Is dat stelen?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Gerrit.
En ik steel als de raven....
[ afbeelding ]
Nou als ik dat verschillende mensen hier op het zelfde tijdstip zie typen dan klopt dit echt welquote:Op maandag 15 juli 2019 16:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het hier lezen is voor mij (zeker de laatste maanden) totaal geen waarheid (meer)
welnee. Heel normaal dat je zalm pakt dat voor een maaltijd is.quote:
Ze wil weten of mensen zich wel bewust zijn óf ze nog wel wat hebben. Dat vermoed ik tenminste.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
Want wat is anders nu ook het nut van Maris om te vragen hoeveel zakgeld ze nog hebben, dan zou ze het zo aan Jessie kunnen vragen toch?
Lekker zalm.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou als ik dat verschillende mensen hier op het zelfde tijdstip zie typen dan klopt dit echt wel
Ik denk dat ze het gaat gebruiken voor iets of tegen ietsquote:Op maandag 15 juli 2019 16:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het heeft denk ik niet te maken met dat zij het wilt weten, maar benieuwd is hoe boeiend mensen het vinden om hun eigen zakgeld te weten.
Dat men zelf niet eens weet wat je aan zakgeld hebt
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou als ik dat verschillende mensen hier op het zelfde tijdstip zie typen dan klopt dit echt wel
Juist dat dusquote:Op maandag 15 juli 2019 16:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is al weken niet bijgehouden. Lexie had daar vorige week om gevraagd en toen was het er weer niet. Ik kan me voorstellen dat je het wil weten ivm eventuele aanschaffen. En je hebt er gewoon recht op.
ff lekker sneren dus.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wil weten of mensen zich wel bewust zijn óf ze nog wel wat hebben. Dat vermoed ik tenminste.
Het laatste wat ik gehoord heb, was het Jessie, maar het kan dat hij het Jens in de maag gesplitst heeft.quote:
Ik ben aan het slijmen bij Koos, sssstquote:Op maandag 15 juli 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar meen je helemaal geen barst van![]()
Ik ben een boef in de ogen der braven.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Gerrit.
En ik steel als de raven....
[ afbeelding ]
Je kunt het voor jezelf natuurlijk ook gewoon ff op een lijstje bijhouden lijkt mij.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is al weken niet bijgehouden. Lexie had daar vorige week om gevraagd en toen was het er weer niet. Ik kan me voorstellen dat je het wil weten ivm eventuele aanschaffen. En je hebt er gewoon recht op.
Misschien wil hij iemand verrassen? Ik ga nooit uit van het slechte...quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
welnee. Heel normaal dat je zalm pakt dat voor een maaltijd is.
Yep, dat klopt en dat is al weken gaande. Vandaar die onuitputtelijke hoeveelheid die sommigen hebben.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het laatste wat ik gehoord heb, was het Jessie, maar het kan dat hij het Jens in de maag gesplitst heeft.
Als mensen het niet weten zal Jessie wel zeggen, je kan het altijd bij me opvragen. Het was van de afgelopen tijd nog niet eens bijgewerkt. Hij zei toen dat hij dat niet kon weten, want hij moest nog gegevens van Merel krijgen.
er is geen waarheid, het is perceptie, en persoonlik vind ik dat juist leuk, kiken of je het ook ff anders kan zien, of helemaal niet, het in elkaars waarde laten daar mankt het soms wat aan, maar we kunnen het wel, we zijn al jaren een groepje, met allemaal meningen bij elkaar, leerzaam, maar vooral heel gezelligquote:Op maandag 15 juli 2019 16:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het hier lezen is voor mij (zeker de laatste maanden) totaal geen waarheid (meer)
Dan zou ze ook met het lijstje als Jessie het had bijgehouden naar elke bewoner kunnen gaan, hoeveel denk je dat je nog hebt aan zakgeld?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wil weten of mensen zich wel bewust zijn óf ze nog wel wat hebben. Dat vermoed ik tenminste.
Maar wat moet je nou als je niks hebtquote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben een boef in de ogen der braven.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaat gebruiken voor iets of tegen iets
Ja natuurlijk, maar als gezegd wordt dat het centraal bijgehouden wordt.....quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het voor jezelf natuurlijk ook gewoon ff op een lijstje bijhouden lijkt mij.
Jij snapt het.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou als je niks hebt
In deze wereld waar je steeds door Jessie wordt genept
En dat wist John de Mol toen hij ze binnen de poort liet. De enige sanctie is eruit stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:49 schreef Verida het volgende:
om nu te zeggen dat je dan maar geen eten drinken enz. meer moet krijgen, als je "niets" doet gaat wel heel erg ver
Zelfs in de gevangenis heb je nog kost en inwoning....
En natuurlijk is Utopia niet te vergelijken met een echt bedrijf. Er zijn ook mensen die gewoon in Utopia zitten om een leuke tijd te hebben. Deze mensen doen het een en ander op een tijdstip dat het hun uitkomt, helpen mee met gezamenlijke evenementen, en hebben een leuke tijd. En het is niet aan Jessie om te bepalen of dat genoeg werk is in zijn ogen.
Dat dus.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er is geen waarheid, het is perceptie, en persoonlik vind ik dat juist leuk, kiken of je het ook ff anders kan zien, of helemaal niet, het in elkaars waarde laten daar mankt het soms wat aan, maar we kunnen het wel, we zijn al jaren een groepje, met allemaal meningen bij elkaar, leerzaam, maar vooral heel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |