Heb me daar al vaker over verbaasd in het wielrennen, dat renners/ploegen het parcours echt volledig verkeerd inschatten. Terpstra afgelopen zaterdag nog bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen, neem aan dat de finales toch wel verkend zijn door de ploegen
Wurtz rijdt een prima ronde tot nu toe.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wurtz kwam er 2 dagen geleden er al niet meer bij. Die is echt slecht. En Gallopin lol
Was het Terpstra die het verkeerd had ingeschat of had hij stalorders van de baas...quote:Op maandag 15 juli 2019 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb me daar al vaker over verbaasd in het wielrennen, dat renners/ploegen het parcours echt volledig verkeerd inschatten. Terpstra afgelopen zaterdag nog bijvoorbeeld.
Lijkt me wel, de meeste ploegen gebruiken Veloviewer.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:28 schreef Marcoss het volgende:
Aankomst van vandaag wel stuk lastiger dan hij op profiel lijkt, benieuwd of alle ploegen dat weten
Nee, hij gaf aan dat hij zich volledig had gefocust op die rit omdat hij daar een goede kans zag. Maar tijdens de rit bleek dat het parcours toch iets zwaarder was dan hij vooraf had ingeschat.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was het Terpstra die het verkeerd had ingeschat of had hij stalorders van de baas...
Die gasten zijn zulke controlfreaks he. Bemoeien zich zelfs in etappes waarin ze helemaal niets te zoeken hebben.quote:
Dat blok ging er al een paar keer eerder op. Voorlopig heeft de kopgroep nog steeds vrij weinig voorsprong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |