Ja op een zwarte bank in een kantoor tegen zon half glazen muur aanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook allemaal op de bank met de ouders?
Als het gepest dan eindelijk stopt zou ik heel blij zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja op een zwarte bank in een kantoor tegen zon half glazen muur aan
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als het gepest dan eindelijk stopt zou ik heel blij zijn
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld, vriendelijke vent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!
[..]
Is niet helemaal aan mij in deze
Gezellig het uitpraten met MA op die bank.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een goede oplossing ja, bedankt vriend.
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig isquote:
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld, vriendelijke vent.
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezellig het uitpraten met MA op die bank.
Is het ook nuquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ikquote:
Ik begrijp het. Jullie moeten beiden wat water bij de wijn doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
waaaatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ik
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |