wat is inferno? ken alleen 'de goddelijke komedie'quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Maaarrr fok
Heb je wel dantes inferno gelezen ook?
vind het sws storend hoe 'intellectualiteit' in die serie wordt afgebeeld, alsof mensen onder de indruk zijn als je een memepassage uit zo'n bekend boek citeert. mjah zal ook wel met natuurkunde zijn in the big bang, snap het welquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is inferno? ken alleen 'de goddelijke komedie'
[..]
vind het sws storend hoe 'intellectualiteit' in die serie wordt afgebeeld, alsof mensen onder de indruk zijn als je een memepassage uit zo'n bekend boek citeert. mjah zal ook wel met natuurkunde zijn in the big bang, snap het wel
Kan je toch wel verwerken in je slaap allemaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet in mijn geval. Sta ik weer nerveus op
Liefde is per definitie discriminatoir, dus ja. Andere mensen trekken naar iemand van dezelfde religie toe, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel blijkbaar type, want buiten filosofie lijkt het niet goed genoeg voor je
Ze moeten het toch ergens vandaan halen. Door op die manier intellect te benadrukken kan je wel een leuk typetje makenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is inferno? ken alleen 'de goddelijke komedie'
[..]
vind het sws storend hoe 'intellectualiteit' in die serie wordt afgebeeld, alsof mensen onder de indruk zijn als je een memepassage uit zo'n bekend boek citeert. mjah zal ook wel met natuurkunde zijn in the big bang, snap het wel
Ik zoek iemand die in de publieke sector werktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een leuke nagelstyliste ja toch jongens
Ben wel erg benieuwd. Maar heb je vaak met dat soort boeken natuurlijk. Misschien is War & Peace ook helemaal niks maar ik wil me er toch een keer aan wagen. Zelfde geldt voor Ulysses. Maar nu nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem wel boven me op de plank staan, maar vond het nou niet echt geweldig
dan heb je gwn nog nooit goed gedicht gelezen broquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:59 schreef skysherrif het volgende:
Dat hele schrijven in dichtvorm. Heb er niets mee.
quote:
Oh een gedicht kan wel mooi zijn. Maar niet een heel boek in die vorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan heb je gwn nog nooit goed gedicht gelezen bro
Nee hoor, is gewoon hetzelfde. Dante's inferno en de goddelijke komedie verwijst naar hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie bedoel ik. Haalde even wat door elkaar
Ulysses heb ik hier ook staan, maar daar ben ik nog niet aan durven te beginnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd. Maar heb je vaak met dat soort boeken natuurlijk. Misschien is War & Peace ook helemaal niks maar ik wil me er toch een keer aan wagen. Zelfde geldt voor Ulysses. Maar nu nog niet.
Eerste deel van het drieluik toch, ik heb alleen infernoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon hetzelfde. Dante's inferno en de goddelijke komedie verwijst naar hetzelfde
Klinkt wel leuk, intens dromenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch wel verwerken in je slaap allemaal.
Intense dromen.
Dat is wel heel breed. Als je iets specifieker zoekt heb je grote kans dat jullie bij elkaar passenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die in de publieke sector werkt
Nee ik vind wel dat je dat moet categoriseren. Als ik boeken als To Catch a Mockingbird ofzo nog neit eens gelezen heb, om maar een voorbeeld te noemen. Ga ik neit zulke boeken eerst lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ulysses heb ik hier ook staan, maar daar ben ik nog niet aan durven te beginnen
Niets mis met breedquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel breed. Als je iets specifieker zoekt heb je grote kans dat jullie bij elkaar passen
dan is het nog steeds een gedicht boterham, alleen een lang gedichtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh een gedicht kan wel mooi zijn. Maar niet een heel boek in die vorm.
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:59 schreef skysherrif het volgende:
Dat hele schrijven in dichtvorm. Heb er niets mee.
Dan haat ik lange gedichten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan is het nog steeds een gedicht boterham, alleen een lang gedicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |