Wat kut dit. 40% is een behoorlijk percentage.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel meer mensen die vreemdgaan hoor. Onderzoeken gelezen waar van alle mensen boven de 18 zeker 40% aangeeft vreemd te gaan binnen de relatie. En dan zal het uiteindelijke aantal nóg hoger liggen, want ik denk niet dat de meeste mensen het graag toe geven.
Mocht dat percentage kloppen (ik blijf sceptisch), dan zou dat eigenlijk voor jouzelf niet moeten uitmaken. Je zou gewoon nog steeds je leven moeten leiden en op zoek moeten blijven gaan naar een leuke vrouw. Want vrouwen komen niet op een presenteerblaadje. Jij als man moet toch het initiatief nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat kut dit. 40% is een behoorlijk percentage.![]()
Maar het is tegenwoordig allemaal van deze tijd. Niks is goed genoeg, gras altijd groener aan de overkant, "meer willen leven" enz. Niet voor niks zoeken steeds meer mensen open relaties of polyamoreuze relaties.
Wat je zegt over blijven zoeken klopt. Maar ik doel meer op het idee dat je door dit soort dingen die steeds meer en meer voorkomen, tegenwoordig niet meer goed weet wie je kunt vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Mocht dat percentage kloppen (ik blijf sceptisch), dan zou dat eigenlijk voor jouzelf niet moeten uitmaken. Je zou gewoon nog steeds je leven moeten leiden en op zoek moeten blijven gaan naar een leuke vrouw. Want vrouwen komen niet op een presenteerblaadje. Jij als man moet toch het initiatief nemen.
Communicatie. Sleutelwoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat je zegt over blijven zoeken klopt. Maar ik doel meer op het idee dat je door dit soort dingen die steeds meer en meer voorkomen, tegenwoordig niet meer goed weet wie je kunt vertrouwen.
Kijk dat andere topic over die ene user wiens vriendin vreemdgaat. Ik heb niet alles gevolgd, maar hij scheen er niet van op de hoogte te zijn dat zijn vriendin er zo in stond?
Lekker zo dan, je wordt een relatie in gescheept onder valse voorwendselen en als meneer of mevrouw er zin in heeft neemt die er gewoon een extra meneer of mevrouw bij of je nou wilt of niet.
Tuurlijk kan uitmaken wel, maar je zit dan nog steeds met pijn die je bespaard had kunnen blijven.
Mja dat soort dingen werken alleen als je eerlijk bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat je zegt over blijven zoeken klopt. Maar ik doel meer op het idee dat je door dit soort dingen die steeds meer en meer voorkomen, tegenwoordig niet meer goed weet wie je kunt vertrouwen.
Kijk dat andere topic over die ene user wiens vriendin vreemdgaat. Ik heb niet alles gevolgd, maar hij scheen er niet van op de hoogte te zijn dat zijn vriendin er zo in stond?
Lekker zo dan, je wordt een relatie in gescheept onder valse voorwendselen en als meneer of mevrouw er zin in heeft neemt die er gewoon een extra meneer of mevrouw bij of je nou wilt of niet.
Tuurlijk kan uitmaken wel, maar je zit dan nog steeds met pijn die je bespaard had kunnen blijven.
Ik vind het irrelevant eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Grujo heeft een punt natuurlijk. Als je leest dat 40% vreemdgaat, zowel man als vrouw neem je die cijfers natuurlijk wel mee in het daten. Ik vind dat soort cijfers ook niet leuk om te lezen
Hoezo? Die cijfers heben toch ook invloed op de mensen die jij date? Als ze kloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind het irrelevant eigenlijk.
Heeft nul invloed op mijn datinggedrag in ieder geval.
Nouja als ik iemand leuk vind.. vind ik diegene leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Die cijfers heben toch ook invloed op de mensen die jij date? Als ze kloppen natuurlijk.
Ah toevoegingJa dat is mooi. Zou wensen dat ik ook zo denk
![]()
Nee daar heb je gelijk. Denk dat ik met de wetenschap van die cijfers red flags dan toch serieuzer zou nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nouja als ik iemand leuk vind.. vind ik diegene leuk.
Of de kans nou 10% is dat ie vreemd gaat of 40 of 80.
Liever niet natuurlijk... maar dat maakt degene op zich niet meer of minder leuk op dat moment.
Mensen maken de cijfers... niet andersom.
kleefpasta, ontharingsmiddel, of misschien wel de grootste kans kleurspoeling / waterstofperoxide.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:58 schreef Daarnaast het volgende:
Hebben blonde vrouwen een specifieke geur?
Want een half jaar geleden ging ik op date met een blonde vrouw. Het viel mij op dat ze heel lekker rook. Maar ik kon niet plaatsen wat het nou precies was. Leek niet op een parfum of deo. Sindsdien ben ik met twee andere blonde vrouwen op date geweest en ze dragen dezelfde geur met zich mee. Het gekke is dat ik de geur blijf ruiken een week nadat ik ze heb gezien 🤔
Ik ruik het ook pas als ik ze een knuffel geef ofzo. Als ik naast ze zit niet echt.
Ik besef me wel dat dit een beetje creepy klinkt maar ik vroeg het me gewoon af.
Om trouwens terug te komen op de filmpjes van de universiteiit van nederland. Daarin werd gezegd dat mensen die op elkaar lijken ( niet fysiek) de beste slagingskans hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:43 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Communicatie. Sleutelwoord.
Maar goed. Pijn is een onderdeel van het leven. Daar ontkom je niet aan. Als je gaat solliciteren, als je gaat daten, als een dierbare overlijdt, dat zijn ook allemaal momenten die pijn doen. Maar dat betekent niet dat je dan je hele leven om moet gooien. Op een gegeven moment moet je door. Blijven hangen is stilstaan.
Dus als je helemaal geen pijn wil, dan moet je de hele dag thuisblijven.
En wat als je elkaar via app leert kennen (en zij wilt niet in het echt nog afspreken of bellen). Maar de communicatie van haar kant gaat stroef? Hoe ga je daar dan op inspelen met alle goede bedoelingen en intenties?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:43 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Communicatie. Sleutelwoord.
Maar goed. Pijn is een onderdeel van het leven. Daar ontkom je niet aan. Als je gaat solliciteren, als je gaat daten, als een dierbare overlijdt, dat zijn ook allemaal momenten die pijn doen. Maar dat betekent niet dat je dan je hele leven om moet gooien. Op een gegeven moment moet je door. Blijven hangen is stilstaan.
Dus als je helemaal geen pijn wil, dan moet je de hele dag thuisblijven.
Grappig dat iedereen naar anderen kijkt bij vreemdgaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
zo iets is lastig te beantwoorden zonder voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:49 schreef stokj het volgende:
[..]
En wat als je elkaar via app leert kennen (en zij wilt niet in het echt nog afspreken of bellen). Maar de communicatie van haar kant gaat stroef? Hoe ga je daar dan op inspelen met alle goede bedoelingen en intenties?
Via 'afstand' is het altijd lastig dit soort dingen te peilen. Je vraagt soms wel om duidelijkheid terwijl mensen laks met de ander omgaan. Maar verwachtingen moet je ook niet hoog hebben staan, anders wordt het geforceerdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef dop het volgende:
[..]
zo iets is lastig te beantwoorden zonder voorbeeld.
Maar gedrag benoemen (zonder te oordelen), naar je eigen rol kijken. Positie bepalen en kijken hoeveel energie hoe je er in wil steken.En mogelijk conclusie trekken dat je deze even laat lopen.
je hoeft niets te peilen bij de ander. Peil eerst je eigen gevoelens. Daar moet je zijn. Gevoelens van de ander heb je geen invloed op en zijn niet jou verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Via 'afstand' is het altijd lastig dit soort dingen te peilen. Je vraagt soms wel om duidelijkheid terwijl mensen laks met de ander omgaan. Maar verwachtingen moet je ook niet hoog hebben staan, anders wordt het geforceerd![]()
![]()
![]()
Wijze woorden van een Dop!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef dop het volgende:
[..]
je hoeft niets te peilen bij de ander. Peil eerst je eigen gevoelens. Daar moet je zijn. Gevoelens van de ander heb je geen invloed op en zijn niet jou verantwoordelijkheid.
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om trouwens terug te komen op de filmpjes van de universiteiit van nederland. Daarin werd gezegd dat mensen die op elkaar lijken ( niet fysiek) de beste slagingskans hebben.
Nu heb ik over 1.5 een date met een jongen die zoals het lijkt qua 'specs' meer op mij lijkt dan de meeste afgelopen dates. Dus ben benieuwd of ik nu dan ook een ander resultaat ga krijgen
Dan ga je verder met je leven. Niet druk maken over het feit dat ze geen aandacht aan je schenkt en de communicatie niet goed gaat. Zeker als je aan het daten bent moet je daar geen gewicht aan geven. Doet ze moeilijk en stroef, dan laat je haar gaan en date je verder. Dat is het enige wat je kunt doen. Dat is ook het beste wat je kunt doen. Erover stressen en wanhopig lopen doen hebben vrouwen sowieso geen zin in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:49 schreef stokj het volgende:
[..]
En wat als je elkaar via app leert kennen (en zij wilt niet in het echt nog afspreken of bellen). Maar de communicatie van haar kant gaat stroef? Hoe ga je daar dan op inspelen met alle goede bedoelingen en intenties?
Inderdaad, je moet voorkomen dat je in situaties komt die je niet wilt (ook qua gevoel).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:17 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dan ga je verder met je leven. Niet druk maken over het feit dat ze geen aandacht aan je schenkt en de communicatie niet goed gaat. Zeker als je aan het daten bent moet je daar geen gewicht aan geven. Doet ze moeilijk en stroef, dan laat je haar gaan en date je verder. Dat is het enige wat je kunt doen. Dat is ook het beste wat je kunt doen. Erover stressen en wanhopig lopen doen hebben vrouwen sowieso geen zin in.
Altijd haar het voordeel van de twijfel geven. Daarmee bedoel ik dat je haar niet meteen moet afschrijven. Gaat communicatie stroef, dan laat je haar gaan. Als ze je echt leuk vindt dan zal ze contact met je opzoeken linksom of rechtsom. Maar dat gaat ze niet doen als je wanhopig en zielig loopt te doen over haar communicatie en contact. Gewoon laten gaan als ze moeilijk doet. Punt.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet voorkomen dat je in situaties komt die je niet wilt (ook qua gevoel).
Zulke verhalen moet je ook niet willen lezen ter zelfbescherming, omdat het de mens negatief beinvloedt. En hoe vaker zulke verhalen je leest, des te meer het je wereldbeeld beinvloedt. Dus het denken en handelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om trouwens terug te komen op de filmpjes van de universiteiit van nederland. Daarin werd gezegd dat mensen die op elkaar lijken ( niet fysiek) de beste slagingskans hebben.
Nu heb ik over 1.5 een date met een jongen die zoals het lijkt qua 'specs' meer op mij lijkt dan de meeste afgelopen dates. Dus ben benieuwd of ik nu dan ook een ander resultaat ga krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |