quote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is wel ergere ongelijkheid in de wereld om je druk over te maken
Het is ook wat dommigquote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Als ik eraan begin, heb ik het ook zo af, ben ik bang. Ik ben steeds druk met andere dingen en ik wil het bewaren voor een regenachtige dag als ik echt niets te doen heb. Ik ga dinsdag trouwens waarschijnlijk naar Apollo 11 in de bioscoop.
Op je rug? GB wil graag anale sex uitproberen schijntquote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb mijn rug bloot gegeven, wie volgt
Ja dan ben je nog niet kleinquote:Op zondag 14 juli 2019 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een lief die kleiner was. Geen enkel probleem.
Dan komt hij van een koude kermis thuis, als ie dat haaltquote:Op zondag 14 juli 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op je rug? GB wil graag anale sex uitproberen schijnt
Ze proppen steeds meer mensen naast elkaar, geloof ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
cool.....maar dat vliegtuig heeft dus helemaal geen 2 naast elkaar meer, allemaal 3. Getver
Dat ik 2 meter lang ben is een fok hoaxquote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakte je dat wel vaker mee.
9 van de 10 vrouwen accepteren het nietquote:Op zondag 14 juli 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Liefst ontvangend begreep ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op je rug? GB wil graag anale sex uitproberen schijnt
Yups.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel.
Oh gaaf, ik moet er ook nog heen. Laat je weten hoe het was?
Daar doe ik ook niet aan, sorry.quote:
9 van de 10 weten niet wat liefde isquote:Op zondag 14 juli 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
9 van de 10 vrouwen accepteren het niet
Ja, dat is al een tijd gaande.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze proppen steeds meer mensen naast elkaar, geloof ik.
Ik zag pas een ontwerp van nieuwe vliegstoelen voor een Aziatische vliegtuigmaatschappij, waarbij je een soort van half gehurkt op een stoel zou zitten ofzo, dan passen er meer stoelen in een rijquote:Op zondag 14 juli 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze proppen steeds meer mensen naast elkaar, geloof ik.
Ik ook jaquote:Op zondag 14 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik heb een foto gezien waarop je er als 2 meter lang uitziet.
Fuckquote:
Airbus heeft nu ook een versie van de A320 die de oceaan over kan vliegen. Dat lijkt me helemaal horror.quote:
Dat is idd het ergste wat er is, je hebt me overtuigdquote:Op zondag 14 juli 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
9 van de 10 vrouwen accepteren het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |