wat is irritant aan ted, los van de sitcom-excessen die ieder personage heeftquote:
Ik herken me best in veel dingen van hemquote:
Ik vind Ted vermakelijk. Maar als je zo het internet afstruimt is Ted wel een van de meest gehate personages. Vooral door vrouwenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is irritant aan ted, los van de sitcom-excessen die ieder personage heeft
Die denken allemaal intelligente dingen te gaan krijgen, krijgen vervolgens les over intersectionaliteit en gender en weet ik wat, kunnen vervolgens leuk theorieën spuien maar het blijft toch een beetje zweven allemaal. Echt tot de kern komt het niet.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken me best in veel dingen van hem
How I met your mother. Ga jij toch nooit kijkenquote:
himym is in het algemeen best wel seksistisch en patriarchaal, is niet alleen ted. verder vind ik barney dan een betere kandidaat, ook al wordt zijn seksisme vaak afgeschreven als het product van een moeilijke jeugdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Ted vermakelijk. Maar als je zo het internet afstruimt is Ted wel een van de meest gehate personages. Vooral door vrouwen
Dat hangt zeker niet van educatie af. Ben geen snobquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof jij niet een bepaalde groep hebt waar je naartoe trekt. Soort zoekt soort.
Kjoetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Sky is wel een beetje mijn digitale soulmate merk ik
Ooit de eerste aflevering van gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
How I met your mother. Ga jij toch nooit kijken
Filosofie hangt ook niet van educatie afquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hangt zeker niet van educatie af. Ben geen snob
Bouwvakkers kunnen prima filosofen zijn jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie hangt ook niet van educatie af
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Sky is wel een beetje mijn digitale soulmate merk ik
Dat hij in het Italiaans citeert uit Dante's inferno hahahah stukquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
vind de scènes waarin ted dramatisch acteert wel vet cringy overigens
Wel blijkbaar type, want buiten filosofie lijkt het niet goed genoeg voor jequote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie hangt ook niet van educatie af
Dat was toch die aflevering waarin hij met al die rijkelui omgaat en al zijn vrienden naar huis willen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hij in het Italiaans citeert uit Dante's inferno hahahah stuk
Toen ging ik echt stuk om zijn pedantheid
ja maar dat is dan op die sitcommanier overtrokkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hij in het Italiaans citeert uit Dante's inferno hahahah stuk
Toen ging ik echt stuk om zijn pedantheid
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was toch die aflevering waarin hij met al die rijkelui omgaat en al zijn vrienden naar huis willen?
Zat toevallig die scene te zoeken
Precies. Ik ben ook helemaal voor het idee dat filosofie niet alleen leren is maar ook een levensinstelling. Leuk weetje: in de oudheid greep het zo erg in op het leven dat je aan de baard kon zien bij welke stroming een filosoof hoorde.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bouwvakkers kunnen prima filosofen zijn ja
Slaapt wel lekker soms.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
Maar ja deze discussie maar andere keer. Wil niet opgefokt raken voor ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |