Wanneer ben je jarig?quote:
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou Vicky best graag terug willen zien in Utopia.
Kan ze Jessie weer dictator maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord wasquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.
OMG, alleen maar liefde komt mij mijlen ver mijn aars uit.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vicky had wel degelijk een mening: Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, was wel een draaier, al leek het niet zo. ik had bij haar het gevoel dat ze geen duidelijke mening had. Ze gingen alle kanten op.
Ik heb dat met Linda welquote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar beurt om met Katie te slapen. Franny en Adriaan mochten dat afgelopen nacht.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord was
Sommige inwoners zijn dat ook en daar vaart Jessie wel bij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit die het beste voorheeft met de andere inwoners die volgens hem allemaal dom zijn en geen inhoud hebben.
Was ze oprecht met haar 'alleen maar liefde'?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat die terug kwam. Man o man wat een ellende toen ik nog sv schreef en zij aan het woord was
Die had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:
Die had Merel wel aangepaktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Ja, we zien het. Alles is liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vicky had wel degelijk een mening: Alles is liefde.
Hoor je Maris slijmen, toch een kunst om te slijmen, mensen naar beneden te trappen en jezelf veren in je reet te steken in een volzinquote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie jankt weer bij Maris........
Man o man wat een wijf zeg. Ze past echt bij Jessie met zijn prefab villa ha ba baquote:Op maandag 15 juli 2019 20:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris gaat straks haar eigen boodschappen doen en als er een hottub komt, mag de rest er niet in....
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.quote:
GEHAD is hierbij het juiste woord...de sukkel HEEFT niets meer!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft zijn eigen toko`s gehad.![]()
![]()
Tot haar elleboog in Jessie zijn kontje.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man wat een wijf zeg. Ze past echt bij Jessie met zijn prefab villa ha ba ba
Linda?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea - Als dit niet doorgaat, trekt Jessie zijn eigen plan.
Boeit ook niet, want markten en evenementen zijn van iedereen!
Nope, Victoria.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.
Hij is nog steeds aan het janken die pruillip van een Jessiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dan zou ik hem toch zo vreselijk dwarszitten. Afbreken is altijd makkelijker, dat moet hij niet vergeten. Ik zou zeggen, als hij oorlog wil, kan hij het krijgen. Dat is dan tenminte niet na-geaapt uit 1. Bring in the cannons.
Jessie en Linda hebben dacht ik elkaar niet gezien in Utopia 1. Jessie ging begin juli eruit en Linda kwam daarna erin.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 had ze ook de kans op Jessie aan te pakken. Nee liep ze mama voor hem uit te hangen, want hij was zo zielig. Hij had issues. Hij had het moeilijk. Had liefde nodig.
Gezellige verjaardag zal dat wordenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef formule het volgende:
Gerrit is morgen jarig,24 de eeuwige student
Oh er werd hier gezegd dat het van Lotus kwam het idee.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Liegbeest Jessie er was een man op het laatste evenement die jou dat aangaf om een knuffel van Katie op de markt te zetten.
Nee, ik had het over Victoria.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie en Linda hebben dacht ik elkaar niet gezien in Utopia 1. Jessie ging begin juli eruit en Linda kwam daarna erin.
Preciesquote:Op maandag 15 juli 2019 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die sukkel van een Jessie niet meer aanhoren. die gaat zeker de hele avond nog door. Morgen weer......
Dat was heel in het begin, maar niet zo lang geleden, begon een of andere kerel erover. Was op het einde van het evenement, dat hij dat moest gaan doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh er werd hier gezegd dat het van Lotus kwam het idee.
Jessie kan echt totaal niet omgaan met een weerwoord, om over kritiek nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het janken die pruillip van een Jessie
Vreselijk hè. Omo omiemand is het niet met hem eens. Stelt vragen, wijst het plan nog niet eens af en hij loopt de hele dag te sjankebekkie als een kleinkind die Jessiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die sukkel van een Jessie niet meer aanhoren. die gaat zeker de hele avond nog door. Morgen weer......
No problem. Kan gebeuren. Gebeurt mij ook weleens.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke misverstand, je quote was dacht ik over iets van Linda.
Ik ook. Die zelfverheerlijkingquote:Op maandag 15 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Alle ideeën komen van mij en dat is niet erg en ik ben bereid mijn ervaringen te delen....
Ik heb nu wel een teiltje nodig.....
Hij doet liever dit, dan de mensen te geven wat ze willen, een uitgewerkt plan, met of zonder de groep. Maar, ze moeten het ermee eens zijn, in detail. Ze moeten weten waar ze ja op zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk hè. Omo omiemand is het niet met hem eens. Stelt vragen, wijst het plan nog niet eens af en hij loopt de hele dag te sjankebekkie als een kleinkind die Jessie
Ik vind het ook prachtig hoor. Hopelijk houdt Ger zijn poot stijf.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie kan echt totaal niet omgaan met een weerwoord, om over kritiek nog maar te zwijgen.
Ik zit hier helemaal te zwelgen in zijn ongenoegen....not good....denk ik...
En hij verwachte nogwel dat iedereen achter hem zou staan. Maris mocht net niet doen, die lag niet goed in de groep. Dit had hij niet verwachtquote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij doet liever dit, dan de mensen te geven wat ze willen, een uitgewerkt plan, met of zonder de groep. Maar, ze moeten het ermee eens zijn, in detail. Ze moeten weten waar ze ja op zeggen.
Maar, dat wil hij niet. HIj jankt liever, want hij weet dat hij het moeilijk gaat krijgen.
Yep, hij heeft wel iets goed te maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig hoor. Hopelijk houdt Ger zijn poot stijf.
Gerrit is een soort van parasietquote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig hoor. Hopelijk houdt Ger zijn poot stijf.
ik hoor het alquote:Op maandag 15 juli 2019 20:45 schreef lorrie03 het volgende:
wat heeft merel aan jessie vertelt over andrea?
Hij dacht dat de groep dommer was en dat het hij zo positief kon brengen dat ze geen andere keus hadden en haleluya zouden roepen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij verwachte nogwel dat iedereen achter hem zou staan. Maris mocht net niet doen, die lag niet goed in de groep. Dit had hij niet verwacht
Jessie is een naaier en parasiet, want die zuigt je portemonnee leeg en lacht je daarna uit.quote:
Jessie heeft altijd zijn Bitcoins nogquote:Op maandag 15 juli 2019 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is een naaier en parasiet, want die zuigt je portemonnee leeg en lacht je daarna uit.
Jammer niet gezien/gehoord.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea en Franny steken de draak met Jessie en hij kan het zooooo niet hebben!
Fijn voor hem. Kan hij zich gaan aftrekken op het idee, want dat is zijn nummer 1, zijn grote liefde.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie heeft altijd zijn Bitcoins nog
Ja hij is best slimquote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fijn voor hem. Kan hij zich gaan aftrekken op het idee, want dat is zijn nummer 1, zijn grote liefde.
Slimme dommigheid. of domme slimmigheid. Wat zou gunstiger voor hem zijn?quote:
Gelijk heeft hij want als het aan Maris ligt gaan ze op rantsoen. Zeg maar een Noord Koreaans menu.quote:
Kun je nagaan wat een waus het is. Zal Victoria blij mee zijn!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie vergelijkt Hiske met Victoria?
Kogels met gras.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij want als het aan Maris ligt gaan ze op rantsoen. Zeg maar een Noord Koreaans menu.
inderdaad dat met die kano nu,quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Chateau Meiland is toch wel 1000 keer leuker dan Utopia!
Zo slim dat hij door Talpa betaalt wordt om weer mee te doen aan Utopia 2quote:Op maandag 15 juli 2019 20:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slimme dommigheid. of domme slimmigheid. Wat zou gunstiger voor hem zijn?
Als ik Franny zou zijn, zou ik meer last hebben van het feit, dat mijn omgekrulde bovenlip constant tegen de onderkant van mijn neus aan zit.quote:
Deze mantra moet je ook maar laten rusten. Wordt oud!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:56 schreef formule het volgende:
[..]
Zo slim dat hij door Talpa betaalt wordt om weer mee te doen aan Utopia 2
Laat die Martien maar Utopia in gaan. Die is te eigenwijs om naar Jessie te luisteren.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Die man is zo lief.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |