Daar heeft hij idd veel energie ingestoken.......quote:Op maandag 15 juli 2019 20:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Met praten en beredeneren was hij zeker niet lui vandaag
Jij had toch ook die cap vannacht waarop Jessie op mobiel zat en Merel iets 'zwarts' hadcaan zijkant van haar bh?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:06 schreef spapaars het volgende:
Jessie is wel zorgzaam, deze sociale zwaargewicht geeft om de mensen.
[ afbeelding ]
Ook Jessie kan niet altijd wonderen verrichten, het gaat wel eens mis door afleiding, van anderen natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jij had toch ook die cap vannacht waarop Jessie op mobiel zat en Merel iets 'zwarts' hadcaan zijkant van haar bh?
Staat even buiten kijf UTO.Hij is nu de luis in de pels,maakt Jessie helemaal gek.quote:
Vond dit echt een mooi inkijkje achter de schermenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook Jessie kan niet altijd wonderen verrichten, het gaat wel eens mis door afleiding, van anderen natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef krabje het volgende:
wat een kleuter die gerrit,hij weet nu niks anders meer als ja kapitein en gaat in de houding staan![]()
,die gaat echt af als een gieter.
Gerrit krijgt wel Jessie over de rooiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef krabje het volgende:
wat een kleuter die gerrit,hij weet nu niks anders meer als ja kapitein en gaat in de houding staan![]()
,die gaat echt af als een gieter.
hij kwam eruit en toen kon hij wat zeggen en alles wat er kwam was een stukje uit de kleuterklasquote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef formule het volgende:
Gerrit zit in de rookcel, zegt hij, hij mag niets zeggen
Ik vind Jessie echt de verliezer in deze.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gerrit krijgt wel Jessie over de rooie![]()
![]()
nou ja over dr rooie,ik snap dat hij zo reageert,zeg dan niks(ger dan\),grote bek maar weinig wol.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
![]()
Mee eens. Vind ik ookquote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind Jessie echt de verliezer in deze.
Ben je teleurgesteld in je idool?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die lult nog meer luchtquote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent mijn idool.quote:
klopt wel een beetjequote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie vergelijkt Hiske met Victoria?
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie vergelijkt Hiske met Victoria?
Gerrit is bang dat hij iets moet gaan doenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is woest, want het gaat niet zoals hij wil.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de woede bij Jessie.
Zei hij nou over haar 'Het is net Victoria zeg' ?quote:
Juist, dat vind ik zo zwak..Als je sterk staat, hou je nu verder je mond erover...quote:Op maandag 15 juli 2019 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie schijt peultjes. Hij blijft maar tegen en over Gerrit mekkeren.
Het is ook zijn utopiaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:14 schreef formule het volgende:
[..]
Gerrit is bang dat hij iets moet gaan doen
Jessie helemaal koekwaus door Gerrit, ik hou ervan!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
![]()
Ja en dat het wonderlijk is dat je steeds dezelfde mensen tegen komt maar dan in een ander lichaamquote:Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zei hij nou over haar 'Het is net Victoria zeg' ?
Jaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zei hij nou over haar 'Het is net Victoria zeg' ?
Hij is zich maar al te goed bewust van de camera's en probeert te redden wat er te redden valtquote:Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik zo zwak..Als je sterk staat, hou je nu verder je mond erover...
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]zelfde persoon in een ander lichaam zei hij
Maar Gerrit is de hele dag Jessie aan het zwart makenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik zo zwak..Als je sterk staat, hou je nu verder je mond erover...
dat mag dan weer welquote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Maar Gerrit is de hele dag Jessie aan het zwart maken
Nee hij belicht een andere kant van het financiële plan van Jessie.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Kijk, wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Jens!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Doen ze alle twee.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Gerrit wil mensen duidelijk maken, dat ze moeten nadenkenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dat het wonderlijk is dat je steeds dezelfde mensen tegen komt maar dan in een ander lichaam
Vooralsnog jankt Jessie een stuk harder dan Gerrit....en langer ook!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
1 van mijn mooiste caps ever.Toen had ze ruzie met Bronno en moest even aarden.quote:
Bronno.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iemand had haar over de rooie geholpen.
Jessie?
Jessie al vanaf zijn gezellige datequote:Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef formule het volgende:
[..]
Aha was het Bronnoquote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 van mijn mooiste caps ever.Toen had ze ruzie met Bronno en moest even aarden.
Die tattoo die er uit ziet als een wasmerk ofzo aan haar rechterborst misschien.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jij had toch ook die cap vannacht waarop Jessie op mobiel zat en Merel iets 'zwarts' hadcaan zijkant van haar bh?
Wat boeit het nou wie er hard werkt?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo'n bull shit hier, Gerrit werkt niet, dus ik ben de enige met stream locks, en jullie zien alles, en hebben geen last van de bomen?
We zien steeds minder, wat er daar gebeurd, omdat we nog maar weinig zien wat er gebeurd, Jessie is een harde werker, ja die geeft de hele dag zijn bek een duw, en doet dopjes van 2 minuten.
Vond die 'smartphone' van Jessie veel opvallenderquote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die tattoo die er uit ziet als een wasmerk ofzo aan haar rechterborst misschien.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo'n bull shit hier, Gerrit werkt niet, dus ik ben de enige met stream locks, en jullie zien alles, en hebben geen last van de bomen?
We zien steeds minder, wat er daar gebeurd, omdat we nog maar weinig zien wat er gebeurd, Jessie is een harde werker, ja die geeft de hele dag zijn bek een duw, en doet dopjes van 2 minuten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wie er hard werkt?
Het gaat erom dat Jessie iedereen probeert te naaien en te onderdrukken en dat heeft niets met hard werken te maken.
Wordt hier verkondigd!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Jessie iedereen probeert te naaien en te onderdrukken en dat heeft niets met hard werken te maken.
Dit dus.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
jawel, want Jessie wil dat iedereen dwangarbeid gaat verrichten ... En niemand mag zich verzetten..Dat is trouwens best wel engquote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Opdracht, iedereen moet een dag met die knuffel lopen om de verkoop op te jagen.quote:
onderdrukken nog welquote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb jij al 1 gekocht?quote:
Die heb ik toen gemist, dankquote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 van mijn mooiste caps ever.Toen had ze ruzie met Bronno en moest even aarden.
het word steeds gekkerquote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
jawel, want Jessie wil dat iedereen dwangarbeid gaat verrichten ... En niemand mag zich verzetten..Dat is trouwens best wel eng
Wat leukquote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zij is vandaag aan de beurt om kathy knuffel 24 uur bij zich te houden
Ik gebruik de beproefde Jessie techniek - overdrijven to the max!quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik verkondig dat Jessie een naaier en een onderdrukker is!
Ik dacht dat het als een tierelier liep. Ach.....quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zij is vandaag aan de beurt om kathy knuffel 24 uur bij zich te houden
Natuurlijk, hij heeft haar een oor aangenaaid. Nu is zij aan de beurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |