Echt hèquote:
Heb je toch niets aan...quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is dat weer niet goed genoeg voor je?
Pics.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie er woest en wild uit vandaag blijkbaar "Zeg moet jij niet eens solliciteren om in Vikings mee te gaan spelen?"
Je kan er toch over filosoferen tot je er wat aan hebt.quote:
Aambeien?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een ongekende jeuk aan mijn hol.
Zit @Homijn je te irriterenquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een ongekende jeuk aan mijn hol.
quote:
Hey maatjes.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:05 schreef Tjacka het volgende:
Mooie tt
Bedankt @:scrupuleus
Dacht dat je mij haatte
Ik zit hier vaker dan in vbl lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo nieuw? Ze komen wel vaker hier buurten hoor
Daar heb ik geen verstand van helaaschquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
@:i. xlr microfoon, heb jij een suggestie welke te nemen?
Volgens mij is iedereen nu naar de Aldi toequote:Op woensdag 17 juli 2019 13:26 schreef Tjacka het volgende:
Lol je kan 3,5 kilo kaas kopen bij Aldi voor 18 euro
Ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen nu naar de Aldi toe
Daar kom ik echt nooit. Ik vind dat zo'n pauperzaak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen nu naar de Aldi toe
Kom liever bij de Lidl.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Ik vind dat zo'n pauperzaak.
Ik kom meestal ook bij de appie maar af en toe neus ik even bij de lidl. Die zitten er toch vlakbij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Al kom ik daar ook weinig. Meer appie.
Okquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit. Ik vind dat zo'n pauperzaak.
Mwah. Ging een keer uit eten in een sterrenzaak. Of we nog een kaasplankje wilden. Dat wilden we welquote:
Deen ken ik niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:13 schreef Solotovski het volgende:
Deen want is dichtstbij. Wel typische net niet supermarkt.
Vanaf volgende week weer jumbo
Kan ook zomaar zijn dat als je te weinig in sterrenzaken eet dat je smaakpapillen op niveau bitterbal achter zijn gebleven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah. Ging een keer uit eten in een sterrenzaak. Of we nog een kaasplankje wilden. Dat wilden we welde helft was teringsmerig maat
Dat zijn inwoners van Denenmarken.quote:
Hahaatjes doe maar lachen. Hihaho.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat als je te weinig in sterrenzaken eet dat je smaakpapillen op niveau bitterbal achter zijn gebleven.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker ook zo'n pauperzaak. Lol
beter Deka danquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:13 schreef Solotovski het volgende:
Deen want is dichtstbij. Wel typische net niet supermarkt.
Vanaf volgende week weer jumbo
Redelijk jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker ook zo'n pauperzaak. Lol
Hoezo?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Het leven is bijzonder kut op het moment.
had je maar beter je best moeten doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Het leven is bijzonder kut op het moment.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je maar beter je best moeten doen
Theoretisch gezien weet ik wat ik moet veranderen aan mijn scriptie, ik kan het prima in gesproken woord uitleggen, maar de vertaalslag naar aanpassingen op papier weet ik op dit moment niet te vinden.quote:
Dan pen je dat gesproken woord toch neerquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien weet ik wat ik moet veranderen aan mijn scriptie, ik kan het prima in gesproken woord uitleggen, maar de vertaalslag naar aanpassingen op papier weet ik op dit moment niet te vinden.
Het leven is zo simpel hèquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan pen je dat gesproken woord toch neer
KLAAR
minder filosoferen meer typenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien weet ik wat ik moet veranderen aan mijn scriptie, ik kan het prima in gesproken woord uitleggen, maar de vertaalslag naar aanpassingen op papier weet ik op dit moment niet te vinden.
In het geval dat het een paper is van 1000 woorden of slechts een hoofdstuk dan ja, maar in dit geval staan er al 10000 woorden en ik ga echt niet opnieuw 10000 woorden schrijvenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan pen je dat gesproken woord toch neer
KLAAR
Moet jij wetenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In het geval dat het een paper is van 1000 woorden of slechts een hoofdstuk dan ja, maar in dit geval staan er al 10000 woorden en ik ga echt niet opnieuw 10000 woorden schrijven
Niet ons probleemquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In het geval dat het een paper is van 1000 woorden of slechts een hoofdstuk dan ja, maar in dit geval staan er al 10000 woorden en ik ga echt niet opnieuw 10000 woorden schrijven
Dat is niet best, ontdooi dat ding eens een keer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:57 schreef Solotovski het volgende:
Gvd hele vriezer op t werk ligt vol met ijs
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet best, ontdooi dat ding eens een keer.
Herkenbaar, ik weet wat nog allemaal moet doen, maar kan me er niet toe zetten om het daadwerkelijk te doen of iig met veel moeitequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ligt jouw deadline?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik weet wat nog allemaal moet doen, maar kan me er niet toe zetten om het daadwerkelijk te doen of iig met veel moeite
Of no frost nemenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet best, ontdooi dat ding eens een keer.
Ik heb er niet echt een deadline voor, maar probeer iig in de zomer af te ronden. Niet later dan eind augustus hoop ikquote:
vind jequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je ooit een profielwerkstuk moeten doen op de middelbare school? Zoiets, alleen dan meer.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Naatje zijn motto is dan ook: van opstel komt afstel.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Naatje zijn motto is dan ook: van opstel komt afstel.
Ja. Pws was ook iets waar je langere tijd mee bezig moest zijn waarin je probeerde te laten zien wat je dan geleerd had bij een bepaald vakquote:
ik deed iets natuurkundigs en we hadden toen 5 metingen gedaan voor het hele werkstuk lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. Pws was ook iets waar je langere tijd mee bezig moest zijn waarin je probeerde te laten zien wat je dan geleerd had bij een bepaald vak
Middelbare school? Alleen basisschool hierquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je ooit een profielwerkstuk moeten doen op de middelbare school? Zoiets, alleen dan meer.
En wat had je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik deed iets natuurkundigs en we hadden toen 5 metingen gedaan voor het hele werkstuk lol
Het minimale gedaan dusquote:
We? Als jij nou een villa koopt, dan ga ik er in wonenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een villa kopen op Tenerife?
aha!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sterktequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag wel ja. Morgen ook. Vrijdag en maandag weer werken
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We? Als jij nou een villa koopt, dan ga ik er in wonen
[..]
aha!
Zou toch wel genot zijn he, daarzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb maar een schoonmaakbaantje op dit momentIk kan niet samen een villa kopen
Niet fijn???quote:
Het is dat jij het bent. Ik type wel weer normaal.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet toestaan flip.
Geldt ook voor @I.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet fijn???
[..]
Het is dat jij het bent. Ik type wel weer normaal.
Oh hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:56 schreef I. het volgende:
[..]
nou fijn, so close Flips,we begrepen elkaar bijna.
gefeliciteerd ouwe dibbes wat voor cursus?quote:
Hoe versier ik een vrouw in realife met succes.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gefeliciteerd ouwe dibbes wat voor cursus?
ah mooie cursusquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe versier ik een vrouw in realife met succes.
wat probeerde je te typen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf maakt mijn mobiel er nou weer van
Realife
Lul uit de broek, erop afrennen (zonder te lachen, bloedserieus) en vogelpoep in haar gezicht smeren?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus niet met succes afgerond merk ik al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul uit de broek, erop afrennen (zonder te lachen, bloedserieus) en vogelpoep in haar gezicht smeren?
ik zou zo weer terug gaan jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch wel genot zijn he, daarzo.
Gefeliciteerdquote:
Gran Canaria!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou zo weer terug gaan ja
[..]
Gefeliciteerd
Welke cursus?
Als je daar een cursus voor nodig hebt kun je beter postzegels gaan verzamelen of vogels.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus niet met succes afgerond merk ik al.
Lead auditor ISO 27001quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gefeliciteerd ouwe dibbes wat voor cursus?
Hahaatjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
software audits?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt een cursus waar de baarmoeders wild dansende van gaan bellenblazen nee.
Informatie beveiliging. Beperkt zich niet tot software.quote:
ah okéquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Informatie beveiliging. Beperkt zich niet tot software.
wel fijn ja, wij hadden op kantoor gewoon laptops liggen waar het wachtwoord op de binnenkant geplakt was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Informatie beveiliging. Beperkt zich niet tot software.
lol dat gaat wel erg ver dan begin je een beetje te vragen om gelazerquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:33 schreef I. het volgende:
[..]
wel fijn ja, wij hadden op kantoor gewoon laptops liggen waar het wachtwoord op de binnenkant geplakt was.En dan toegang hebben tot een intranet waar alle serverwachtwoorden in plaintext vermeld werden
goedemiddag aloaquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol dat gaat wel erg ver dan begin je een beetje te vragen om gelazer
lol nicequote:Op woensdag 17 juli 2019 17:47 schreef I. het volgende:
[..]Het was inderdaad niet heel verstandig.
En dan moesten ze dus ISO gecertificeerd worden in een paar maanden tijd, joee
zoisdatquote:
Ja volgens mij heb je verschillende fases, dus je krijgt meerdere kansen om je spul op orde te krijgen, maar als je blijft falen, of het gewoon niet haalt, ja, dan kost het je gewoon geldquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol nice![]()
en betaal je dan voor die certificering ook al gaat het mis?
als je een scraper maakt hè, die heel de website van een bol.com na gaat of zo, dan wordt je na een tijdje geblacklist zeker als je dit te snel doet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:47 schreef I. het volgende:
[..]Het was inderdaad niet heel verstandig.
En dan moesten ze dus ISO gecertificeerd worden in een paar maanden tijd, joee
ah oke, zonde van het geld andersquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb je verschillende fases, dus je krijgt meerdere kansen om je spul op orde te krijgen, maar als je blijft falen, of het gewoon niet haalt, ja, dan kost het je gewoon geld
Gok van wel. Ze hebben niet voor niets die partnerprogramma's.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je een scraper maakt hè, die heel de website van een bol.com na gaat of zo, dan wordt je na een tijdje geblacklist zeker als je dit te snel doet?
partnerprogramma's?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:51 schreef I. het volgende:
[..]
Gok van wel. Ze hebben niet voor niets die partnerprogramma's.
lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vrij rustig op de weg op dit tijdstip vakantierustgenot
Had dat verdomme gister moeten hebben. 3 uur gedaan over een stuk van 2 uurquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vrij rustig op de weg op dit tijdstip vakantierustgenot
Ja, sites als beslist.nl enzo, zijn gewoon partner van bol, en verbinden via een speciale apiquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
partnerprogramma's?
maar bol.com was een voorbeeld, zou het werken als je dan bijvoorbeeld in batches zou doen of zo?
ja ben bang dat supermarkten niet om staan te springen prijzen met mij te delenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, sites als beslist.nl enzo, zijn gewoon partner van bol, en verbinden via een speciale api![]()
Zou kunnen hoor, dat het werkt in batches. Blijft wel tricky.
sku's?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:55 schreef I. het volgende:
Heb wel eens een poging gedaan om een scriptje te maken dat de nieuwe producten van coolblue in de gaten houdt @:FlippingCoin . Dat werkt op zich nog prima, gezien ze de sku's gewoon in de url hebben staan.
Waarheen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had dat verdomme gister moeten hebben. 3 uur gedaan over een stuk van 2 uur
ah ja dat heeft deze supermarkt ook en ze hebben een robot.txt, verder hoef ik geen images of zo te downloaden maar ik wil wel de prijzen trackenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
productkey, artikelnummer, primary key etc
Albert Heijn heeft wel een open restservice response.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ja dat heeft deze supermarkt ook en ze hebben een robot.txt, verder hoef ik geen images of zo te downloaden maar ik wil wel de prijzen tracken
Ah top dankjewel, Jumbo heeft ook wel een rest iets zag ik en de website van de lidl is behoorlijk brak of zo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:00 schreef I. het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft wel een open restservice response.
https://www.ah.nl/service(...)dappel-groente-fruit
Zou je alleen even moeten uitvogelen hoe ze requests doen, en of je dat kan automatiseren
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah top dankjewel, Jumbo heeft ook wel een rest iets zag ik en de website van de lidl is behoorlijk brak of zo.
1 2 3 4 | 'productJSON' : "https://www.jumbo.com/INTERSHOP/web/WFS/Jumbo-Grocery-Site/nl_NL/-/EUR/GetProductData-FormatProduct?Format=JSON", // additional params: SKU, ProductUUID, CatalogCategoryID 'productAjaxRequest' : "https://www.jumbo.com/INTERSHOP/web/WFS/Jumbo-Grocery-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProduct-RenderProductComponents", // additional params: SKU, cid, [cid, cid, ...] 'miniCartHeader' : "https://www.jumbo.com/INTERSHOP/web/WFS/Jumbo-Grocery-Site/nl_NL/-/EUR/ViewPagelet_comp_cart-RunningCartTotal", // additional params: 'getRecommendedProductsAjaxRequest' : "https://www.jumbo.com/INTERSHOP/web/WFS/Jumbo-Grocery-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductRecommendation-Start", // params: SKU, ContextViewId |
Bij lidl zou je alle artikelnummers kunnen uitlezen via; https://www.lidl.nl/cps/r(...)d=21&articleId=19382quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah top dankjewel, Jumbo heeft ook wel een rest iets zag ik en de website van de lidl is behoorlijk brak of zo.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | var dynamic_tm_data = { type: "detailpage", country: "nl-nl", productid: "19382", productname: "Spaanse tapas", amount: "1.59", currency: "EUR", img_url: "https://www.lidl.nl/catalog3media/nl/article/7403819/gallery/preview/sm/7403819_02.jpg", item_url: "https://www.lidl.nl/cps/rde/www_lidl_nl_3x/hs.xsl/productPageFinder.xml?listId=21&articleId=19382", list: "/Nieuw bij Lidl!" }; |
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die had je al gevonden zeker?
Ja alleen dat patroon is nogal weird, moet daar de logica even van vinden het is niet artikel 1 tot en met ...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:19 schreef I. het volgende:
[..]
Bij lidl zou je alle artikelnummers kunnen uitlezen via; https://www.lidl.nl/cps/r(...)d=21&articleId=19382
En dan dit scrapen;
[ code verwijderd ]
Gewoon even een mailtje sturen; Hoe zit dat nou?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen dat patroon is nogal weird, moet daar de logica even van vinden het is niet artikel 1 tot en met ...
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:23 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon even een mailtje sturen; Hoe zit dat nou?
Gewoon even een array mappen van 5k articleId's, en responsecodes checkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ala het genoeg records zijn kan ik er mss met tensorflow een patroon in vinden
ah ja die internshop mag ik niet gebruiken van zequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die had je al gevonden zeker?
ja zal even kijken straks hoe ik het ga aanpakken en niet gelijk een ban te hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon even een array mappen van 5k articleId's, en responsecodes checken
kun je niet gewoon normale hobby zoekenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ja die internshop mag ik niet gebruiken van ze![]()
stond ook op de robot txt mag google en zo ook niet bij
daar verdien je toch geen zak mee manquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet gewoon normale hobby zoeken
zoals tekenen of zo
en wat zijn jouw hobbies trouwens buiten drugs gebruiken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet gewoon normale hobby zoeken
zoals tekenen of zo
hier zul je ook niet rijk van wordenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daar verdien je toch geen zak mee man
joden verafschuwenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en wat zijn jouw hobbies trouwens buiten drugs gebruiken?
aardig salaris hoor software developerquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier zul je ook niet rijk van worden
ik wou je niet gelijk een teringnazi noemenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
joden verafschuwen
dat weet je toch waarom vraag je daarnaar
ja je bent dev johquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aardig salaris hoor software developer
ben casual afquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik wou je niet gelijk een teringnazi noemen
enfin hierbij
Zondequote:
Hmm, is dus ook dichtgetimmerd? Jammer wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ja die internshop mag ik niet gebruiken van ze![]()
stond ook op de robot txt mag google en zo ook niet bij
je hebt mensen die niet weten wat ze niet weten, zoals jij, en je hebt mensen die verder zijn en weten dat ze niet veel weten, zoals ik, en mensen die alles weten bestaan niet mijn simpele vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja je bent dev joh
grappig want ik zie jou hier altijd vanalles vragen
kun je uberhaupt zelf code schrijven?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja je bent dev joh
grappig want ik zie jou hier altijd vanalles vragen
kun je uberhaupt zelf code schrijven?
geen idee maar staat in hun robot.txt als off-limitquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde
[..]
Hmm, is dus ook dichtgetimmerd? Jammer wel.
Heb je nou al een keer Architecture shizzle gekocht danquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben casual af
speel soms spelletje op ps/xbox en ik bouw wel eens een lego setje of zo
Achjaquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen idee maar staat in hun robot.txt als off-limit
lol tering nerdquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben casual af
speel soms spelletje op ps/xbox en ik bouw wel eens een lego setje of zo
en dan beticht je mij van drugsgebruikquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je hebt mensen die niet weten wat ze niet weten, zoals jij, en je hebt mensen die verder zijn en weten dat ze niet veel weten, zoals ik, en mensen die alles weten bestaan niet mijn simpele vriend.
neequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:41 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer Architecture shizzle gekocht dan
Jeetje, begin dan klein joh. Eiffeltoren ofzo. Dan heb je de smaak iig. te pakken. 40 euri.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ben sowieso hardcore aan het sparen op het moment dus denk niet dat ik snel nog lego ga halen
ja maar die eiffeltoren is dan gewoon gateway legoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje, begin dan klein joh. Eiffeltoren ofzo. Dan heb je de smaak iig. te pakken. 40 euri.
ik wil niet naar legolandquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
wat wil je allemaal doen voor een trip naar legoland wietparkietje?
ik had je al een tering nerd genoemd hoor is dat nog niet genoegquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
zal me benieuwen waar flippingcoin me nu voor uit gaat maken
hij is wel heel lang bezig
beetje lafjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik had je al een tering nerd genoemd hoor is dat nog niet genoeg
Ja precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar die eiffeltoren is dan gewoon gateway lego
eerst een set van 40 dan een van 80 en voor je het weet heb ik een set van 400 of zo
heb aantal dure dingen komende half jaar heb niet zo veel zin om door lego in de schulden te komenquote:
past wel bij zulke hobbiesquote:
En iedereen moest z'n zwemkleding meenemen maar het was een verrassing was jullie gingen doen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:48 schreef I. het volgende:
Ik heb een legosetje voor m'n verjaardag gekregen laatst.Had ik hier wel gepost volgens mij
ik krijg met sinterkerst vaak een lego setjequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:48 schreef I. het volgende:
Ik heb een legosetje voor m'n verjaardag gekregen laatst.Had ik hier wel gepost volgens mij
Ja. En je kreeg een zakje snoep mee voor de terugreis.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En iedereen moest z'n zwemkleding meenemen maar het was een verrassing was jullie gingen doen?
Nice. Ja, ik hou het wel bij architecture shizzle.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg met sinterkerst vaak een lego setje
verleden jaar zo'n rc ding op rupsbanden gekregen, de katten vonden hem niet zo leuk
DISCOZWEMMENquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En iedereen moest z'n zwemkleding meenemen maar het was een verrassing was jullie gingen doen?
heb op mijn kamer een heel armada aan star wars vliegtuigjes staan van legoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:51 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Ja, ik hou het wel bij architecture shizzle.Vind ik toch het meest classy.
Oh dat is dan weer echt niks voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb op mijn kamer een heel armada aan star wars vliegtuigjes staan van lego![]()
en beneden een bouwplaats met allemaal lego technic zooi
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:55 schreef I. het volgende:
Die links-achter is nog wel het best gelukt. Lijkt net een echte lamp.
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik alleen naar een hardstyle/hardcore festival gaan?
ja goed ideequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Ja beetje benauwd idd jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey offie, wel goed. Beetje warm pfff met jou?
vind dat er niet eens verkeerd uitzienquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Kek, voetjes van de vloer dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
Zaterdag ga ik lekker alleen naar tacnival
Dankjequote:
Ja volgende week weer warmer weer ook.quote:
Tof spul toch.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind dat er niet eens verkeerd uitzien
is er ook een mooi Nederlands bouwwerk in lego?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Tof spul toch.Ik vind het er ook wel strak uitzien zo.
Hmm dat is wel minderquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kek, voetjes van de vloer dus
[..]
Dankje
[..]
Ja volgende week weer warmer weer ook.
Nog niet, denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is er ook een mooi Nederlands bouwwerk in lego?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |