quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou als je niks hebt
In deze wereld waar je steeds door Jessie wordt genept
Net 2 weken binnen en het dan al niet meer weten....quote:Op maandag 15 juli 2019 16:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou kunnen alhoewel ze zegt het van zichzelf óók niet te weten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Gerrit.
En ik steel als de raven....
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik zou zeggen: "Ik heb 1000 euro aan zakgeld."
En woest worden als iemand anders beweerd met "bewijs het maar'quote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo zal het ook gaan met die zgn nieuwe structuur. Dat was in 1 ook. Ook altijd van die vage bedragen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep, dat klopt en dat is al weken gaande. Vandaar die onuitputtelijke hoeveelheid die sommigen hebben.
Wauw, is ze nu al de tel van zichzelf kwijt, de hardwerkende madam die alle zaakjes goed op orde heeftquote:Op maandag 15 juli 2019 16:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou kunnen alhoewel ze zegt het van zichzelf óók niet te weten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ben het met je eens hoor, van mij kreeg ze ook geen antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan zou ze ook met het lijstje als Jessie het had bijgehouden naar elke bewoner kunnen gaan, hoeveel denk je dat je nog hebt aan zakgeld?
In mijn ogen is het gewoon bemoeienis van haar en zij kreeg van mij echt geen antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, van mij kreeg ze ook geen antwoord.![]()
Gaat je niks aan kreng.
ook al betalingen?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef mazaru het volgende:
Ziek veel bestellingen voor de knuffel van Katie volgens Brandon
Dat is wel heel cru.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, van mij kreeg ze ook geen antwoord.![]()
Gaat je niks aan kreng.
Dan wil ik alsnog mijn eigen lijstje ter controle.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar als gezegd wordt dat het centraal bijgehouden wordt.....
Maar wat moet je nou, als je niks hebt.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben een boef in de ogen der braven.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik kwam net deze Katie op de Kattenmutsengroep op Facebook tegen...Mooi poesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou, als je niks hebt.
In deze wereld waar je steeds wordt genept.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou, als je niks hebt.
In deze wereld waar je steeds wordt genept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |