heb ik niet zo veel mee. Gisteren toevallig een DM gekregen van iemand waar ik 10 jaar geleden wat mee had toen ik in Londen woonde... jammer dat hij in NY woontquote:
Ik kan jou ook enigszins verdragen als 1 van de enige hier denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou je in het echte leven met een MBO zwakstromer kunnen leven?
Okéquote:
Je bent gewoon jelly dat andere vrouwen hier de show stelenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Kinders, MCH zit aan z'n vragenmax. Gewoon negeren de komende tien jaar.
Of door gaan en zorgen dat hij de rest van het jaar niets meer mag vragenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Kinders, MCH zit aan z'n vragenmax. Gewoon negeren de komende tien jaar.
Nee man. Ik word gekquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm... Wat?![]()
Ik denk het?
[..]
De betere jeuk
quote:
Ja jammerquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo veel mee. Gisteren toevallig een DM gekregen van iemand waar ik 10 jaar geleden wat mee had toen ik in Londen woonde... jammer dat hij in NY woont
Iets met menthol geloof ik. Morgen even halen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]Hebben ze er geen smeerseltje voor ofzo eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
Om last te hebben van die rups hoef je alleen maar buiten te komenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met menthol geloof ik. Morgen even halen.
Echt man, ik stoot nog liever m'n kleine teentje.
Niet aan te raden dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je vanzelf als je eens van je zolderkamer komt scrup
Kan je geen vlammenwerper meenemen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om last te hebben van die rups hoef je alleen maar buiten te komen.
quote:
Kan je nagaan hoe erg. Mijn hele lijf jeuktquote:
Eerst met plakband, zo verwijder je de haartjes. Dan de föhn erop, de hitte zou iets gunstigs met de eiwitten doen. En dan met aloë vera smeren. Als ik de verhalen mag geloven, want op één klein plekje na (waarvan ik ook twijfel of het überhaupt die rups is) heb ik nergens last van so farquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
Enkele weken geleden zat ik helemaal onderquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je vanzelf als je eens van je zolderkamer komt scrup
Je hebt dezelfde humor als mch, gecondoleerd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om last te hebben van die rups hoef je alleen maar buiten te komen.
Dat schijnt een dom idee te zijn, dan gaan die brandharen helemaal overal zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je geen vlammenwerper meenemen?
Mentholzalf helpt idd ietsquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met menthol geloof ik. Morgen even halen.
Echt man, ik stoot nog liever m'n kleine teentje.
We zitten ook samen op de bank nuquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Enkele weken geleden zat ik helemaal onder
[..]
Je hebt dezelfde humor als mch, gecondoleerd.
Ook geen risico meer om dat lichaamsdeel te breken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Redelijk permanente oplossing voor heel veel dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |