abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187940657
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Ik bedoel dat iemand die zwart is het risico loopt aangevallen te worden voor nazi's, niet dat hij heilig is o.i.d.
[..]

Ik snap je punt, maar dat is in mijn ogen het verschil tussen een nazi die demonstreert en een racist. Ik vind ook niet dat iemand die racistische dingen op Facebook roept of denkt moet aanvallen. Echter, een nazi die aan het demonstreren is, is wellicht op dat moment niet gewelddadig, maar is aan het werk om een samenleving of 'sfeer' aan te moedigen waarin het gebruik van geweld tegen minderheden normaal is; "de joden proberen ons te ontvolken d.m.v. immigratie uit Afrika, dus moeten we ze vermoorden/verjagen met geweld". Het geweld van nazi's is structureel en geen exces, maar per definitie onderdeel van hun ideologie.
Neo-nazi's zorgen al jaren niet voor geweld. Daarvoor moet je bij onze vriendelijke immigranten zijn.
pi_187940698
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Ik bedoel dat iemand die zwart is het risico loopt aangevallen te worden door nazi's, niet dat hij heilig is o.i.d.
[..]

Ik snap je punt, maar dat is in mijn ogen het verschil tussen een nazi die demonstreert en een racist. Ik vind ook niet dat iemand die racistische dingen op Facebook roept of denkt moet aanvallen. Echter, een nazi die aan het demonstreren is, is wellicht op dat moment niet gewelddadig, maar is aan het werk om een samenleving of 'sfeer' aan te moedigen waarin het gebruik van geweld tegen minderheden normaal is; "de joden proberen ons te ontvolken d.m.v. immigratie uit Afrika, dus moeten we ze vermoorden/verjagen met geweld". Het geweld van nazi's is structureel en geen exces, maar per definitie onderdeel van hun ideologie.
Deels mee eens, maar hoe vaak zie je zo'n echte protesterende nazi groep nou nog? En hoe groot zijn ze dan? Honderd man maximaal ofzo... Daar maak ik me niet zo druk om.
  maandag 15 juli 2019 @ 20:41:49 #93
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_187941227
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef SVW6. het volgende:

[..]

Neo-nazi's zorgen al jaren niet voor geweld. Daarvoor moet je bij onze vriendelijke immigranten zijn.
quote:
Extreem-rechts in Nederland maakt sinds 2014 een lichte opleving door, signaleert de AIVD. Dat is niet zozeer terug te zien in het aantal geweldsincidenten. Dat blijft met enkele tientallen per jaar relatief beperkt, zeker in vergelijking met Duitsland, waar rechts-extremisten jaarlijks zo’n 1.600 geweldsincidenten plegen. Maar extreem-rechts manifesteert zich wel steeds agressiever en opruiender. „Vaker dan voorheen worden uitspraken gedaan die geweld aanmoedigen en verheerlijken tegen met name moslims en de overheid.”

Rechts-extremisten proberen bovendien wapenvergunningen te bemachtigen, om legaal een vuurwapen te kunnen aanschaffen. Deze „fascinatie voor wapens” hoeft echter niet te betekenen dat zij daadwerkelijk bereid zijn geweld te plegen, nuanceert de AIVD.
NRC Handelsblad - AIVD: Extreem-rechts steeds agressiever

BBC - Far-right terror poses 'biggest threat' to the north of England
quote:
Every Saturday for the past eight months thousands of people have donned yellow road-safety vests and marched on the streets of Paris and other cities in France. The so-called Yellow Vest protests. What began as and remains a mostly economic campaign against high fuel taxes has evolved into a more wide-ranging anti-establishment protest — sometimes violent — targeting policemen, journalists, the wealthy, the French president. But what's shocked many here in France is that they've also at times targeted jews.
PBS - Rise of anti-semitism elevates fear in France
quote:
The Belgian Intelligence Service (VSSE) reported that in Western Europe the extreme right is changing, with some right-wing leaders calling for their militants to receive training in weapons handling and acquire guns through both legal and illegal means.

The information is based on the agency's research (klik - Franstalig)during 2018.
TRT World - 'Far-right groups are arming themselves': Belgian Secret Service
Verder nog:
- de moord op Jo Cox, Labour-politicus in Engeland, door een rechtsextremist.
- de moord op Walter Lübcke, CDU-politicus in Duitsland, door een rechtsextremist
- de moord op tientallen sociaaldemocratische tieners in Noorwegen, door een rechtsextremist (Breivik)
- Christchurch, het overhoop schieten van een moskee in Australië door een rechtsextremist
- Charleston, het overhoop schieten van een 'zwarte' kerk door een rechtsextremist

Verder in de categorie Amerika:

Maar goed, alleen immigranten zijn gewelddadig, toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door CharlesKinbote op 15-07-2019 20:48:15 ]
verwijder dit account.
pi_187941307
Antifa, Antifa!!!!!
pi_187941369
Allebei de groepen zijn echt te achterlijk voor woorden.

Zowel die rechts-extremisten als dat werkschuwe, extreemlinkse Antifa tuig.
En beide schuwen ze geen geweld.
  maandag 15 juli 2019 @ 20:48:55 #96
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187941443
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Go back home to your own country, wel grappig gezien 3 van de 4 gewoon uit de VS komt. Trump is zelf ook nakomeling van een immigrant. Dus die oranje baviaan moet sowieso al helemaal niet zulk soort tweets de wereld in gooien met zn kinderhandjes.
:') Als je het dan wilt aanhalen, doe het dan volledig.

"Why don't they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how it's done."

Het punt dat Trump hiermee wilde maken, is dat die leftwing dames, met die onnozele Alexandria Ocasio-Cortez voorop, constant roepen hoe vreselijk slecht en inhumaan de VS is. Echter komen allerlei illegale immigranten uit de landen van hun voorouders (m.u.v. Ilhan Omar) toch graag ernaartoe omdat het in hun eigen land veel slechter is.

In die landen zijn ze dus blijkbaar veel harder nodig. Hij beveelt daarom aan om daar naartoe te vertrekken, orde op zaken te stellen als je denkt dat je het zelf allemaal veel beter en 'humaner' kunt, en daarna naar de VS terug te keren om te laten zien hoe je een land runt.

Is het een racistisch bedoelde tweet om te zeggen "rot op uit dit land, je hoort hier niet?" Nee.

Begrijpelijk dat je het gezeur een keer zat bent over hoe slecht je bent als mens en als natie, terwijl ICE er zoveel mogelijk aan doet om mensen die de legale asielprocedure ontwijken door illegaal de grens over te steken en dus een misdrijf begaan, zo humaan mogelijk op te vangen? En al helemaal gezien het feit dat het onder acht jaar Obama nooit ophef heeft veroorzaakt? Ja.

Is het een handige tweet? Nee. Zeker niet voor een president.

Maar als je, zoals jij, "Go back home to your own country" ervan maakt, en daar graag racisme in wilt zien, be my guest. Het maakt je echter uiterst ongeloofwaardig.
pi_187941597
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
[..]

[..]

Verder nog:
- de moord op Walter Lübcke, CDU-politicus in Duitsland, door een rechtsextremist
- de moord op tientallen sociaaldemocratische tieners in Noorwegen, door een rechtsextremist (Breivik)
- Christchurch, het overhoop schieten van een moskee in Australië door een rechtsextremist
- Charleston, het overhoop schieten van een 'zwarte' kerk door een rechtsextremist

[ afbeelding ]

Heel leuk al dir cijfers. Als ik hier in Den Haag door de straten fiets zie ik alleen immigranten en islamieten. Ben zelfs nog nooit een neo-nazi tegengekomen.

Ik kan je wel vertellen dat bijna elke blanke kotst op dat volk. Ze zullen het niet toegeven maar ik doe het wel.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:15:20 #98
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187942072
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef SVW6. het volgende:

[..]

Heel leuk al dir cijfers. Als ik hier in Den Haag door de straten fiets zie ik alleen immigranten en islamieten. Ben zelfs nog nooit een neo-nazi tegengekomen.

Ik kan je wel vertellen dat bijna elke blanke kotst op dat volk. Ze zullen het niet toegeven maar ik doe het wel.
Dit TS... is hoe schaken met een duif eruit ziet.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:01:02 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_187945419
quote:

[..]

Ik kan je wel vertellen dat bijna elke blanke kotst op dat volk. Ze zullen het niet toegeven
:D :D

Wat een ingenieuze conclusie dan. Hoe ben je daarop gekomen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:31:48 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_187945663
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 16 juli 2019 @ 07:50:35 #101
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187947091
quote:
...
Eens. Ik ook.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:44:47 #102
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_187947975
Ik ben zelf een nazi, maar niet iedere nazi is onaardig. Ze noemen mij de knuffelnazi.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:20:34 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187948293
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef SVW6. het volgende:

[..]

Schat van me, neo nazi's zijn extremisten. Zoals voor alle extremisten geld voldoen hun ook aan het beeld van grensoverschrijdend gedrag. Zonder dat zouden het geen extremisten zijn.

Gewelddadig gedrag is daar ook deel van in deze. Het idee dat nazi hondjes, het verre rechts, zo braaf is is een zeer verontrustende nieuwe ontwikkeling.
Dat zijn ze niet. Ze zijn verantwoordelijkheid voor een stevige mate aan geweld op verschillende manieren, tot aan moord aan toe.

Denk je werkelijk dat ze wapens verzamelen voor de sier bv?

We mogen ons gelukkig prijzen dat het hier in Nederland redelijk meevalt met de verschillende extremistische groepen. Maar dat is mazzel hebben, in bv Duitsland is dat al heel anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:25:36 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187948332
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar hoe vaak zie je zo'n echte protesterende nazi groep nou nog? En hoe groot zijn ze dan? Honderd man maximaal ofzo... Daar maak ik me niet zo druk om.
In Duitsland? Veelste vaak, zeker in oost Duitsland.
Hier ook nog wel, alhoewel het hier sinds de jaren '70 gelukkig een stuk minder is.

Kijk naar Italie, net potjanodorie een raket ingenomen van gasten die lekker met de nazi vlag zwaaide terwijl ze gevochten hebben in de Oekraine.
Naast de andere wapens die ingenomen zijn...

Zo zijn er meerdere groepen die heulen met nazi overtuigingen die of al geweld gebruiken of bezig zijn met het verzamelen van mankracht en wapens.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_187948403
Waarom haten op nazi's? Dat zijn ook gewoon mensen hoor :(

Discriminatie op basis van politieke voorkeur :{w

En dan ook nog alle nazi's over een kam scheren :')
pi_187948434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In Duitsland? Veelste vaak, zeker in oost Duitsland.
Hier ook nog wel, alhoewel het hier sinds de jaren '70 gelukkig een stuk minder is.

Kijk naar Italie, net potjanodorie een raket ingenomen van gasten die lekker met de nazi vlag zwaaide terwijl ze gevochten hebben in de Oekraine.
Naast de andere wapens die ingenomen zijn...

Zo zijn er meerdere groepen die heulen met nazi overtuigingen die of al geweld gebruiken of bezig zijn met het verzamelen van mankracht en wapens.
Maar die vochten tegen de Russen en die zijn ook slecht volgens de NOS, dus nu weet ik niet meer wie goed zijn ;(
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:39:11 #107
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187948463
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Was niets racistisch aan. Het is meer dat iedere vorm van kritiek jegens mensen met een kleurtje meteen door hysterisch links als racisme wordt geframed.
Nou ja als je tegen vier mensen zegt dat ze eerst hun eigen land eens moeten fixen, voor ze kritiek hebben op het 'mooiste land ter wereld', terwijl drie van die mensen uit dat 'mooiste land ter wereld' komen (eentje met wortels van ver voor er ooit een blanke rondliep), enkel omdat ze een andere huidskleur hebben, dan is dat klassiek racisme. Dat is geen redelijke kritiek, dat is de associatie niet-blank = buitenlander. Een associatie waar je in Nederland al kritisch op kunt zijn, maar in de VS, een land dat historisch gemengd is, is het gewoon idioot en alleen maar verdedigbaar met een racistisch wereldbeeld.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:40:33 #108
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_187948476
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom haten op nazi's? Dat zijn ook gewoon mensen hoor :(

Discriminatie op basis van politieke voorkeur :{w

En dan ook nog alle nazi's over een kam scheren :')
_O-
quote:

[..]

Heel gek idee van mij, maar ik denk dat cijfers iets betrouwbaarder zijn dan jouw zwaar anekdotale 'bewijs' :')
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dit TS... is hoe schaken met een duif eruit ziet.
:D
verwijder dit account.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 11:50:31 #109
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187949269
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar die vochten tegen de Russen en die zijn ook slecht volgens de NOS, dus nu weet ik niet meer wie goed zijn ;(
Nope, dat is gecorrigeerd, was andersom. Vochten bij pro russisch.
Maar het is vrij simpel. Pro nazi shit=slecht. Aan welke kant ze ook vechten.

In het geval van oost Europa/Rusland geld dat bij alle kanten er nogal wat nazi shit is. Maar dat stinkt aan alle kanten.
En al helemaal als het geld voor Italianen, Duitsers of zelfs Nederlanders die daar niet alleen mee gaan knokken, maar ook nog eens onder een nazi vlag.

Nogmaals, het zou simpel moeten zijn. Dan ben je gewoon af. Geen vraag over 'goed' of 'slecht', gewoon af zodra je zulke dingen flikt.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:00:49 #110
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187949416
Oneens met TS dus onterechte klacht.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 12:07:25 #111
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_187949513
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
[..]

[..]

Verder nog:

[ afbeelding ]

Als je dan toch lijstjes gaat posten:
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_187949524
Rasechte nazi hier.
pi_187949698
TS is een bomenknuffelaar :')
pi_187949701
Verder niet gelezen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 12:22:05 ]
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:58:19 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187950141
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je geoverdrijf over 'genocide' en 'minderheden wil vermoorden' :')

Waarschijnlijk zegt meneer terecht, zeker gezien wat hij in zijn werk allemaal moet verduren van die knakkers, dat de massa-immigratie NL nou niet echt positief verbeterd.

Daar maak jij dan gelijk GENOCIDE MINDERHEDEN VERMOORDEN PANIEK PEEUW PEEUW van.
Zoals je van je Amerikaanse voorbeelden op Twitter hebt geleerd.
geo-verdrijf of ge-overdrijf?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_187962782
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Lekker praten over hoe de joden homoseksualiteit proberen te pushen, zijn gewoon hele normale meningen toch? :') Wanneer mag je iemand een nazi noemen volgens jou?
Is hij moslim?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_187970019
Toch dapper van TS om hier zo'n klacht te plaatsen. Met al die altright trollen zul je nu wel ondertussen de nodige haat DMs hebben ontvangen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
  Moderator woensdag 17 juli 2019 @ 16:46:17 #118
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_187970048
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:44 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Toch dapper van TS om hier zo'n klacht te plaatsen. Met al die altright trollen zul je nu wel ondertussen de nodige haat DMs hebben ontvangen.
Ga weg mapima
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_187970049
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ken een stelletje krakers die onder dit voorwendsel ook een extreem-rechts persoon in hun pand hebben laten wonen.
Mijn en dijn is niet je sterkste kant hè?
pi_187970159
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:46 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ga weg mapima
Dat is BoTheParakeet.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')