Bron: https://twitter.com/i/moments/1150682337014734848twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 06:50:36An 18 year old was just murdered by a guy she met on Discord. He posted photos of her sawed off head on 4chan and chat logs from the Discord indicate that he did it out of jealousy. She was going to a festival with another guy she met on Discord. That’s what I’ve gathered. reageer retweet
Je zou kunnen afvragen wat er door het hoofd van zo iemand gaat...quote:Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef Marsenal het volgende:
lol wie zaagt er nou zo’n meisje d’r hoofd af, dat is toch eeuwig zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reguleren? Nee joh, 4chan/discord verbieden is veel beter!quote:Op maandag 15 juli 2019 15:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
Internet slecht, de staatsman op tv goed. Alles op internet moet meer gereguleerd en gemonitord worden.
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou kunnen afvragen wat er door het hoofd van zo iemand gaat...Ja, net als die zaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Als je dan een complete wacko incel bent dat je zo’n meisje d’r hoofd afzaagt kan je dat beter met een botte zaag doen voor het dramatische effect.quote:
twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 06:56:28Worst part is after he killed her the first thing he did was log onto Discord to post the photos and taunt her “beta orbiters.” reageer retweet
twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 07:00:10From what I can tell this guy was himself a beta orbiter who was upset that she wasn’t giving him the attention he wanted and met up with her under false pretenses. reageer retweet
Beta orbiters?twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 07:34:11Bianca's murder may freak you out but it is far from extraordinary. If you've had any similar experiences with incels and beta orbiters on IG/Twitter/Discord who've threatened, sexually assaulted or otherwise treated you in a dangerous way, please speak up. reageer retweet
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Beta%20Orbiter.quote:The non Alpha Male who hovers (or orbits) around and pedestalizes women in hopes they can get their foot in the door and get chosen or laid.
Dit wilde ik dus net typen ookquote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Beta%20Orbiter.
For fuck's sake.
Discord user gespot!1!quote:Op maandag 15 juli 2019 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Er worden dagelijks meisjes vermoord. Wat is dan de toegevoegde waarde om er 'Discord' aan toe te voegen.
Progje om in groepsverband te chatten, word veel gebruikt in de MMORPG scene. Ik gebruikte het zelf ook in WoW en nu in GoT.quote:
Dat je dan een complete psychopaat en sociopaat bent en dan verongelijkt zitten doen dat het contact stroef verlooptquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef SugeLucky het volgende:
Onbegrijpelijk dat die chick niets in hem zag.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is em niet. Maar hij heeft wel een oogje op haar zo te zien.
Misschien was ze een plorkquote:Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef Marsenal het volgende:
lol wie zaagt er nou zo’n meisje d’r hoofd af, dat is toch eeuwig zonde
Haha, you sick fuck.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je dan een complete wacko incel bent dat je zo’n meisje d’r hoofd afzaagt kan je dat beter met een botte zaag doen voor het dramatische effect.
Dan moet je de politie aldaar even bellen, want dit is de aangehouden gast.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is em niet. Maar hij heeft wel een oogje op haar zo te zien.
Nu snappen we het.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Progje om in groepsverband te chatten, word veel gebruikt in de MMORPG scene. Ik gebruikte het zelf ook in WoW en nu in GoT.
Nee, jij zit foto's te verspreiden van iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan moet je de politie aldaar even bellen, want dit is de aangehouden gast.
als je een spelletje gaat spelen met anderen op de computer via internet dan is discord een programma waarmee je met elkaar kunt pratenquote:
Hoeveel grietjes met een afgezaagd hoofd ken jij en denk je echt dat er dan per ongeluk het verkeerde hoofd geplaatst wordt?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:52 schreef sp3c het volgende:
en laten we maar geen foto's plaatsen want een foutje is vrij flot gemaakt
Ik ken al die afkortingen niet, loop zwaar achter. Volgens mij word ik oud. Dankje voor je uitlegquote:Op maandag 15 juli 2019 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een spelletje gaat spelen met anderen op de computer via internet dan is discord een programma waarmee je met elkaar kunt praten
ik weet niet of ik dat online moet vertellenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes met een afgezaagd hoofd ken jij en denk je echt dat er dan per ongeluk het verkeerde hoofd geplaatst wordt?
was een tijdje terug een relletje mee, vandaar dat ik het wist, daarvoor had ik er nooit van gehoordquote:Op maandag 15 juli 2019 17:53 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ik ken al die afkortingen niet, loop zwaar achter. Volgens mij word ik oud. Dankje voor je uitleg
De moderne alpha man is ook niet zo zeker meer van zichzelf en heeft nu belachelijke termen nodig om een recente blauwtje goed te praten.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Beta%20Orbiter.
For fuck's sake.
Voor mij ook een nieuw woord; beta orbiters. Als in nerds die om meisjes blijven draaien in de friendzone ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:23 schreef zarGon het volgende:
twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 06:56:28Worst part is after he killed her the first thing he did was log onto Discord to post the photos and taunt her “beta orbiters.” reageer retweet
twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 07:00:10From what I can tell this guy was himself a beta orbiter who was upset that she wasn’t giving him the attention he wanted and met up with her under false pretenses. reageer retweet
Beta orbiters?twitter:stillgray twitterde op maandag 15-07-2019 om 07:34:11Bianca's murder may freak you out but it is far from extraordinary. If you've had any similar experiences with incels and beta orbiters on IG/Twitter/Discord who've threatened, sexually assaulted or otherwise treated you in a dangerous way, please speak up. reageer retweet
Wordt samen genoemd met "incels", hm.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes met een afgezaagd hoofd ken jij en denk je echt dat er dan per ongeluk het verkeerde hoofd geplaatst wordt?
Tot op zekere hoogte klopt dat, maar het is een subcultuur (geworden) met collectief verongelijkt wij zijn zielig gevoel. Ze vinden dat ze recht hebben op het eea. Sommige gaan daar heel ver in.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor mij ook een nieuw woord; beta orbiters. Als in nerds die om meisjes blijven draaien in de friendzone ofzo?
Echt onzin trouwens al die benamingen. Vroeger zeiden we gewoon waar het op stond. Je had lelijke mensen (die niets aan zelfverzorging deden) en knappe mensen. Zo was/is het gewoon. Nu heb je chads, neckbeards, incels, beta orbiters, etc. Man man man.
Zijn vaak ook van die anti-feminsten types, maar wel zelf als zielige sneeuwvlokjes door het leven gaan inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte klopt dat, maar het is een subcultuur (geworden) met collectief verongelijkt wij zijn zielig gevoel. Ze vinden dat ze recht hebben op het eea. Sommige gaan daar heel ver in.
Best eng.
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die anti-feminsten types, maar wel zelf als zielige sneeuwvlokjes door het leven gaan inderdaad.
Die lui moeten gewoon eens hun PC uitzetten en gaan wandelen in de bossen oid, en daarna naar een lokale bar gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |