Natuurlijk, hij heeft haar een oor aangenaaid. Nu is zij aan de beurt.quote:
Ik zou Vicky best graag terug willen zien in Utopia.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou Vicky best graag terug willen zien in Utopia.
Kan ze Jessie weer dictator maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord wasquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.
OMG, alleen maar liefde komt mij mijlen ver mijn aars uit.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vicky had wel degelijk een mening: Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.
Ik heb dat met Linda welquote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar beurt om met Katie te slapen. Franny en Adriaan mochten dat afgelopen nacht.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord was
Sommige inwoners zijn dat ook en daar vaart Jessie wel bij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit die het beste voorheeft met de andere inwoners die volgens hem allemaal dom zijn en geen inhoud hebben.
Was ze oprecht met haar 'alleen maar liefde'?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord was
Die had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:
Die had Merel wel aangepaktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Ja, we zien het. Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vicky had wel degelijk een mening: Alles is liefde.
Hoor je Maris slijmen, toch een kunst om te slijmen, mensen naar beneden te trappen en jezelf veren in je reet te steken in een volzinquote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie jankt weer bij Maris........
Man o man wat een wijf zeg. Ze past echt bij Jessie met zijn prefab villa ha ba baquote:Op maandag 15 juli 2019 20:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris gaat straks haar eigen boodschappen doen en als er een hottub komt, mag de rest er niet in....
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.quote:
GEHAD is hierbij het juiste woord...de sukkel HEEFT niets meer!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft zijn eigen toko`s gehad.![]()
![]()
Tot haar elleboog in Jessie zijn kontje.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man wat een wijf zeg. Ze past echt bij Jessie met zijn prefab villa ha ba ba
Linda?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea - Als dit niet doorgaat, trekt Jessie zijn eigen plan.
Boeit ook niet, want markten en evenementen zijn van iedereen!
Nope, Victoria.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.
Hij is nog steeds aan het janken die pruillip van een Jessiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.
Jessie en Linda hebben dacht ik elkaar niet gezien in Utopia 1. Jessie ging begin juli eruit en Linda kwam daarna erin.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.
Gezellige verjaardag zal dat wordenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef formule het volgende:
Gerrit is morgen jarig,24 de eeuwige student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |