Ja en kunnen daar een auto lenen dus dan is het ook makkelijk om beetje rond te trekken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zien
Ik zeg doen!
Ben jij geweest in Kroatië of Slovenië?
Ja. Wintersport heb ik niets mee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
@:haags_kwartiertje ga je alleen op vakantie naar warme landen?
Jawellll, maar probeer er wat mee te minderenquote:
Gaat ook goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey. Gaat goed hoor, met jou?
Nee, heb er uiteindelijk maar een dagje gezeten.
Koffie gaat er bij mij echt niet in hoor. Jeugdtraumaquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Neem de eerste gipsvlucht direct terugquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef aloa het volgende:
Lijkt mij ook niks.
Met zijn allen de berg af
Lekker hele dag uitleven en savonds de kroeg inquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef aloa het volgende:
Lijkt mij ook niks.
Met zijn allen de berg af
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij echt niet in hoor. Jeugdtrauma![]()
![]()
Die mint chocolaatjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Geen chocolade met mint, geen koffie.. wat is dit nou!
Geen redbull, geen alcohol...ik ben geen mensquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Geen chocolade met mint, geen koffie.. wat is dit nou!
Een auto hebben is wel echt chill ja als je op vakantie bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en kunnen daar een auto lenen dus dan is het ook makkelijk om beetje rond te trekken.
Ja beide. Alleen van Kroatië nog niet zoveel gezien. Slovenië is wel echt prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |