Nee...maar het kan wel.......reeds gebeurd in uto 1...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:13 schreef Mjelleke het volgende:
Is de Chinees serieus afgebeld door een streamer?
Dat bedoelt Gerrit te zeggen met dat het oneerlijk voelt, maar ze kunnen het nooit bewijzen en daar baalt hij van. Niet van die bewijzen, maar het sterke gevoel dat er steeds iets niet klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar hoe kan het dan dat het voor jessie wel kan? ze zijn nu toch nog allemaal gelijk qua financien? en merel heeft nu nog 0 euro?
Laat de Chinees maar even wachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:13 schreef Mjelleke het volgende:
Is de Chinees serieus afgebeld door een streamer?
Maar zelf 2 leuke meiden weigeren omdat ze stinkend jaloers is en heel erg onzeker bang dat Jessie voor een mooie meid gaat.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Maar zelf 2 leuke meiden weigeren omdat ze stinkend jaloers is en heel erg onzeker bang dat Jessie voor een mooie meid gaat.
Jah echt, wat een rotwijf!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Maar zelf 2 leuke meiden weigeren omdat ze stinkend jaloers is en heel erg onzeker bang dat Jessie voor een mooie meid gaat.
Ja dat wel maar ze is te nog te tam , ze moet zich eerst opladenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nou Greet met een bak babi pangang in zn snuffert is ook wel lachen.
Over het licht in de ogen niet gunnen gesproken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:16 schreef snetje het volgende:
Dylan heeft de mail met Jens besproken ..Jens zei beter laten rusten anders krijgt hij weer een podium...
Dat zou wel heel er mr Bean zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Heeft Gerrit zichzelf een mail gestuurd uit naam van Amy![]()
'dan blijft het bij 1 klant'quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:16 schreef snetje het volgende:
Dylan heeft de mail met Jens besproken ..Jens zei beter laten rusten anders krijgt hij weer een podium...
Je kan goed zien dat ze balen dat ze niet kunnen doordrukken om er zelf beter van te worden. Dus mensen treiteren .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef Laysa het volgende:
Heel de dag Gerrit negeren en als ze de kans schoon ziet lekker kapot stoken
klopt vorige week zei shell....jij bent niet de vader van mijn kinderen tegen ger........dus ger is wel eerlijk...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Shell en ik weten allebei dat we niet met elkaar gaan trouwen.
Hiske - Dit is niet handig.
mag lijden dat die als nieuwe bewoner binnen stappenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En Gerrit zei gisteren tegen Shelley dat hij een vogeltje was en vogeltjes moeten vliegenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef Maria. het volgende:
[..]
klopt vorige week zei shell....jij bent niet de vader van mijn kinderen tegen ger........dus ger is wel eerlijk...
Dat schreef ik ook al, maar dat past niet in het anti-Merel/Jessie straatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Omdat Amy had gemaild of er nog een kraam over was, één dag voor de markt.
En zelfs dat begreep shelly niet....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Gerrit zei gisteren tegen Shelley dat hij een vogeltje was en vogeltjes moeten vliegen
ik begrijp er niks meer vanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al, maar dat past niet in het anti-Merel/Jessie straatje.
Precies wat Jessie ook zou doen ze pakken hem terug op zijn vieze spelletjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dylan heeft aan Jens gevraagd wat hij moest doen. Jens heeft gezegd dat ze niets moeten zeggen omdat hij anders een podium krijgt om klanten te krijgen. Niemand moet iets zeggen zodat hij geen klanten meer krijgt en dan aan het eind van de maand moeten ze hem ineens voor het blok zetten zodat hij geen tijd meer heeft om nog een klant te krijgen.
Achterbakse schijtbakken zijn het. Dat soort mailtjes achterhouden om iemand onderuit te krijgen en zelf voegen ze niets toe
Mwah..eigenlijk had Gerrit dit nog tegoed met zijn gesteuk met die Sas en Jessie ...heeft Merel veel ellende van gehad..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef DKUp het volgende:
De te dikke vriendin van Djezzie heeft de boel flink opgestookt met Amy en Gerrie.
Negeren en achter de rug om flink backstabben.
Walgelijk mens
Ach er bestaat geen slechte publiciteit. Hij is met zijn halve schedel weer op de streams, terwijl saaie types als Brandon moeten hopen op een minuutje zendtijd in de week.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Gerrit wordt door de programma makers, flink genaaid, en dat weet hij donders goed
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah..eigenlijk had Gerrit dit nog tegoed met zijn gesteuk met die Sas en Jessie ...heeft Merel veel ellende van gehad..
die snap ik ook niet....want het vogeltje zit in de utopia kooi...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Gerrit zei gisteren tegen Shelley dat hij een vogeltje was en vogeltjes moeten vliegen
Welnee, gerrit wil deze drama, hier leeft hij voor... aandacht is aandacht ook negatiefquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Gerrit wordt door de programma makers, flink genaaid, en dat weet hij donders goed
precies....dit is haar payback....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah..eigenlijk had Gerrit dit nog tegoed met zijn gesteuk met die Sas en Jessie ...heeft Merel veel ellende van gehad..
Nee er is iets fout gegaan zei Sjel net, streamers hebben extra bestellingen gedaan dat typte ik net ook al maar is niet gelezenquote:
ger is van het tv maken...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
vraag van ger aan jes of hij verliefd wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat voor ellende heeft ze er van gehad?
Hoe komen ze op het idee?.... Foei!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee er is iets fout gegaan zei Sjel net, streamers hebben extra bestellingen gedaan dat typte ik net ook al maar is niet gelezen
Dat heb ik gezien maar wat voor ellende heeft Merel daar van gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vraag van ger aan jes of hij verliefd was
Walgelijke praktijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dylan heeft aan Jens gevraagd wat hij moest doen. Jens heeft gezegd dat ze niets moeten zeggen omdat hij anders een podium krijgt om klanten te krijgen. Niemand moet iets zeggen zodat hij geen klanten meer krijgt en dan aan het eind van de maand moeten ze hem ineens voor het blok zetten zodat hij geen tijd meer heeft om nog een klant te krijgen.
Achterbakse schijtbakken zijn het. Dat soort mailtjes achterhouden om iemand onderuit te krijgen en zelf voegen ze niets toe
merel is zelf 1 grote bak ellendequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien maar wat voor ellende heeft Merel daar van gehad.
Is mij ook grotendeels ontgaan, dus zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat voor ellende heeft ze er van gehad?
De BOZE brief van haar moeder...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is mij ook grotendeels ontgaan, dus zal wel meevallen
Oh ja het was allemaal de schuld van boosaardig Gerrie en lieve Djezzie was het slachtoffer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo sneu, dat mensen zich geroepen voelen om dat te doen, walgelijk schuim.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee er is iets fout gegaan zei Sjel net, streamers hebben extra bestellingen gedaan dat typte ik net ook al maar is niet gelezen
Ik lees terug en heb geen idee wat er gebeurd is, dus nee ik begrijp er ook geen reet vanquote:
Dat zeker Het lijkt me een naar persoon om mee te leven. En een walgelijk persoon als je een peutertje van 1 1/2 haat uit jaloezie.quote:
ik was het niet...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo sneu, dat mensen zich geroepen voelen om dat te doen, walgelijk schuim.
Inderdaad en ze daarom had gevraagd amy.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Omdat Amy had gemaild of er nog een kraam over was, één dag voor de markt.
jessie maakt alles persoonlijk....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Laysa het volgende:
wat ook typerend is dat Gerrit niet vind dat er ruzie is tussen hem en jessie, maar een meningsverschil. Jessie vind het ruzie...
Maar verders was het vandaag niet persoonlijk
Ja gaat steeds meer opvallen he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
En ze kwam zowat klaar omdat ze dacht dat wordt weer bonje met shelly.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en ze daarom had gevraagd amy.
Dat klopt, maar Merel en Jessie vonden het geweldig die hadden de grootste lol daaroverquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En ze kwam zowat klaar omdat ze dacht dat wordt weer bonje met shelly.
Ja daar is het weer. Was al weer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zeker Het lijkt me een naar persoon om mee te leven. En een walgelijk persoon als je een peutertje van 1 1/2 haat uit jaloezie.
Weet jij wat voor mail er binnen is gekomen, hoorde toen ik de stream aanzetten dat er een mail was binnen gekomen en dat dat op je verjaardag niet leuk is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
ze moet wat.....van die 2 minuten van jessie kan je het niet hebben....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja leuk he als ik er aan denk zal ik het typen. Het valt wel op dat het je nogal raakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar is het weer. Was al weer een tijdje terug.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze moet wat.....van die 2 minuten van jessie kan je het niet hebben....
Als ik Merel zie met een ontevreden gezicht, krijg ik altijd een beeld van Merel op leeftijd, met hangend haar, peuk op de bek, in een scootmobiel, de gangpaden van de Jumbo terroriseren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat erin stond maar wel dat Amy Gerrit heeft gefeliciteerd heeft per e-mail misschien was dat het.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij wat voor mail er binnen is gekomen, hoorde toen ik de stream aanzetten dat er een mail was binnen gekomen en dat dat op je verjaardag niet leuk is.
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat erin stond maar wel dat Amy een gefeliciteerd heeft per e-mail misschien was dat het.
😂. Een ma flodder type.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als ik Merel zie met een ontevreden gezicht, krijg ik altijd een beeld van Merel op leeftijd, met hangend haar, peuk op de bek, in een scootmobiel, de gangpaden van de Jumbo terroriseren.
Wat weet Sjel?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |