Ik heb iets van 13 euro voor water, voorschot gas/elektra staat op 110, internet/tv 45 euro reken ik ook even mee. Plus opstal/inboedel/wat dan ook voor verzekering. En ik weet niet of er nog servicekosten bijkomen bij appartementen? Die van mij zijn vooralsnog 125 maar er zit een flinke verhoging aan te komen vrees ik, en ik ken mensen die elke maand rond de 180 mogen betalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
200 gwl is wel veel voor 1 persoon.
Ja, het ging toch over gwl?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets van 13 euro voor water, voorschot gas/elektra staat op 110, internet/tv 45 euro reken ik ook even mee. En ik weet niet of er nog servicekosten bijkomen bij appartementen? Die van mij zijn vooralsnog 125 maar er zit een flinke verhoging aan te komen vrees ik, en ik ken mensen die elke maand rond de 180 mogen betalen.
110? Wtf douche jij zes uur per dag ofzo. Wij ongeveer de helft met 2.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets van 13 euro voor water, voorschot gas/elektra staat op 110, internet/tv 45 euro reken ik ook even mee. Plus opstal/inboedel/wat dan ook voor verzekering. En ik weet niet of er nog servicekosten bijkomen bij appartementen? Die van mij zijn vooralsnog 125 maar er zit een flinke verhoging aan te komen vrees ik, en ik ken mensen die elke maand rond de 180 mogen betalen.
Ik dacht meer aan dinoachtige salarissen nu je straks dokter meesteres bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet... 1050 per maand. laten we zeggen 200 euro g/w/l etc per maand. is iets meer dan 1/3 van mijn bruto salaris. De helft van netto ongeveer?
Ja dacht ik al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar 1050 excl. kan ik niet veroorlovenOfnouja, kan wel in theorie maar
In de buurt van Haarlem, mooie omschrijving voor IJmuidenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee joh, in de buurt van Haarlem.
Alleen mijn sociale huurwoning is goedkoop.
Ja maar jij stinkt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
110? Wtf douche jij zes uur per dag ofzo. Wij ongeveer de helft met 2.
Servicekosten kan je blijkbaar gewone weigeren te betalen dus yolo en besparen maar!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets van 13 euro voor water, voorschot gas/elektra staat op 110, internet/tv 45 euro reken ik ook even mee. Plus opstal/inboedel/wat dan ook voor verzekering. En ik weet niet of er nog servicekosten bijkomen bij appartementen? Die van mij zijn vooralsnog 125 maar er zit een flinke verhoging aan te komen vrees ik, en ik ken mensen die elke maand rond de 180 mogen betalen.
Wetenschap is zwaar onderbetaald als je bekijkt hoeveel / hoelang we bezig zijn met opleiding helaasquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dinoachtige salarissen nu je straks dokter meesteres bent
Met een groot woning tekort wordt het snel in de buurt van helaas.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
In de buurt van Haarlem, mooie omschrijving voor IJmuiden
Ik versta gewoon alle woonlasten onder de noemer g/w/l, maar dan niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het ging toch over Cali's huurwoning?
Ja pietje precies! zij zei wel GWLquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch maar snel hokken dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met een groot woning tekort wordt het snel in de buurt van helaas.
Jup. En qua servicekosten zie ik vaak 25-50 euro. zou zat ik hoog met g/w/l maar die 50 euro kan wel bij hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Servicekosten / VVE lijken me niet voor de huurder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja pietje precies! zij zei wel GWL
maar al die andere shit komt nog wel bovenop die 1000 euro huur.
Ja gewoon niet meerekenen yolo. Ook je studieschuld niet meerekenen, valt ook niet onder g/w/l.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja pietje precies! zij zei wel GWL
maar al die andere shit komt nog wel bovenop die 1000 euro huur.
Dat betaalt de verhuurder natuurlijk uit eigen zak. Zo lief zijn ze wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Servicekosten / VVE lijken me niet voor de huurder.
Servicekosten niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee , maar dan wordt het al in die huurprijs verrekend en is het niet relevant om er nog bij te gaan rekenen onder GWL.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat betaalt de verhuurder natuurlijk uit eigen zak. Zo lief zijn ze wel.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee , maar dan wordt het al in die huurprijs verrekend en is het niet relevant om er nog bij te gaan rekenen onder GWL.
Anders noem je het gewoon vaste lasten zoals het genoemd hoort te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon niet meerekenen yolo. Ook je studieschuld niet meerekenen, valt ook niet onder g/w/l.
Dat zijn geen woonlastenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon niet meerekenen yolo. Ook je studieschuld niet meerekenen, valt ook niet onder g/w/l.
Je had hosti en harman gewoon moeten trouwen en scheiden voor de helft van hun vermogen. Gemiste kansenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn geen woonlasten.
Maar maak je maar niet druk. Ik reken ze wel mee. En ja, jammer van die studieschuld ja, maar ik had nu eenmaal niet de optie om bij mams en paps te blijven wonen en veel geld te sparen dus tja
Vind eigenlijk dat we dan eten en drinken ook maar erbij moeten doen. Dat moet ik ook elke dag etenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders noem je het gewoon vaste lasten zoals het genoemd hoort te worden.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je had hosti en harman gewoon moeten trouwen en scheiden voor de helft van hun vermogen. Gemiste kansen
Daar zegt ze ook netjes bij dat ze niet weet of die er ook bij komen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ikke lekker welquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn geen woonlasten.
Maar maak je maar niet druk. Ik reken ze wel mee. En ja, jammer van die studieschuld ja, maar ik had nu eenmaal niet de optie om bij mams en paps te blijven wonen en veel geld te sparen dus tja
Ja heel vreemd dat ik die erbij optel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders noem je het gewoon vaste lasten zoals het genoemd hoort te worden.
Ja maar jij eet toch niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat we dan eten en drinken ook maar erbij moeten doen. Dat moet ik ook elke dag eten
Utrecht was het 33 euro dacht ik, en een extra servicecontract was vijf euro extra. Toen er een scheur in het plafond zat kwamen ze het dezelfde week nog maken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:05 schreef gcjoel het volgende:
mijn servicekosten zijn 2 euro per maand, voor de verlichting in de hal
voorgaande huizen was het wel meer, en bij particulier is het vaak een paar tientjes.
Ik vind bepaalde onderdelen van mijn werk echt heel leuk, alleen bepaalde andere delen leveren mij, mede door mijn lichamelijke klachten, teveel stress op waardoor ik dingen vooruit ga schuiven etc. Niet handig als je een bepaalde productie moet draaienquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend inderdaad! Wil je stoppen met huidige werkzaamheden omdat je het niet leuk meer vindt?
Goed wel dat je er bewust mee bezig bent, dat is al een belangrijke eerste stap! En herkenbaar, ik mis soms wel de afwisseling die ik eerst had qua verschillende werkplekken enzo, maar laat mij maar lekker in de cijfers duiken enzo, veel fijner.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde onderdelen van mijn werk echt heel leuk, alleen bepaalde andere delen leveren mij, mede door mijn lichamelijke klachten, teveel stress op waardoor ik dingen vooruit ga schuiven etc. Niet handig als je een bepaalde productie moet draaien
Ik ben gewoon meer geschikt voor kantoorwerk dan voor de buitendienst.
Ik zit me dan op te vreten omdat ik niet altijd weet in wat voor situatie ik terecht kom. En achteraf valt het nagenoeg altijd heel erg mee, maar toch...
De delen die ik heel leuk vind is het puzzelen vanschter het bureau, verbanden leggen, pielen met cijfertjes enzo. Nu hopen dat er ergens een plek is waar ik dat kan doen en ondertussen mijn huidige workload wegwerken.
Die klachten zijn je luiheid toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde onderdelen van mijn werk echt heel leuk, alleen bepaalde andere delen leveren mij, mede door mijn lichamelijke klachten, teveel stress op waardoor ik dingen vooruit ga schuiven etc. Niet handig als je een bepaalde productie moet draaien
Ik ben gewoon meer geschikt voor kantoorwerk dan voor de buitendienst.
Ik zit me dan op te vreten omdat ik niet altijd weet in wat voor situatie ik terecht kom. En achteraf valt het nagenoeg altijd heel erg mee, maar toch...
De delen die ik heel leuk vind is het puzzelen vanschter het bureau, verbanden leggen, pielen met cijfertjes enzo. Nu hopen dat er ergens een plek is waar ik dat kan doen en ondertussen mijn huidige workload wegwerken.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die klachten zijn je luiheid toch?
Probleem is ook dat minn huidige leidinggevende in september met pensioen gaat en de maand augustus vakantie heeft. Dus voor die tijd proberen nog wat lijntjes te leggen. Paar collega's zijn al subtiel aan het rondvragen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed wel dat je er bewust mee bezig bent, dat is al een belangrijke eerste stap! En herkenbaar, ik mis soms wel de afwisseling die ik eerst had qua verschillende werkplekken enzo, maar laat mij maar lekker in de cijfers duiken enzo, veel fijner.
Flikker opquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die klachten zijn je luiheid toch?
Oei, dat helpt niet mee inderdaad. maar als je zelf maar inzet toont, moet het vast linksom of rechtsom goed gaan komen toch.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Probleem is ook dat minn huidige leidinggevende in september met pensioen gaat en de maand augustus vakantie heeft. Dus voor die tijd proberen nog wat lijntjes te leggen. Paar collega's zijn al subtiel aan het rondvragen.
Jammer dat je treuzelt, als je bent fietsen post je tenminste niet van die domme dingen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we het leven vieren.
Heb net mijn bike op de auto geknupt on col l’izoard op te fietsen.
Ik treuzel want ik heb ook een aanval van luiheid![]()
Door dit soort kutopmerkingen weet ik weer precies waarom ik hier nauwelijks meer post en waarom normaal gesproken geen al te persoonlijke dingen op fok gooi.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
ba-dum-tssquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat je treuzelt, als je bent fietsen post je tenminste niet van die domme dingen.
Hehehehequote:Op woensdag 17 juli 2019 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat je treuzelt, als je bent fietsen post je tenminste niet van die domme dingen.
Hopelijk heb je daar geen internet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben in de war met die andere die ook veel biljart geloof ik. Die geeft tenminste toe dat ie lui is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Door dit soort kutopmerkingen weet ik weer precies waarom ik hier nauwelijks meer post en waarom normaal gesproken geen al te persoonlijke dingen op fok gooi.
Tijd om een andere sc op te zoeken en een kloon aan te makenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Door dit soort kutopmerkingen weet ik weer precies waarom ik hier nauwelijks meer post en waarom normaal gesproken geen al te persoonlijke dingen op fok gooi.
Je hoeft geen bundeltjes meer te kopen in Europa. Hoax, je bent niet eens op vakantie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bundeltje bijgekocht en de 4G is hier fantastisch.
Daar vinden ze je ook wel hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tijd om een andere sc op te zoeken en een kloon aan te maken
Wel als je bundel op is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hoeft geen bundeltjes meer te kopen in Europa. Hoax, je bent niet eens op vakantie.
Pauper met je 5gb bundelquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel als je bundel op is.
Mb’s bijkopen. Wel verdubbeld want KPN compleet
Zit ik ook al een tijdje aan te denken maar ik vermoed dat ik heel snel door de mand val.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tenzij hij standaard een minibundeltje heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hoeft geen bundeltjes meer te kopen in Europa. Hoax, je bent niet eens op vakantie.
Omdat je een sukkel bent en je grapjes dom zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom zijn mensen zo gevoelig tegenwoordig?
Omdat je hier voor je lol komt en niet om steeds afgezeken te worden door een stel sneue figuren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Neuhquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zulke hufters tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen zijn niet gevoelig, jij bent gewoon stom.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet jij zeggen met je gescheldquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zulke hufters tegenwoordig?
Nee precies, dan sprak ik wel met m'n vrienden af.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat je hier voor je lol komt en niet om steeds afgezeken te worden door een stel sneue figuren.
Is Elvi weer gemeen tegen je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, dan sprak ik wel met m'n vrienden af.
Ken je mijn vrienden ook?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, dan sprak ik wel met m'n vrienden af.
Schelden = hufter zijn? Vind je het soms niet leuk dat we je collectief niet leuk vinden? Ben je soms... gevoelig?quote:
Nee, alleen stomme plannen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:56 schreef gcjoel het volgende:
Maar goed, heeft er nog iemand leuke plannen vandaag of deze week of dit jaar?
Vanavond Pokémon as usualquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:56 schreef gcjoel het volgende:
Maar goed, heeft er nog iemand leuke plannen vandaag of deze week of dit jaar?
Waar honkbal?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond Pokémon as usualdit weekend combinatie van housewarming in Rotterdam en zondag naar het honkbal kijken.
En jij?
Euhm, goede vraag!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond Pokémon as usualdit weekend combinatie van housewarming in Rotterdam en zondag naar het honkbal kijken.
En jij?
Grappig we vonden collectief jou maar saai met je Pokémon.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schelden = hufter zijn? Vind je het soms niet leuk dat we je collectief niet leuk vinden? Ben je soms... gevoelig?
Maar drink welquote:
Gevoelig snaartje geraakt bij je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig we vonden collectief jou maar saai met je Pokémon.
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gevoelig snaartje geraakt bij je?
Rotterdam, is een of ander toernooi, vriendje vindt dat leukquote:
Komt vast wel wat leuks op je pad toch als je daar bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euhm, goede vraag!
Geen plannen eigenlijk. Ga naar Nijmegen dit weekend.
Oh no, nu ben ik verdrietig zegquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, hopelijk mooi weer. Gaan we lekker naar buiten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rotterdam, is een of ander toernooi, vriendje vindt dat leuk.
[..]
Komt vast wel wat leuks op je pad toch als je daar bent.
[..]
Oh no, nu ben ik verdrietig zeg.
Ik neuk niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is het voor jou?
alsof iemand met dop wil.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lop en Deb met elkaar of met een ander.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lop en Deb met elkaar of met een ander.
Want?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar doet ie het niet hard genoeg voor je.
wat is dat? muziek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zaterdag naar Eindhoven.
Tacnival feestje.
En jij?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euhm, goede vraag!
Geen plannen eigenlijk. Ga naar Nijmegen dit weekend.
Daar ben ik wellicht ook te vindenquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zaterdag naar Eindhoven.
Tacnival feestje.
En jij?
Jaja acid techno tekno.quote:
klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja acid techno tekno.
Normaal ben ik van de nachtfeestjes, nu een keertje sociaal proberen te doen op de middag met een hapje en een drankje.
Nou tot ziens dan eventueelquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik wellicht ook te vinden
laatste keer dat ik het beddengoed buiten hing, kakte er een vogel overheenquote:
heb ik ook altijdquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik het beddengoed buiten hing, kakte er een vogel overheen
Ik heb uberhaupt geen waslijn buiten. Gewoon op zolder met het raam openquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegt er een vogel naar binnen om erop te kakkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen waslijn buiten. Gewoon op zolder met het raam open
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder. Daar woon ik technisch gezien alquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen waslijn buiten. Gewoon op zolder met het raam open
Als een echte fokkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder. Daar woon ik technisch gezien al
Neuh, alleen wat wespen en hoornaars en motten zo nu en dan. En haartjes vsn die kutrupsquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vliegt er een vogel naar binnen om erop te kakken
oh jezus, dat is kut ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, alleen wat wespen en hoornaars en motten zo nu en dan. En haartjes vsn die kutrups
Had zondag een shirt aan wat al even op zolder lag waar kennelijk een of meerdere haartjes in zaten. Partij jeukende bulten op mijn rug
Ben nu dus maar bezig gegaan om alles wat al even op zolder lag opnieuw te wassen. Dan toch maar eens aanwennen om de boel in een kast te gooien. Nu fungeert mijn zoldervloer/wasrek/balustrade als kledingkastquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh jezus, dat is kut ja.
Ik heb nog overal jeukbulten van muggen en steekvliegen in griekenland
Hehehe ja, zoiets heeft iedereen wel toch? Kledingkast - leeg. Stoel naast bed - alle kleren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben nu dus maar bezig gegaan om alles wat al even op zolder lag opnieuw te wassen. Dan toch maar eens aanwennen om de boel in een kast te gooien. Nu fungeert mijn zoldervloer/wasrek/balustrade als kledingkast
ja sowieso wel fijn. Voelt wat georganiseerder en geeft meer rust.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben nu dus maar bezig gegaan om alles wat al even op zolder lag opnieuw te wassen. Dan toch maar eens aanwennen om de boel in een kast te gooien. Nu fungeert mijn zoldervloer/wasrek/balustrade als kledingkast
ik heb vooral moeite met was uit de droger opruimenquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe ja, zoiets heeft iedereen wel toch? Kledingkast - leeg. Stoel naast bed - alle kleren.
De ene lading eruit en ernaast op de grond en de volgende lading erinquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb vooral moeite met was uit de droger opruimen
Ik met was van het droogrek halenquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb vooral moeite met was uit de droger opruimen
oh nee ik laat het erin tot het er echt uit moet, of ik een opruim opleving heb.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De ene lading eruit en ernaast op de grond en de volgende lading erin
Enige wat ik wel altijd opvouw zijn handdoeken die uit de droger komen. Niks zonirritant als zeiknat in je blote reet naar zolder moeten omdat je vergeten bent een handdoek te pakken.
Good luckquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:27 schreef DrMarten het volgende:
Tijd voor mijn personeelsgesprek. Wish me luck
Meld je ziek. Dan kun je uitrusten en in het weekend weer feesten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Schraperige keel en hoofdpijn. IK WIL DIT NIET.
Nah. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meld je ziek. Dan kun je uitrusten en in het weekend weer feesten.
Oh jaquote:
een babyquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja
Wat is een leuk cadeautje voor als je elkaar 1 jaar kent?
Een facial!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja
Wat is een leuk cadeautje voor als je elkaar 1 jaar kent?
Jij in je eentje bent niet het collectief.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het collectief uit Los en MCH bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij in je eentje bent niet het collectief.
Het zou fijn zijn wanneer je eens drie keer nadenkt voor je op verzenden drukt. Dat hufterige gedrag is nergens voor nodig.
Als ze maar geen kapsones krijgen dan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het collectief uit Los en MCH bestaat.
kick'em in da nutzquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn wanneer je eens drie keer nadenkt voor je op verzenden drukt. Dat hufterige gedrag is nergens voor nodig.
MIsschien geeft hij jou wel een ring?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Oh, ik weet het al, een custom line drawing van een foto van ons samen
Dan zou ik wel even schrikken eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MIsschien geeft hij jou wel een ring?
feestje!
zou je ja zeggen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even schrikken eigenlijk.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
ook kunnen bespreken voor nieuw werk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het overleefd
Nu hoofdpijn en geen zin meer
Nah niet echtm hoop formeel gedoe met stappen die doorlopen moeten worden en hij is nogal van het formele. Ik heb juist wel ideeën over wat ik wil, maar daar wil hij nog niet aan, terwijl ik zoiets hen van pak de telefoon en bel of daar plek is in te ruimen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ook kunnen bespreken voor nieuw werk?
Zin in een baan in de techniek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het overleefd
Nu hoofdpijn en geen zin meer
Als je er zo bij kijkt kan je er een kick in de nards bij krijgen.quote:
Hoe is dat een baan in de techniek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zin in een baan in de techniek?
Als je goed bent met cijfers, bestellingen, facturen, debiteurenbeheer, planning e.d. heb ik een geweldige baan voor je zonder formaliteit. Je wilt iets, zegt het en het wordt geregeld (of niet).
ja irritant is dat zeg. Zou gewoon je vakantie plannen, de rest volgt ook wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah niet echtm hoop formeel gedoe met stappen die doorlopen moeten worden en hij is nogal van het formele. Ik heb juist wel ideeën over wat ik wil, maar daar wil hij nog niet aan, terwijl ik zoiets hen van pak de telefoon en bel of daar plek is in te ruimen.
Dus in augustus eerst het formele traject in. Erg fijn als je ook nog ergens vakantie moet plannen![]()
![]()
je verkoopt techniekse dingen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe is dat een baan in de techniek?
Nummertjes zijn nummertjes, of het nou snoepautomaten of hypotheken zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je verkoopt techniekse dingen natuurlijk
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zin in een baan in de techniek?
Als je goed bent met cijfers, bestellingen, facturen, debiteurenbeheer, planning e.d. heb ik een geweldige baan voor je zonder formaliteit. Je wilt iets, zegt het en het wordt geregeld (of niet).
Zit je nu mijn vak te downgraden?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nummertjes zijn nummertjes, of het nou snoepautomaten of hypotheken zijn.
Beetje waar, maar ik dacht aan een plek in de Backoffice van het Serviceteam buitenland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nummertjes zijn nummertjes, of het nou snoepautomaten of hypotheken zijn.
jij werkt met snoepautomaten?quote:
ben ik nu ook mee bezigquote:
doe ik liever thuisquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net weer eens rustig gekakt, was fijn.
Niemand die aan de deurkruk stond te rammelen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net weer eens rustig gekakt, was fijn.
komt er gewoon uit als stokbroodquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Stokbrood staat altijd wel garant voor dikke bonken ipv sputterpoep.
Ik heb helaas de routine dat ik overdag moet kakkenquote:
Nopequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niemand die aan de deurkruk stond te rammelen?
Hoef je alleen maar te gaan zitten en 1 bil op te tillen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:11 schreef gcjoel het volgende:
ik vond de olijfolie/ feta ook een mooie combinatie.
bijna welquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar te gaan zitten en 1 bil op te tillen.
Bij mij nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Stokbrood staat altijd wel garant voor dikke bonken ipv sputterpoep.
Mooi geschreven. wanneer komt het boek uit?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jullie nog willen lachen om Pedro
Ik liep gisteren wat rond de bossen vd camping en er stond een verlaten truck in de bosjes en daarnaast nog een jeep.
Nieuwschierig ging ik kijken in de truck die al was overwoekerd door struiken enzo.
De sleutel zat er nog in dus ik denk is kicken als die nog zou starten (waarom? Pure verveling)
Dus ik draai aan de sleutel en...
Ik wordt ineens 1,2,3 keer gestoken door killerinsecten, snel ren ik uit de truck maar ze blijven me volgen.
Snel de gif uit een paar wonden gezogen maar ben tussen mijn vingers geprikt en mijn hand is nu 2x zo dik.
je vriendin blij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jullie nog willen lachen om Pedro
Ik liep gisteren wat rond de bossen vd camping en er stond een verlaten truck in de bosjes en daarnaast nog een jeep.
Nieuwschierig ging ik kijken in de truck die al was overwoekerd door struiken enzo.
De sleutel zat er nog in dus ik denk is kicken als die nog zou starten (waarom? Pure verveling)
Dus ik draai aan de sleutel en...
Ik wordt ineens 1,2,3 keer gestoken door killerinsecten, snel ren ik uit de truck maar ze blijven me volgen.
Snel de gif uit een paar wonden gezogen maar ben tussen mijn vingers geprikt en mijn hand is nu 2x zo dik.
Je wrijft wel veel met je aars over het zadel zo te zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er zelfs koortsig van, het bergop fietsen gaf een veel te hoge hartslag.
Maar desalniettemin is het hier wel heel mooi.
[ afbeelding ]
Fiets was net vd steen afgeflikkert. Niks voor mij zo tateloos ding.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Je wrijft wel veel met je aars over het zadel zo te zien.
Dit is toch je eigen fiets?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fiets was net vd steen afgeflikkert. Niks voor mij zo tateloos ding.
joh je bent wel snel die berg opgefietst.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er zelfs koortsig van, het bergop fietsen gaf een veel te hoge hartslag.
Maar desalniettemin is het hier wel heel mooi.
[ afbeelding ]
Beter naar z'n zin dan jij denk ik, aangezien hij niet op Fok zit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zal het met Vinniee gaan, moederziel alleen in het grote Italië
hij is echt aan het fietsenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter naar z'n zin dan jij denk ik, aangezien hij niet op Fok zit.
Even afkoelen bij de airco met een bakkie leut, dan zwembroek aan en zwemmen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter naar z'n zin dan jij denk ik, aangezien hij niet op Fok zit.
Nee, maar omdat jij zegt dat het een tateloos (?wat is dat eigenlijk) ding is dat niet bij jou past.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Fiets jij ook? Je bent wel geintresseert
Ligt nog steeds genoeg sneeuw zo te zienquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit net op het terras.
[ afbeelding ]
Zonder krasjes nog en ben niet zo heel secuur met dingenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar omdat jij zegt dat het een tateloos (?wat is dat eigenlijk) ding is dat niet bij jou past.
Whahaha ook mooi!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat zijn denk ik alleen plekken die je te voet kunt bereikenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt nog steeds genoeg sneeuw zo te zien
Dat wel, maar dat er in dit jaargetijde op die hoogte nog steeds sneeuw ligt komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn denk ik alleen plekken die je te voet kunt bereiken
Toen ik de weersvoorspelling bekeek vandaag, dacht ik te zien dat de sneeuwgrens op iets van 3300m lag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat er in dit jaargetijde op die hoogte nog steeds sneeuw ligt komt niet vaak voor.
op mount olympus heb ik ook sneeuw aangeraakt vorige week.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat er in dit jaargetijde op die hoogte nog steeds sneeuw ligt komt niet vaak voor.
Eind mei nog in een pak sneeuw moeten lopen daar en zo heel hoog was dat nog nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik de weersvoorspelling bekeek vandaag, dacht ik te zien dat de sneeuwgrens op iets van 3300m lag.
Mooiquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker. September ook maar die kant opquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Eind mei lag er nog 3 meter sneeuw rond de hut op 2600 meter.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eind mei nog in een pak sneeuw moeten lopen daar en zo heel hoog was dat nog niet
mag ik in je koffer?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker. September ook maar die kant op
* belt kinderbescherming *quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok laatste verhaal (wat GCJoel toch niet geloofd) gisteren in een bergdorp met de stoeltjes lift van 1500 naar 2700 mtr gegaan en ik dacht ik loop terug, mijn dochter van 4 wou mee.
Maar op een gegeven moment was er geen pad meer en moest ik haar optillen en wat flinke lijpe stukken afgedaald tot we weer een mtb route bereikten. # bad parrenting
Doe eens een beetje op je spelling letten. Hier krijg ik oogkanker van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok laatste verhaal (wat GCJoel toch niet geloofd) gisteren in een bergdorp met de stoeltjes lift van 1500 naar 2700 mtr gegaan en ik dacht ik loop terug, mijn dochter van 4 wou mee.
Maar op een gegeven moment was er geen pad meer en moest ik haar optillen en wat flinke lijpe stukken afgedaald tot we weer een mtb route bereikten. # bad parrenting
Doe eens een cursus dan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe eens een beetje op je spelling letten. Hier krijg ik oogkanker van.
quote:
Ja, prachtig hierquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker. September ook maar die kant op
Zitten boven op de Giau in die berghut nog steeds die 2 zussen die de hele dag vrolijk lopen brullen in een Duits Italiaanse mix?quote:
Ik krijg meer oogkanker van die post met 'Ik wordt'quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe eens een beetje op je spelling letten. Hier krijg ik oogkanker van.
Wou en parrenting waren de druppel, Chai.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg meer oogkanker van die post met 'Ik wordt'
Ik ben beledigd door “oogkanker”.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg meer oogkanker van die post met 'Ik wordt'
Zou best kunnen, stond wel een vrouw achter de barquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zitten boven op de Giau in die berghut nog steeds die 2 zussen die de hele dag vrolijk lopen brullen in een Duits Italiaanse mix?
Nog welquote:
Dus nu ga je niks meer over je fiets postenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben beledigd door “oogkanker”.
oh, misschien wel een betere optie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook gewoon nog plek in mijn auto anders.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen, stond wel een vrouw achter de bar
[..]
Nog wel
Ik zal de volgende keer een video posten van de afdaling ok? Hoef je niet tegen dat lelijke ding aan te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus nu ga je niks meer over je fiets posten?
Was dat waar je het over had?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga hier ff wandelen dan.
Vind je dat niet te persoonlijk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een video posten van de afdaling ok? Hoef je niet tegen dat lelijke ding aan te kijken.
waar is dat?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, als je een wat groter rondje maakt kan je er wel een dag doorbrengen in het gebied.
Ik ben hier maar tot maandag, dus moet nog even zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, als je een wat groter rondje maakt kan je er wel een dag doorbrengen in het gebied.
Mooier dan fietsen op de wegquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben hier maar tot maandag, dus moet nog even zien.
Als ik jou was ging ik nog even naar de noordelijke punt van het Gardameer tussen riva en torbole, dat is gezellig en daar kun je een fully-mtb huren en met gids een downhill clinic doen en daarna lekker neuken met een vrouw naar keuze.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben hier maar tot maandag, dus moet nog even zien.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik jou was ging ik nog even naar de noordelijke punt van het Gardameer tussen riva en torbole, dat is gezellig en daar kun je een fully-mtb huren en met gids een downhill clinic doen en daarna lekker neuken met een vrouw naar keuze.
vies he! in mijn pauze ook al. Nu nog overal jeukquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet buiten bijna grijs van de vliegende mieren
Lang leve spotify die dat soort meuk nooit voorschotelt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:10 schreef DrMarten het volgende:
De tering wat blijft dat nummer van Borsato en die Davina Michelle toch een kutplaat
Zit op een kamer met meerdere mensen waar gewoon de radio aan staatquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang leve spotify die dat soort meuk nooit voorschotelt.
De horrorquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit op een kamer met meerdere mensen waar gewoon de radio aan staat
Ach, doorgaan geen probleem mee, heb in de auto bijna altijd de radio aan en thuis ook veel. Alleen dit nummer gaan de nekharen van overeindquote:
echt ooraids dat nummerquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:10 schreef DrMarten het volgende:
De tering wat blijft dat nummer van Borsato en die Davina Michelle toch een kutplaat
Omg als je bij mij in het team zat zou ik dat echt verbiedenquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik gewoon met mijn koptelefoon opzit als ik me even af wil sluiten en mijn eigen muziek wil luisteren.
iseewhatyoudidthere.gifquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Omg als je bij mij in het team zat zou ik dat echt verbieden
Met 8 man op het kantoor kom ik mijn dag niet door zonder mijn koptelefoonquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik gewoon met mijn koptelefoon opzit als ik me even af wil sluiten en mijn eigen muziek wil luisteren.
Af en toe een enorm kippenhok hier. Als ik dat niet doe krijg ik niets gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Had laatst 5 van die plekjes nadat ik in het bos was geweest, wat een hel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
Een dag in Enschede en overal jeuk door die kutrups.
Ja dat ja. Meestal zijn er 2 of 3 momentjes op een dag dat er even lekker geklept wordt (en ik doe net zo hard mee). Maar de rest van de tijd wordt er ook regelmatig werkoverleg gepleegd en met muziek kan ik me toch beter concentreren dan stil / geklets.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe een enorm kippenhok hier. Als ik dat niet doe krijg ik niets gedaan.
Idd, jeuken als de ziektequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had laatst 5 van die plekjes nadat ik in het bos was geweest, wat een hel.
Ik vind dat niet altijd fijn. Lekker muziekje op is vaak fijnerquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Doodse stilte op kantoor is echt fijn.
Welkomquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
Een dag in Enschede en overal jeuk door die kutrups.
Ik deed een grapjequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe een enorm kippenhok hier. Als ik dat niet doe krijg ik niets gedaan.
Doe je nog een afscheidswipje met je Portugese Casanova?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dat niet altijd fijn. Lekker muziekje op is vaak fijner
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe je nog een afscheidswipje met je Portugese Casanova?
Je excel lijstje klopt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ie niet zo briljant is als de meeste van mijn vragen
ook datquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je excel lijstje klopt ook niet helemaal.
Portugal Brazilië, allebei bananenrepubliekenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je excel lijstje klopt ook niet helemaal.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Portugal Brazilië, allebei bananenrepublieken
Johquote:
Mij welquote:
Jij bent speciaalquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal ik m vertellen
[..]
Joh
[..]
Mij wel
I ArE SpEcIaL yEsquote:
Al doende leert men.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Is ze weer tettenpics aan het sturen?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze weer tettenpics aan het sturen?
Donder op met je gezonde aversie, kneus.quote:Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Kobo Forma. Dat is, moet ik bekennen, ook ingegeven door een gezonde aversie tegen veelvraat Amazon, dat als een postbusbedrijf zijn diensten hier op de markt dumpt via onze oosterburen.
Gewoon geen boeken lezenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aterdichte-e-readers
Jezus wat een recensie.
[..]
Donder op met je gezonde aversie, kneus.
quote:
shhhtquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze weer tettenpics aan het sturen?
Hoho Erwin van der Zande bepaalt wat gezond is en wat niet hequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aterdichte-e-readers
Jezus wat een recensie.
[..]
Donder op met je gezonde aversie, kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |