Vooralsnog jankt Jessie een stuk harder dan Gerrit....en langer ook!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Maar Gerrit is de hele dag Jessie aan het zwart maken
1 van mijn mooiste caps ever.Toen had ze ruzie met Bronno en moest even aarden.quote:
Bronno.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iemand had haar over de rooie geholpen.
Jessie?
Jessie al vanaf zijn gezellige datequote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Maar Gerrit is de hele dag Jessie aan het zwart maken
Aha was het Bronnoquote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 van mijn mooiste caps ever.Toen had ze ruzie met Bronno en moest even aarden.
Die tattoo die er uit ziet als een wasmerk ofzo aan haar rechterborst misschien.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jij had toch ook die cap vannacht waarop Jessie op mobiel zat en Merel iets 'zwarts' hadcaan zijkant van haar bh?
Wat boeit het nou wie er hard werkt?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo'n bull shit hier, Gerrit werkt niet, dus ik ben de enige met stream locks, en jullie zien alles, en hebben geen last van de bomen?
We zien steeds minder, wat er daar gebeurd, omdat we nog maar weinig zien wat er gebeurd, Jessie is een harde werker, ja die geeft de hele dag zijn bek een duw, en doet dopjes van 2 minuten.
Vond die 'smartphone' van Jessie veel opvallenderquote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die tattoo die er uit ziet als een wasmerk ofzo aan haar rechterborst misschien.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo'n bull shit hier, Gerrit werkt niet, dus ik ben de enige met stream locks, en jullie zien alles, en hebben geen last van de bomen?
We zien steeds minder, wat er daar gebeurd, omdat we nog maar weinig zien wat er gebeurd, Jessie is een harde werker, ja die geeft de hele dag zijn bek een duw, en doet dopjes van 2 minuten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wie er hard werkt?
Het gaat erom dat Jessie iedereen probeert te naaien en te onderdrukken en dat heeft niets met hard werken te maken.
Wordt hier verkondigd!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wie er hard werkt?
Het gaat erom dat Jessie iedereen probeert te naaien en te onderdrukken en dat heeft niets met hard werken te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |