abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187934696
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nee, koorts/verkouden.
Paar jagermeister achteroverslaan, extra deken op vannacht en goed zweten !
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934702
HUTS
Zonder wrijving geen glans
pi_187934726
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HUTS
A NIFFO!!!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934779
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

A NIFFO!!!!!
Boks.
pi_187934783
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Boks.
_O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934788
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_
Hihi
pi_187934793
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit doet m'n Duitse collega alleen dan een liter warm bier ipv jagermeister
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_187934802
:K
pi_187934805
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dit doet m'n Duitse collega alleen dan een liter warm bier ipv jagermeister
Warm ? Of gewoon lauw ? Of echt in de magnetron ofzo
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934807
Dus.
pi_187934827
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:09 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Druivensuiker is wel heftig hoor :o
Oppassen daarmee
Jaa nooit meer dan twee tabletten nemen
quote:
[..]

Hoi :W ik ontvang het filmpje wel per dm oke ;)
Neeheeee
quote:
[..]

[ afbeelding ]
Ik zie je wel hoor :s)
pi_187934841
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Warm ? Of gewoon lauw ? Of echt in de magnetron ofzo
Ja dus echt even in de magnetron. Niet koken ofzo maar warmer dan gewoon lauwe pils.
pi_187934843
Ah lekker zeg
pi_187934846
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:32 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Jaa nooit meer dan twee tabletten nemen
[..]

Neeheeee
[..]

Ik zie je wel hoor :s)
POOOH ALLEMAAL CHIKIES ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934869
oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO<
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934878
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

POOOH ALLEMAAL CHIKIES ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
How you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-)...
pi_187934884
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:37 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

How you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-) and how you doin? 8-)...
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934885
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:36 schreef Geerd het volgende:
oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO<
Zou een aantal wel in bikini willen zien
pi_187934892
Wel veel gefapt op rachel
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934910
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:37 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Zou een aantal wel in bikini willen zien
In het zwembad nog chikies gespot vanmiddag :9~ :9~ :9~
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:37 schreef Geerd het volgende:
Wel veel gefapt op rachel
Begrijpelijk

Al ziet Monica er ook wel goed uit, zeker in die laatste seizoenen.
pi_187934917
Meestal oude vrouwen die baantjes zwemmen maar af en toe geluk c_/ c_/ c_/
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934920
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een grog doet wonderen.
pi_187934921
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:39 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Begrijpelijk

JA SWS ZOU KEIHARD DOEN!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_187934928
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:39 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Begrijpelijk

Door dat neurotisch gedrag van Monica (en de domheid van Rachel) moet je doorheen kijken natuurlijk. Dan valt het wel mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')