Je ziet vrouwen als een lustobject... @JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar met emo.gif, wat is er mis met wat ik zeg?
Zou je mij doen danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als een lustobject... @:JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.
quote:
jonge reageer ff op mijn nickelbackpost en zeg dat ik gelijk heb, heel verhaal getypt voor niks andersquote:
Je kan kip op zoveel lekkere manieren eten, en dan verneuken mensen het door er kipnuggets van te maken.quote:
Ik had het ook gelezen en vond goed verhaalquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jonge reageer ff op mijn nickelbackpost en zeg dat ik gelijk heb, heel verhaal getypt voor niks anders
Gelukkig zit ik bij filosofie en is iedere vrouw daar bijzonder intelligentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als een lustobject... @:JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.
Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jonge reageer ff op mijn nickelbackpost en zeg dat ik gelijk heb, heel verhaal getypt voor niks anders
Oh ja sowieso zijquote:
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan kip op zoveel lekkere manieren eten, en dan verneuken mensen het door er kipnuggets van te maken.
Zelfde volk die alleen kibbeling eet bij de viskraam PROLETEN PROLETEN PROLETEN
En daar buiten niet????quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik bij filosofie en is iedere vrouw daar bijzonder intelligent
Nee, ik was Cristin Milioti vergeten. Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Elke keer nog een stijfje als ik haar Penn & Teller: Fool Us zie presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |