Ah same here.quote:
Griep/verkouden moet je gewoon uitzieken. Want niets gaat helpen. Hoogstens paracetamol om de koorts en pijn te verlagenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah same here.
Zit al een paar dagen aan de gember/honing/citroenthee en meusspray van zeewater en menthol. Ook vreet ik Strepsils.
Meh, er zijn wel dingen die het kunnen verlichten.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Griep/verkouden moet je gewoon uitzieken. Want niets gaat helpen. Hoogstens paracetamol om de koorts en pijn te verlagen
Onderdrukken is ook niet altijd goed.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Griep/verkouden moet je gewoon uitzieken. Want niets gaat helpen. Hoogstens paracetamol om de koorts en pijn te verlagen
Moeilijk hinderlijk. Fukking drukke week en dan zijn mijn hersenen opeens verdoofdquote:Op maandag 15 juli 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah same here.
Zit al een paar dagen aan de gember/honing/citroenthee en meusspray van zeewater en menthol. Ook vreet ik Strepsils.
Ik voel de liefdequote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moeilijk hinderlijk. Fukking drukke week en dan zijn mijn hersenen opeens verdoofd
[..]
Ik voel de liefde
Ach, bijna weekend..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moeilijk hinderlijk. Fukking drukke week en dan zijn mijn hersenen opeens verdoofd
[..]
Ik voel de liefde
Kan nie wachtenquote:
Nee precies hetzelfde als bij jouquote:Op maandag 15 juli 2019 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whehe. Hey hoelaat is het eigk nu bij jou? 2 uur later of zo?
Ik ben te lang vrij geweest en heb er nu geen zin in. Zucht.quote:
Gaat niks speciaals doen vandaag? Nog van plan om bij de vierdaagse feesten te gaan kijken deze week?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben te lang vrij geweest en heb er nu geen zin in. Zucht.
Wtf is dat voor iets raars hahaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee precies hetzelfde als bij jou
Als in Nederland wintertijd is, is er wel een uur verschil.
Nee. Gewoon wat bankhangen, Jessica Jones kijken.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat niks speciaals doen vandaag? Nog van plan om bij de vierdaagse feesten te gaan kijken deze week?
Hier wordt de klok niet verzet dus eigenlijk best logischquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf is dat voor iets raars haha
Ja nu je het zegt hahaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier wordt de klok niet verzet dus eigenlijk best logisch
Is Nederland die raar doet met haar winter- en zomertijdquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf is dat voor iets raars haha
Ik heb er weinig last van eigkquote:Op maandag 15 juli 2019 10:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is Nederland die raar doet met haar winter- en zomertijd
Ik wel. Zal nooit wennen, vooral met de snel donkere en lichte dagen.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van eigk
Lekker man.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik wel. Zal nooit wennen, vooral met de snel donkere en lichte dagen.
Deze week tot en met vrijdagquote:Op maandag 15 juli 2019 10:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon wat bankhangen, Jessica Jones kijken.
Wanneer is het dan? Denk toch niet dat ik kan. Moet ook het weekend werken
Jonesquote:Op maandag 15 juli 2019 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Deze week tot en met vrijdag
Jessica wie?
Opwindend dat gaat dan nietquote:Op maandag 15 juli 2019 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Deze week tot en met vrijdag
Jessica wie?
Aanrader!quote:Op maandag 15 juli 2019 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
Mooie meid? Misschien wil ik ook kijken.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juli 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Opwindend dat gaat dan niet![]()
Ken je die heldin niet? Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |