idlesquote:
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.
[..]
\Waarom Spanje?
Kan je daar vast blijven werken dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar wel
Ah, logisch wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loop je risico dat er ziekteverwekkers inzitten.
En ik was pas net begonnenquote:
ah dat is ook wel mooi meegenomenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het.En super makkelijk.
Ik hoop dat je voldoende rust voor jezelf vind in deze moeilijke periodequote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat ik echt zo vermoeiend vind.. de post doen voor ouders die 9 weken op vakantie zijn, van de oude stempel zijn en werkelijk alles nog via post ontvangen ipv digitaal enzo.
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar wel
Nouja, die herberg is verbonden aan een of ander klooster en in dat klooster kan je vast werk krijgen volgens mijquote:
dat zijn echt mooie beestjes welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk!
Een mattie van mij heeft twee Leonberg honden...dan weet je dat het feest is.
Bedankt. Wil je het overnemen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voldoende rust voor jezelf vind in deze moeilijke periode
Laten we eerst over een vergoeding pratenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je het overnemen?
Is het beetje mooi huis? Dan vervang ik de sloten wel laat ik die oudjes buiten slapenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je het overnemen?
Als wat dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, die herberg is verbonden aan een of ander klooster en in dat klooster kan je vast werk krijgen volgens mij
ja dat welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
idlesbest chille muziek
heb deze al een week in mijn kop
Haha ja wonen prima. Verzorg ook even de plantjes aub.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het beetje mooi huis? Dan vervang ik de sloten wel laat ik die oudjes buiten slapen
Ik was vorige maand op reptielenbeurs (en over 2 maanden dus weer) maar ik vond die vrieskisten vol met diertjes wel beetje sneu eruit zien.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog wel dat ik schrok toen ik ging kijken hoeveel een zak ingevroren knaagdieren kosten, voor een slang.
Ook echt mensen die een 10 kilo zak ingevroren eekhoorns kopen
Ik weet er het fijne niet vanquote:
Ja ik moet sowieso geen reptiel of huisdier hebben met een moeilijke gebruiksaanwijzing erbij.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah dat is ook wel mooi meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |