Duur is heel Scandinavië welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mooi maar vooral heel duur. Al was het denk ik beter als ik daar was geboren, gratis onderwijs enzo.
Peter R. op de bank bij een stalker met zijn ouders erbij is één van de beste filmpjes die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peter R. op de bank bij een stalker met zijn ouders erbij is één van de beste filmpjes die ik ooit heb gezien.
Peter tegenover Wilfredquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.
Keek ik vroeger altijd naar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.
Discovery ID heeft ook altijd goede showsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd naar.
Misdaad is op de een of andere manier toch wel boeiend.
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.
Maar zegt genoeg, die Peter zat hier ook bij en die was gewoon te hufterig om zich voor te stellen, vind Humberto dan wel topgozer wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die docu van Kees was ook echt topvermaak.
Broodje sateee komt dat op teevee?quote:
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:16 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.
@Iquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |