Nee gewoon iedereen.. veel makkelijker..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus mensen die het nóg gevaarlijker maken door regels te overtreden (zoals drankrijders), allemaal doodmaken.
Jij zegt het... want dat is wel waar kansloze redenaties als “iedereen die met drank op gaat rijden moet een pijnlijke dood sterven” toe gaan leiden. Dat is namelijk ook gewoon gevaarzetting door het overtreden van een regel. Net als hardrijden, net als mobiel bellen achter het stuur, etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee gewoon iedereen.. veel makkelijker..
Nee we hebben inderdaad veel meer belang bij mensen aan de macht die na het zuipen gaan rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jij zegt het... want dat is wel waar kansloze redenaties als “iedereen die met drank op gaat rijden moet een pijnlijke dood sterven” toe gaan leiden. Dat is namelijk ook gewoon gevaarzetting door het overtreden van een regel. Net als hardrijden, net als mobiel bellen achter het stuur, etc.
Maargoed, mensen met dit soort oerdomme ideeën komen toch nooit aan de macht, en zelfs al zou dat zo zijn, zijn we keurig beschermd door Europese wetgeving. Gelukkig maar
Heeft men wel het meeste kans bij dat men van ze af komt dan of niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee we hebben inderdaad veel meer belang bij mensen aan de macht die na het zuipen gaan rijden
Als de keuze gaat tussen dat en iemand die mensen wil martelen vanwege verkeersovertredingen/-misdrijven, dan hebben we daar inderdaad veel meer belang bijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee we hebben inderdaad veel meer belang bij mensen aan de macht die na het zuipen gaan rijden
Met drank op rijden en met je telefoon bezig zijn... okquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zal wel met z'n telefoon bezig zijn geweest ofzo. 0,6 is echt niks.
Zal wel is niet gezegd dat het zo is/was.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Met drank op rijden en met je telefoon bezig zijn... ok
Dan gaat doodschieten sneller en is minder lijdenswegquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als de keuze gaat tussen dat en iemand die mensen wil martelen vanwege verkeersovertredingen/-misdrijven, dan hebben we daar inderdaad veel meer belang bij
Ik quote jou toch ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zal wel is niet gezegd dat het zo is/was.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan gaat doodschieten sneller en is minder lijdensweg
Als iedereen met alcohol op gaat rijden is het alleen maar uitstel van hetzelfde resultaat...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat klopt.
En is als straf nog steeds bespottelijk voor een dergelijk misdrijf. En gelukkig compleet onhaalbaar
Niks punt uit, hoe zit het dan met drugs?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef Treinhoer het volgende:
Niet rijden als je hebt gezopen. Wat mij betreft zetten ze het ook niet op 0.2-0.5 maar op 0.01 en dan zorgen dat de je apparatuur beter kalibreert.
Punt uit.
Nee hoor, met alcohol op rijden is verre van een garantie dat er doden vallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als iedereen met alcohol op gaat rijden is het alleen maar uitstel van hetzelfde resultaat...
Het feit dat ervaren bestuurders met meer alcohol op mogen rijden slaat ook helemaal nergens op in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef Treinhoer het volgende:
Niet rijden als je hebt gezopen. Wat mij betreft zetten ze het ook niet op 0.2-0.5 maar op 0.01 en dan zorgen dat de je apparatuur beter kalibreert.
Punt uit.
Is gebaseerd op het percentage van halen rijbewijs. Die groep wordt relatief gezien snel jonger en heeft eerder een papiertje dan pakweg 10 jaar geleden. Natuurlijk was die regel er daarvoor al maar is het aangescherpt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het feit dat ervaren bestuurders met meer alcohol op mogen rijden slaat ook helemaal nergens op in mijn ogen.
Is ook een vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het feit dat ervaren bestuurders met meer alcohol op mogen rijden slaat ook helemaal nergens op in mijn ogen.
Ja, maar ik bedoel dus meer, maak het gewoon voor iedereen 0.2 (of minder, als dat technisch haalbaar is).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is gebaseerd op het percentage van halen rijbewijs. Die groep wordt relatief gezien snel jonger en heeft eerder een papiertje dan pakweg 10 jaar geleden. Natuurlijk was die regel er daarvoor al maar is het aangescherpt.
Uit het onderzoek "Role of the drinking driver in traffic accidents" van Robert Frank Borkenstein.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar komt de norm van 0,5 promille vandaan eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |