Veel plezier ermeequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ramselaar naar Willem II. U las het hier voor het eerst.

Is zijn niveau. Past goed bij hem.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ramselaar naar Willem II. U las het hier voor het eerst.

Zeker niet. Kan nog alle kanten op met die gast. Heb 'm liever bij Willem II, dan bij Feyenoord in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Zo slecht is ie ook weer niet toch?

Nicequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee

Straks met Berghuis,is maar voor 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Lammers op 10, ik zou bedanken voor de eer.

Ik ben vooral pissed dat we weer Hendrix/Rosario spelen en Guti weer op de bank zit. Het gaat weer zon seizoen worden. Ik zou als Guti een transfer proberen te gaan forceren. Belachelijk dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Lammers op 10, ik zou bedanken voor de eer.

Die is pas net 2 dagen weer in training...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissed dat we weer Hendrix/Rosario spelen en Guti weer op de bank zit. Het gaat weer zon seizoen worden. Ik zou als Guti een transfer proberen te gaan forceren. Belachelijk dit.

Die zou ik inderdaad, na een blessure en 1 dag training, meteen in de basis zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissed dat we weer Hendrix/Rosario spelen en Guti weer op de bank zit. Het gaat weer zon seizoen worden. Ik zou als Guti een transfer proberen te gaan forceren. Belachelijk dit.

Misschien willen ze 3-5-2 gaan spelen ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? We hebben al 5 vleugelspelers.
Waar blijft de CV? We gaan toch niet met Viergever-Sainsbury/Luckassen spelen?

quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is pas net 2 dagen weer in training...
We weten toch hoe Mark over Guti denkt. Hebben we een heel seizoen mogen aanschouwen. Winter deed ie hele voorbereiding mee en kreeg ie ook geen basisplek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad, na een blessure en 1 dag training, meteen in de basis zetten.

Terug naar het klassieke 2-3-5 systeem.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? We hebben al 5 vleugelspelers.
Waar blijft de CV? We gaan toch niet met Viergever-Sainsbury/Luckassen spelen?

Jank niet zoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef PSVCL het volgende:
Begrwijn/Lozano weg... Pereiro weg.
Berghuis in ,kan op 10 en de vleugel,prima toch?
Snap dat gejank niet aangezien de nieuwe CV losstaat van deze transfer.

Lijkt me logisch als het PSV materiaal is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:05 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Leuke speler voor FC Utrecht of Heracles.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |