quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou als je niks hebt
In deze wereld waar je steeds door Jessie wordt genept
Dat beweert ze althans.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wauw, is ze nu al de tel van zichzelf kwijt, de hardwerkende madam die alle zaakjes goed op orde heeft![]()
![]()
Het is een farce of hij sjoemelt, 1 van de 2, want er gebeuren hele rare dingen. Dus of hij het vorige week had, maakt niet eens veel uit.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft het vrijwel nooit klaar voor de vergadering inderdaad. Niet netjes. Hoort hij wel te doen.
Maar of hij het wel vorige week bij heeft gewerkt of niet.Dat weet ik niet en jij ook niet neem ik aan
Gerrit heeft zeker gelijk in deze.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar Gerrit heeft in deze gelijk. Smerige Jessie met zijn zigeuner vriendin.
Goed dat je het hebt weggehaald.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar Gerrit heeft in deze gelijk. Smerige Jessie met zijn zigeuner vriendin.
dat zie ik anders, ze bestaan bij de gratie van een ander, het is een tv programma, zelfs Gerrit heeft daar een waarde inquote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit heeft wel een punt - Niet iedereen is even geliefd en voor die mensen is het moeilijker om producten aan de man te brengen. Dat probleem hebben Jessie en Merel niet.
Goed zo Ger!
Zélfde probleem hadden ze óók al in Uto1.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit heeft wel een punt - Niet iedereen is even geliefd en voor die mensen is het moeilijker om producten aan de man te brengen. Dat probleem hebben Jessie en Merel niet.
Goed zo Ger!
Ja, ik kwam weer kijken en zag dat en dacht, waar bemoeit dat mens zich mee. Hoorde haar iets aan Brandon vragen, maar wist nog niet waar het over ging. Bleek later en ik dacht wtf, is ze al in functie ofzoquote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, van mij kreeg ze ook geen antwoord.![]()
Gaat je niks aan kreng.
Top.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik houd van choqueren maar dit ging zelfs mij iets te ver.
Merel en Jessie niet denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Leuk die knuffel, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Ze verdienen 8 euro per knuffel en dat had meer kunnen zijn. Ze hebben er straks heel veel werk aan. En wie gaat dat doen?
Hiske is de grootste crimineel met haar opgetrokken lip,quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef magnaal het volgende:
Hiske kijkt er flink zuur bij, wat Gerrit presenteert
13 euro inkoop is gewoon belachelijk duur.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Leuk die knuffel, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Ze verdienen 8 euro per knuffel en dat had meer kunnen zijn. Ze hebben er straks heel veel werk aan. En wie gaat dat doen?
ik ben nu even team Gerrit (en Jens en Mylene)quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef BloesBloes het volgende:
Gerrit gaat de mensen echt inlichten! Wat nu, staat hij op?
El Salvador is in aantocht! Berg u vuige oplichters ende onderdrukkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |