Heftig.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Yucca groeit ook flink in een pot
Leuk.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff er zijn zoveel mooie luipaard gekko'sMoeilijk kiezen straks.
Ik ga er maar niet verder meer op inquote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig.
Vervelt die van jou ook zo erg? Heeft de mijne wel last van.
mijn hondjes waren het niet die zijn immer deftigquote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef stokj het volgende:
er paar seconden later een kindje naar toe waggelen en het aanraken (en die vader had niks door).
ga je er een halen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff er zijn zoveel mooie luipaard gekko'sMoeilijk kiezen straks.
Krekels en meelwormen en misschien keertje wat anders maar dat is de basis.quote:
Wat voor dagoes heb jij?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mijn hondjes waren het niet die zijn immer deftig
Zozo, dat kost nogal wat.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krekels en meelwormen en misschien keertje wat anders maar dat is de basis.En de krekels ga ik in een bak doen en ook voeren met fruit zodat ze nog meer voedingstoffen hebben voor de gekko's.
Weer tijd voor een paar weken Spanje?quote:
2. 1 krijg ik voor mijn verjaardag (en mag die persoon ook uitzoeken voor mij) en de ander koop ik zelf. Heel misschien als ze betaalbaar zijn en ik heb niet teveel geld uitgegeven (op de beurs) dat ik met 3 thuis kom maar 2 is het plan haha.quote:
een fox en een podenco en vandaag een australian shepherd om op te passenquote:
damn die beesten zijn echt super leukquote:Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2. 1 krijg ik voor mijn verjaardag (en mag die persoon ook uitzoeken voor mij) en de ander koop ik zelf. Heel misschien als ze betaalbaar zijn en ik heb niet teveel geld uitgegeven (op de beurs) dat ik met 3 thuis kom maar 2 is het plan haha.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
damn die beesten zijn echt super leuk
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.quote:
\Waarom Spanje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al verteld dat mijn zusje erover denkt om naar Spanje te verhuizen?
Leuk!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een fox en een podenco en vandaag een australian shepherd om op te passen![]()
maar drie honden is echt te veel van het goede
Ligt er natuurlijk ook aan waar je het koopt.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.
Kan je ze niet zelf vangen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan waar je het koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |