Je ziet vrouwen als een lustobject... @JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar met emo.gif, wat is er mis met wat ik zeg?
Zou je mij doen danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als een lustobject... @:JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.
quote:
jonge reageer ff op mijn nickelbackpost en zeg dat ik gelijk heb, heel verhaal getypt voor niks andersquote:
Je kan kip op zoveel lekkere manieren eten, en dan verneuken mensen het door er kipnuggets van te maken.quote:
Ik had het ook gelezen en vond goed verhaalquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jonge reageer ff op mijn nickelbackpost en zeg dat ik gelijk heb, heel verhaal getypt voor niks anders
Gelukkig zit ik bij filosofie en is iedere vrouw daar bijzonder intelligentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als een lustobject... @:JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |