Aziaten zitten dan ook vaak - en ontspannen - op hun hurken. Dat kunnen Ollanders nie.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag pas een ontwerp van nieuwe vliegstoelen voor een Aziatische vliegtuigmaatschappij, waarbij je een soort van half gehurkt op een stoel zou zitten ofzo, dan passen er meer stoelen in een rijKan ff zo snel geen foto terugvinden maar het zag er verschrikkelijk uit
*oh zoiets was het
[ afbeelding ]
Die ruimte tussen de stoelennnnn![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 14 juli 2019 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is idd het ergste wat er is, je hebt me overtuigd
Ja, staanplaatsen.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag pas een ontwerp van nieuwe vliegstoelen voor een Aziatische vliegtuigmaatschappij, waarbij je een soort van half gehurkt op een stoel zou zitten ofzo, dan passen er meer stoelen in een rijKan ff zo snel geen foto terugvinden maar het zag er verschrikkelijk uit
*oh zoiets was het
[ afbeelding ]
Die ruimte tussen de stoelennnnn![]()
![]()
Niet te volgen ik gaat maar slapenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Er gaan drie gesprekken door elkaar, sorry als ik het niet kan volgen, bij voorbaat dank. Ding dong.
Kijk even rechts en links staat een glas Whiskeyquote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Er gaan drie gesprekken door elkaar, sorry als ik het niet kan volgen, bij voorbaat dank. Ding dong.
Zo lelijk is ze toch niet?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Aziaten zitten dan ook vaak - en ontspannen - op hun hurken. Dat kunnen Ollanders nie.
Herstel; dat plaatje ziet er vreselijk uit![]()
Als dat ooit de standaard manier wordt, ga ik niet meer vliegen.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, staanplaatsen.Echt idioot!
Ik denk dat mensen in het Westen dat voorlopig niet willen, maar ik zie zoiets wel gebeuren in China.
Ja en niet eens alleen vanwege de zitpositie maar ook hoe dicht je op een ander zit, lekker in elkaars aura hijgen pffffffquote:Op zondag 14 juli 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Aziaten zitten dan ook vaak - en ontspannen - op hun hurken. Dat kunnen Ollanders nie.
Herstel; dat plaatje ziet er vreselijk uit![]()
Die staat rechtsquote:Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk even rechts en links staat een glas Whiskey
VLiegtuigzitplaatsen, anaal laten nemen en kleine mannenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Slaap lekker BDS!quote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet te volgen ik gaat maar slapen
Dat zou als kleine man dan wel weer kunnen in een vliegtuigquote:Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
VLiegtuigzitplaatsen, anaal laten nemen en kleine mannen
En het uitklaptafeltje tussen je benen? Wtf is dat?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en niet eens alleen vanwege de zitpositie maar ook hoe dicht je op een ander zit, lekker in elkaars aura hijgen pffffff
Jesusquote:
Kortom, een normale zondagavondquote:Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
VLiegtuigzitplaatsen, anaal laten nemen en kleine mannen
Een BMWquote:
Huh was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En het uitklaptafeltje tussen je benen? Wtf is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |