Net doen alsof je vanmiddag vergeten bentquote:
Nee lamlulquote:Op maandag 15 juli 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik het 2 minuten kan volhouden? Ik was al bang dat die hint mijn ervaring zou weggeven.
Kan @Nattekat nog wat van leren.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beleefde katDat zie je niet vaak.
Doorstart in andere vorm tochquote:Op maandag 15 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat fokker ooit failliet is gegaan.
Deed wel pijn hequote:Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net doen alsof je vanmiddag vergeten bent
Die kan nog een hele hoop lerenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan @:nattekat nog wat van leren.
Eigenlijk had je er niets van gemerkt behalve dat er een klein kleverig druppeltje in je navel zat.quote:
Dat is lang geleden dat ik een leuke meid had gehosseld. Het hosselen zelf is wel leuk, beetje vrolijk doen en kijken of de ander daarin meegaat. Als ze je afwijst gewoon naar de volgende gaan.quote:
Ja eens maar voor mij lang geleden.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik een leuke meid had gehosseld. Het hosselen zelf is wel leuk, beetje vrolijk doen en kijken of de ander daarin meegaat. Als ze je afwijst gewoon naar de volgende gaan.
Wanbeleidquote:Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef aloa het volgende:
Ik was al bang dat het topic voorgoed dicht zou gaan ..
Kon ik dat maar. Helaas moet ik mij rechtvaardig en zuiver gedragen uit den hoofde van mijn functie. Beetje geflirt met mijn werknemers kan helaas niet.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Kon ik dat maar. Helaas moet ik mij rechtvaardig en zuiver gedragen uit den hoofde van mijn functie. Beetje geflirt met mijn werknemers kan helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |